Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 15:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 29.11.2010 18:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2007 18:25
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Tuttaval samasugune masin ja tal ka nende näidkutega probleeme, oleme vahetanud andureid kui ka näidikuid (jahutusvedeliku temperatuur ja bensiinitaseme näidik) aga tolku ei miskit. Ja kuna eBays müüakse originaal näidikuid ulme hinnaga, siis on plaanis teha midagi sellist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 29.11.2010 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
No endal tuleb ka vb. sama teema ette võtta. Kas te peale näidikute muidu kontrollisite/vahetasite andurid ka välja?
Endal ka temp näidik paneb villast (ei ole uue anduriga veel testida jõudnud). Bena näidik mingi hetk pani ka sogast aga viimati näitas korralikult. Tundub, et neil mingi armatuuri ühenduste/maandusega vms. jama :?

e: Muuseas kui on juhuslikult tehnilisi jooniseid vms. tuttaval vaja siis mul ~200lk Haynes raamat olemas. Elektriskeemid on ka olemas ilusti. Küsigu kui tahab :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 29.11.2010 20:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2007 18:25
Postitusi: 113
Asukoht: Tallinn
Andureid ka vahetatud, samuti proovitud lisa maandust näidikutele aga valetab ikka. Eks need kelladeplokid on ajajooksul lihtsalt otsa saanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 03.12.2010 09:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Uurisin siin erinevaid asju ning liikus mõte jagaja elektrooniliste kontaktide peale. Selline asi nagu Hot Spark kes veel ei tea: http://www.hot-spark.eu/

Selle kohta tekkisid aga küsimused. Nimelt seal HS lehel pakutavad Delco elemendid ei sobi vaakumpumbaga jagajale, sest vaakumpumbaga jagaja varianti ei ole veel tootmises saadaval vms. Samas on sellel autol mõlemad variandid liikvel, nii Bosch kui Delco jagaja ning seda näitab ilusti ka minu Haynes raamat. Hot Spark leht annab Bosch`i alt variandiks selle - 1969-79 Kadett C: 1.0, 1.2, 1.6, 2.0 - 3BOS4U1 ( http://hot-spark.eu/webshop/index.php?p ... =2&group=7 ). Raamatu järgi on mõlemal, nii Bosch`i kui Delco jagajal vaakumpump küljes. Võlli ots mis jääb rootori alla tundub neil täpselt sama olevat ning see magneti osa peaks ilusti istuma. Delco jagajal (see mis minul) on 1-piece points, with right hand pivot pin. Bosch`i omal on raamatu jooniste järgi küll kahes tükis kontaktid kuid näeb välja samasugune kui 1-piece (sellist 2-piece varianti ei ole seal lehel välja toodudki piltide järgi). Igatahes see ei tohiks rolli mängida kuna mõlemad on paremakäelised variandid ja piltide järgi põmst. samasugused ning samas asendis. Mõlemal jagajal tundub vaakumpumba hoob sinna plaadile kinnituvat kuhu käivad ka kontaktid... loogiline, sest teistmoodi ei saakski ju vaakumpump süüdet regullida. Okei, järeldan, et põhimõtteliselt peaks kõik toimima hakkama mõlema jagaja puhul isegi kui mõni väike kinnituskoht plaatidel natuke ümber tuleks teha. Või on seal see HS "pea" asukoht täpselt paika määratud jagaja ringjoone suhtes? Võlli magneti ja HS "pea" vaheline kaugus ei ole HS puhul eriti oluline nagu aru olen saanud.

Saaks selle asjanduse tööle oleks super! Parem ja täpsem säde küünaldele = ühtlasem mootori töö ning annab isegi "vunki" juurde. Väheneb ka kütusekulu. Lisaks ei peaks enam tulevikus nende kontaktide ja võlli torukeste seadistamise/taastamisega jebima.

Mida arvavad siinsed asjatundjad? On võimalik see Bosch`i jagajale pakutav HS Delco peal tööle saada?
On keegi nende elektrooniliste kontaktidega jebinud?

E: Njuh, njetu kogemusi kõigil :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 08.12.2010 09:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Huvitav mis üldse vaakumpumbaga ja pumbata Hot Spark elektrooniliste elementide vahe on kui jätta kinnituse erinevused kõrvale :?

Ahjaa, üleeile sai mõlemad esitiivad uued tutikad tellitud ja veepump läks ka tellimisse :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 31.12.2010 15:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Uuendame listi...

*********************************************************
Vahetatud osad:

Starter
Generaator
Süütepool
Siduriketas
Bensiinipump
Jagaja kaas
Jagaja kontaktplaat ja kondensaator
Küünlajuhtmed
Küünlad
Tagumised vedrud
Tagumise vasaku ratta laager
Kõik amordid
Kõik piduriklotsid
Esimese stabilisaatorvarda kinnituspulgad ja puksid
Kardaanirist
Käigukasti otsvõlli laager
Summuti otsast lõpuni
mootori esi- ja tagaotsa semmerlingid
Käigukasti tagumine semmerling
Mootori temperatuuri andur
Käsipiduri tross
Siduri tross
Kapoti tross
Generaatori rihm
Klapikambri kaane tihend
Klapikambri kaane kork
Radika kork
Käigukangi varda ja munaku vaheline surveseib
Termostaat
Õhufilter
Õlifilter
Signaali pasunad
Vaakumpumba voolikud
Esimesed besiini voolikud

Jagaja - täielikult taastatud
Tutikas veepump olemas (kevadel vahetan soojemate ilmadega ära)


