Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.04.2024 22:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 30.11.2011 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
corsairx kirjutas:
KristjanH kirjutas:
Vanale autole poolsünt sisse, ja ei pea mingeid tähistusi otsima. 10w40


Sorry, et ma sinu "nõuannet" ignoreerin. Ma siiski hoolin oma auto mootori tervisest. Loe seda teemat ja selles leiduvaid linke, äkki saad targemaks: viewtopic.php?f=11&t=79282

Kui sa siit küsid, siis ega sa ise kah kõige targem pole, alles oli, kui klient tahtis oma autole täissünti sisse panna, ja tuli pooleteise kuupärast, kui oli nukkvõll ära kraabitud, kuna õli pesi seda vana mootorit mitte ei õlitanud...
Su kotleti mootor pole ju sama uus kui tehasest tulnud, seega täissünt oleks liiga vedel, mineraal samuti, ja poolsünt ka õlitab seda värgendust.
Ma ei mõtle seda pahapärast, või ei soovi halba, vaid soovitan, et sul see keps kotti ei lendaks. Enda 1996a Vectral on kah poolsünt, ja iga ilmaga läheb käima....

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 01.12.2011 12:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
KristjanH kirjutas:
Kui sa siit küsid, siis ega sa ise kah kõige targem pole, alles oli, kui klient tahtis oma autole täissünti sisse panna, ja tuli pooleteise kuupärast, kui oli nukkvõll ära kraabitud, kuna õli pesi seda vana mootorit mitte ei õlitanud...
Su kotleti mootor pole ju sama uus kui tehasest tulnud, seega täissünt oleks liiga vedel, mineraal samuti, ja poolsünt ka õlitab seda värgendust.

Esiteks... ju see klient pani siis liiga kerge raskusastmega õli sisse. Ja mis mõttes täissünt oleks liiga vedel? Ega õli viskoosus ei olene sellest kas ta on täissünt või mitte. :kill Selleks ongi igal õlitüübil omad raskusastmed. Tee endale enne selgeks mis tähistused mida tähendavad ja mis õlis sisalduma peaks vastavalt auto tüübile, vanusele ja kasutusele. Jah, enne kui ma õlisid alles uurima hakkasin ei jaganud ma asjast midagi kuid nüüd tean päris palju ja soovitan sinulgi see õliteema ja selles olevad lingid läbi lugeda ;) > viewtopic.php?p=839536#p839536
Ja võiks õliteemalised arutlused sinna teemasse suunata, siia pole seda OT-d vaja tegelikult.

e: ahjaa, olen 4 suve 5W-40 täissünti kasutanud ja pole miskit kotti jooksnud. Mis seal varem sees oli - pole aimugi.
Igatahes seda mäletan, et klapiklõbin kadus peale õlivahetust ja klappide regullimist ära. Kui suur osa sellest õlil oli, ei tea.
Kui auto alguses sain, siis valasin natuke poolsünti peale, kuid nende mahladega töötas mootor väga lühikest aega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.12.2011 01:39 

Liitunud: 02.02.2005 17:32
Postitusi: 3
Asukoht: Eesti
Tere !
Tsiteeri:
"Tekkis küsimus, et kas see on õige jutt, et mida eespool olev täht tähestikus API S(*) taga, seda kvaliteetsem õli vanale mootorile? Sedasi väitis mulle üks autopoe müüja."


Esiteks mainiks ära üldse mis need tähistused on ,ehk siis API-American Petroleum Institute.
Tänapäeval kehtib 1980a klassifikatsioon ,kus siis hakati klasse tähistama ladina suurtähtedega, esimene täht tähendab mootoritüüpi : S- Spark ignition,ehk ottomootor , C-compression ignition, ehk diiselmootor. Teine täht iseloomustab kvaliteeti ja keerukusklassi , ehk siis A - kõige lihtsam ja hetkel on kõige nõudlikum klass N, neid saab siis ajapikku juurde lisada , praegu loetakse kuni H-ni klasse aegunuteks. See autopoe müüja väide ,et mida alguse poolsem täht seda vanale autole kvaliteetsem ,ei saa korrekseks lugeda ,seda saab , siis nii tõlgendada ,et mida vanem auto ,seda alguse poolsem täht tähestikus kasutuses oli lihtsalt , kuna tehnoloogiad ei lubanud kõrgema kvaliteedilisi mootoriõlisi toota , mootoriõli ise on ikka ajapikku kvaliteetsemaks läinud , aga kui sinu auto juurde tulla ,siis võib ära mainida, et kuna su auto on toodetud 78a, siis sellel ajal oli kasutuses SE klassifikatsioon ,alates 79a mindi SF peale üle...
Ja kõigile kellel huvi mootoriõlide ja üldse määrdeainete kohta ,siis uuel aastal peaks ilmuma Prof.Mihkel Naamsi,kes konkurentsitult Eestis sellel teemal kõige pädevam inimene, samateemaline raamat, kui mitte õelda piibel, mehe enda sõnul kirjutas ta väga lihtsas ja arusaadavas keeles.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.12.2011 02:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Naljakas kuidas inimesed ei viitsi eelmist postitustki lugeda... seal ju minu tehtud õliteemale link olemas ja seal see juba läbi nämmutatud ning paljust muustki räägitud (väljamaised lingid) :uhoh Võiksid ise ka lugeda. Arutlus ei käi hetkel selle üle kas tehnoloogia lubas toota või mitte, vaid tänapäevased nõuded ei luba enam katalüsaatorite tõttu nii suure tsingi ja fosfori sisaldusega õlisid uuematel autodel kasutada. Vanematele autodele on aga need väga tähtsad. Nö. racing ja classic õlid on ikka saadaval kus neid aineid sisaldub rohkem, kuid neid õlisid on vähe ja need on üldjuhul kallimad ning raskemini kättesaadavad.
Ja see autopoe müüja väide on tegelikult õige mis puudutab vanakooli flat-tappet nukkaritega mootoreid... mida tähestikus eespool asetsev täht seal S-i taga seda suurema lubatud tsingi ja fosfori piirnormiga õliga tegu (muidugi ei tähenda see, et õlis oleks kindlasti niipalju ZDDP sisaldus, kuid tõenäolisem on ,et see on suurem).
Alljärgnev tabel annab hea ülevaate:
Pilt

