Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=19962
4. leht 16-st

Autor:  corsairx [ 19.06.2010 17:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Väheke uuemaid pilte ka.

Pilt
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Esistange poldid ja kinnitused lähevad varsti pulbervärvi alla.

e: Väheke tulevikuplaanidest ka. Kui ma nö. rikkaks saan :D ...siis tahaks kõik viimse poldini laiali kiskuda ja kere liivapritsi viia, proffidele keretöödesse anda ja loomulikult uuesti värvida. Kuigi mootor tal tiptop oleks kunagi soov uuema ajastu mootor/käigukast jne. peale aretada (kuigi see vist jääb suht unistuseks).

Igatahes üks on kindel - sellest autost ma enam ei loobu!

Autor:  th00 [ 19.06.2010 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

njh
sellisest väiksest püssist raske loobuda, ka minu väike lennuk saab varsti liikuma

südamex soovitan valida 2,2 rex mootor või 2,4 omega oma

Autor:  corsairx [ 20.06.2010 10:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Mootoriks sooviks siiski võimalikult väikse kubatuuriga ja kerget. Aga hetkel suht mõttetu sellest tegelikult rääkida kuna see ilmselt väga kauge tulevik.

Autor:  jalamees [ 17.09.2010 00:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

oi nägin täna tartus seda Maaülikooli ühika parklas,mul eriline sümpaatia vanemate autode vastu,selle vana opeli nägemine tekitas kohe sellise mõnusa autosõidu isu..kõige kenamad opelid ongi just vana kadett, vana rekord,monza,manta,commodore ja vanad senad,ülikena,thumbs up ! :)

Autor:  ryblik1 [ 17.09.2010 01:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Ma ka tartus ringtee kandis näinud seda putukat paar korda.
Päris hea kärakas kollane.

Kui vajad mootorit siis oblika hästi järgi aidatav 1,9 S on pakkuda. Kui palju aidatav on seda saab lugeda soome opeli lehtedelt. 100kw ei tohiks probleem olla. Kasti saaks ka pakkuda getragi

Autor:  corsairx [ 21.10.2010 01:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Te siin kõik pakute kohe nii võimsaid asju. Kahjuks/õnneks mind võimsus jms. värk ei huvita.
Eelkõige sooviks sinna tulevikus midagi ökonoomset peale panna. Midagi nagu toyota yaris, mis võtab ~3,5-4L/100-le :)
On ideid mis sellele autole sobida võiks ökomaailmast?

Autor:  siimk [ 21.10.2010 10:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Minu arvates pole selle auto kaal ja kerekuju ökosõiduks sobilikud.

Autor:  jalamees [ 21.10.2010 13:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

muidugi opeli 2l 16V on ka suht ökod ja kestavad ka,liigutaks seda kere täiesti piisavalt ning kütust ei tohiks ka väga palju tarbida(oleneb jälle muidugi ülekannetest).

Autor:  ryblik1 [ 30.10.2010 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

NB! see kere just sobib ökoliikuriks.
Kaal on väga väike võrreldes kõikide muude autodega.
Tühimass peaks kindlasti alla 1T olema.
Tähelepanek vanadest aegadest. Opel rekord oma 2,0 mootoriga kulu maanteel ca 8l sajale, linn ca 10-12 sajale,.
sama 2,0 ascona tagaveduse peal: maanteel vaevalt 7l sajale, linn vaevalt 9 sajale.
Sama mootor peaks selle pisikese kadetti peal tagama meeldiva dünaamika ja samas kuna energait ei kulu üleiigse raua kaasa vedamisele siis sõltuvalt peaülekande kiirusest peaks ka kulu olema väiksem kui esimesel kahel.
fakt on see et ühtegi mõistliku hinnapiiri sees olevat motorit ei saa sa käima nii et kulud oleksid ala 3,5-4 l sajale.
:D
vab kui sa paned kõik neli ratast need vectra varurattad ( 115/80 14 ) vääad neile 4 at rõhku sisse ja keerad kõik karpa düüsid kinni ning pedaali alla paned paksu kustukummi siis ehk suudad kulu viia ligilähedale soovitust.