************************************************************
Vahetamist vajavad:

Esivedrud - natuke pehmed ja väsinud on aga üsna ok
Mootori padjad - välimuselt ok kuid tunduvad kuidagi liiga pehmed
Esimesed sarniirid (4tk. ~660.-) - hetkel tundub kõik ok kuid tahaks ära vahetada
Õlivarras (kork on lõdvalt kinni)
Tagumised piduritrumlid
Uusi velgi tahaks ka kuna originaalidel on 2tk. suht roostes servadega. Vb. lasen taastada.
Karteri tihend
mootori esiotsa katte tihend
Tagasilla reduktori ja kardaani vaheline tihend
Esimesed ja tagumine parema ratta laager - korras aga nähes kui kulunud vasak tagumine oli, siis sooviks kõik välja vahetada


Palju enam jäänud polegi... :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 31.12.2010 17:29 

Liitunud: 31.10.2003 21:30
Postitusi: 163
Asukoht: TARTU
varsti polgi enam seal midagi vahetada
kas tiibade asjus said targemax, kas saad neid üldse

_________________
OPEL MONZA 1980 , AUDI A4 2.8 QUATTRO 1995A, CITROEN BERLINGO 1,6 D 2014.
KÜLMUTUSSEADMED JA SOOJUSPUMBAD 53306496


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.01.2011 17:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Öeldi, et esialgsest laost oli otsas ja andsid tellimuse uuesti sisse teisest kohast. Kas sealt lõpuks ka midagi tuleb ei tea. Loodan parimat.

e: Pole pikka aega siin foorumis käinud aga infiks niipalju, et esitiibu ei saanud :( Peab vist ikka kätte võtma ja ise uued tegema või lasta teha. Vahepeal pole nagu tegutsenud kuna auto lumehunniku ja jää taga garaažis lõksus (ikka veel ei saa jäätund uksi lahti ;S). Ahjaa, niipalju olen teinud, et õhufiltri korpuse valmis nikerdanud. Varsti viin pulbervärvi ka.

e2: Täna sai auto üle pika aja hääled sisse... esimesest poolest pöördest litaki käima ja hääled head :)
Vahetasin mõningad nirud voolikud ka ära. Aga mnjah, armatuuri näidikud ikka täiega peetis. Uus jahutusvedeliku temp andur sai pandud mõnda aega tagasi kuid näidikul seier täiega põhjas koguaeg... isegi peale termostaadi avanemist.
Vaatasin natu ringi ning mõtlesin, et panen vist 05-e spidomeetri, tahhoka ja temp/bena näidikud tulevikus kui uue armatuuri valmis saan... nood siuhkesed ilusad ümmargused vanakooli välimusega ka ;) Seda peab muidugi veel uurima kui hästi sobib ning kui palju ümber tuleb nikerdada. Järgmine asi kuiva soojema ilmaga veepump vahetada... kuigi seda kuiva sooja ilma võibki vist ootama jääda :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 26.03.2011 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Täna sai jälle natuke uusi jubinaid ostetud/tellitud:
plokikaane tihend
sisse- ja väljalaske tihendid
uued plokikaane poldid
klapisääre tihendid

Mingi hetk ostan ilmselt uued klapid, kepsu- ja raamsaaled ka kui raha saan.

Hetkel immitseb õrnalt kuskilt jahutusvedelikku ja peamine kahtlusalune hetkel plokikaane tihend. Kuna veepump läheb varsti vahetusse, siis tuleb mingi hetk kanalile ajada ja põhjalikumalt uurida. Igatahes radikas ja lõdvikud tunduvad kuivad ja vigastusteta. Selle aasta lõpus tahaks mootori legoks võtta ja põmst. kappremondi teha (juhul KUI plokikaane tihend lekib). Kui jahutusvedeliku lekke mujalt avastan, siis ei hakka mootori kallale minema kuna töötab väga hästi ja niikaua kui probleeme ei ole ei tasu ka näppida :)

Mis muidu rahvas arvab, et kas tasub plokikaane polte natuke pingutada või ei? Äkki tõmbab jahutusvedeliku immitsemise kinni (juhul kui probleem on seal)? Või ei tasu riskida pingutamisega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.03.2011 11:12 

Liitunud: 02.10.2004 11:09
Postitusi: 60
Asukoht: EW
Äkki see sobiks
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.03.2011 12:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Kui töökorras ja hingehinda ei küsita, siis muidugi sobiks! :D Mis juhtmetega lüliti see sealt välja tuleb muidu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.03.2011 12:40 

Liitunud: 02.10.2004 11:09
Postitusi: 60
Asukoht: EW
See on tontteabmislüliti. Sain selle kunagi koos autoga. See on siis koos armatuurlauaga.
Pilt

See siis ilma. Tolmused nad on küll,kuna nö otse lakast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.03.2011 12:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Saatsin PS-i. Oleks ülimalt tore kui saaks näidikud jälle töökorda :)

e: Sain häid uudiseid, et plokikaane tihend korras ja mootori kallale ei ole vaja minna. Tosooli lekkis ikkagi veepumba alt äärest kuskilt, ilmselt veepumba tihend läbi. Kuna uus veepump ootab järjekorras, siis saabki probleem lahendatud peagi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.03.2011 15:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
spit plokis näitab ära ka mis käik sees on w? :o


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 28.03.2011 16:43 

Liitunud: 02.10.2004 11:09
Postitusi: 60
Asukoht: EW
Tanel kirjutas:
Lihtsalt skeem, vähemalt minuomal oli kunagi


*************************************************
Täitsa õige. Kuid osavad näpud ja kaasaegsed tehnoloogiad led,fosfor värv jms. paneksid ka need käigu kohad särama.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 123 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7