Edaspidine arutelu õlide kohta võiks siin teemas toimuda! --> viewtopic.php?f=11&t=79282&start=15


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.12.2011 10:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
KristjanH kirjutas:
Su kotleti mootor pole ju sama uus kui tehasest tulnud, seega täissünt oleks liiga vedel, mineraal samuti, ja poolsünt ka õlitab seda värgendust.


Ainuüksi selle lause peale soovitaks selle kasutaja igasuguseid õlisoovituse rangelt ignoreerida sest ta ei jaga ABSOLUUTSELT matsu.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.12.2011 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
charly kirjutas:
KristjanH kirjutas:
Su kotleti mootor pole ju sama uus kui tehasest tulnud, seega täissünt oleks liiga vedel, mineraal samuti, ja poolsünt ka õlitab seda värgendust.


Ainuüksi selle lause peale soovitaks selle kasutaja igasuguseid õlisoovituse rangelt ignoreerida sest ta ei jaga ABSOLUUTSELT matsu.

Aitäh :):) Sullegi. ;)

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 02.12.2011 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
DevilDeVille kirjutas:
charly kirjutas:
KristjanH kirjutas:
Su kotleti mootor pole ju sama uus kui tehasest tulnud, seega täissünt oleks liiga vedel, mineraal samuti, ja poolsünt ka õlitab seda värgendust.


Ainuüksi selle lause peale soovitaks selle kasutaja igasuguseid õlisoovituse rangelt ignoreerida sest ta ei jaga ABSOLUUTSELT matsu.


+1

Tänks. :P
Katsuge olla, ei tahtnud sellist vaenu õhutada. :hail

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 16.12.2011 20:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Leidsin lõpuks koha kust saaksin uued tutikad esitiivad tibule aga hind on üsna krõbe. Mõtlen veel kas tellin või ei ning seniks jätaks saladuseks kust neid saab :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 18.12.2011 17:40 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Saksast saab,tirisin sõbrale ka koju sellise kotleti,saksas 2 kohta kust saab,ühes kohas maksab tiib 149 eur-i tk ja teises 119 eur-i tk.Ise olen oma mantale tellinud tükke sellest firmast kus tiib maksab 149 euri.Pole nii krõbe midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 18.12.2011 19:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
149 € on ikka väga krõbe hind :uhoh Ise saaksin odavamalt ja eestist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 18.12.2011 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Kui palju odavamalt?

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 18.12.2011 21:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
~30€ tiivalt

e: 100€ tükk tuli lõplik hinnapäringu vastus ja kraam olemas. Tahaks ära osta aga plaanis naisega Austriasse lauatama minna vist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 16.03.2012 17:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Tibul kõik mahlad ja filtrid vahetatud ning hooajaks valmis. Lähipäevil lähen viskan rehvid valukatele ringi ja siis tibul uued papud kah all. Lisaks said jagaja ja benapumba immitsevad tihendid kah korralike vastu vahetatud ning leidsin üles ka põhjuse miks eelmise aasta lõpus mootori pöörded enam nii ühtlased ei olnud. Nimelt oli jagaja eelsüüte regulli ühe vastukaalu vahele lennanud üks kummitihendi tükk. Nüüd mootor nurrub jälle nagu prillikivi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 16.03.2012 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.08.2009 19:45
Postitusi: 304
Kuna plaanis mootori esiotsa ja karteri tihendid soojemate ilmadega ära vahetada ja hetkel pole veel sobivat tihendi materjali leidnud, siis praegu läks nö. pesuõliks odav Belco 5W-40 täissünt lühiajaliselt. Muidu Valvoline Maxlife 5W-40 täissünt juba valmis ostetud ja ZDDPlus lisand ka varsti inglismaalt tellimisele.

e: siit ka küsimus, et äkki keegi teab kust saada korgi asenduseks miskit 3-4mm paksu tihendimaterjali mis õlile vastu peaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
PostitusPostitatud: 16.03.2012 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Pohhui see öli, mis veljed alla lähevad?? Saaks selle klassiku juba öigetele velgedele ja need kilbid vössa.

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 232 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 107 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7