Hetkel ise teen loomkatseid lada 21013 ga. 1,2 ketiga kone. auto läbisõit oli alguses 61K km, 1500km juba sõidetud. kulu on linnas vaevalt 8 sajale ja maanteel natuke alla 6 e, paremaks seda küll kuidagist ei saa. mis siis et pisike mootor, aga tallama peab küll selleks et üldse edasi liiguks. Teoretiseerisime siin et oleks seal mingi talutavam pritsega ala 60-70kw mootor , siis oleks tallamist vähem ja vb kulu oleks ikkagist sama. Võit tuleks eeskätt mugavama dünaamika arvelt.

Mikromootor ei ole alati kõige ökom.

Nb jätkuvalt pakkuda 1,9 s mis tulnud ascona 1977 aasta pealt. sama asja on ka kadetti peale paigaldatud. Weberi karpaga. täies komplektis. Kui huvi siis kontakteeru.

Autor:  corsairx [ 06.11.2010 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

siimk kirjutas:
Minu arvates pole selle auto kaal ja kerekuju ökosõiduks sobilikud.


Tsiteeri:
Tühimass: 745 kg


AntiL kirjutas:
Ove. kirjutas:
Tavaline Opel Vectra/Astra 1.6 55kw mootor. Väga lihtne, lollikindel, ökonoomne ja jääd opeli ridadele edasi.
Ära hakka riisiga segama.

2.0 85kW oleks ilmselt parem - , liigub asisemalt, müüakse võikuhinnaga ja remont käib ka sentide eest. Ökonoomsus muidugi pole see, mida sooviksid, aga mingit japsi diislijunni ikka ei hakkaks sellisele kapotialla ju suruma :err

Ilmselt jah need kaks suht mõistlikud valikud. Probleemiks tekib vist pigem esivedu/tagavedu ümberehitamisega? :think

Autor:  infrenal [ 06.11.2010 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

no 2,0 on ka omega kapoti alt täiesti leitav...

Autor:  hardstyler [ 07.11.2010 00:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Eks madalamaks peaks too kaunitar küll vajuma aga kui sõidumugavus (sellise auto puhul sellest imelik rääkidagi :D ) vähegi oluline on, jäta kõrgeks. Kõike paremat! :)

Autor:  corsairx [ 07.11.2010 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Täna läks auto ära talvepuhkusele :) Plaanid on selle 3 s|ta suusailmakuu jooksul põhi uuesti haljaks lasta, värvida ja bituumeniga üle teha kuna eelmine kord sai kehva värviga tehtud. Siis on veel plaanis kapoti "mõlgid" eemaldada ja äär sirgeks teha ja interjööris täiesti uus täispuidust nikerdustega ning uute näidikutega armatuur ehitada (ette jalge kohale tulevad esikõlarid, uste sisse ei anna kahjuks ruumipuuduse tõttu ehitada).

Eks näis kuidas külgema hakkab. Teen vahest progressist pilte ja viskan siia ka.

e: ahjaa, interjöör on plaanis tumehalliks teha... nii tulevased puiduosad kui ka istmekatted ja muu kangaga kaetud osa.
See sinine viskas lõpuks kopa ette :D

E: Uurisin ja puurisin nig oplaaa... leidsin sobiva mootori - Toyota 20v 4age :o
Inglismaal üks tüüp tegi: http://www.opel-kadett-c.co.uk/forum/vi ... 6&start=20
Istub ideaalselt kapoti alla koos käigukastiga nii, et kere kuskilt lõikuma ei pea ;P
Pilt

E: Samas uurisin kuidas selle mootori saadavusega on ning tundub ,et kehvad lood. Targem oleks ikkagi vist Omega teed minna.

Autor:  corsairx [ 22.11.2010 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

Täna sai siis tutikas starter külge poogitud ja lisaks vahetasin veel süütepooli ning küünlajuhtmed ka ära... tulemuseks poolest pöördest paugupill :rokib Mootor hakkas kah tiba ühtlasemalt käima. Põhiprobleem on siiski jagaja millel võlli laagrid jms. kulunud ning sealt see kerge ebaühtlane mootori töö tulebki. Järgmisena ongi plaanid jagaja täistükis maha võtta ja kulunud detaile vahetama hakata. Lisaks läheb uus kütusepump ka tellimisele. Peale seda nagu ei olegi midagi enam mootori juures teha :D
Ainukese asjana on veel karteri vanni tihend vaja vahetada. Tulevikuplaanides on veel tagumised piduritrumlid uued osta.

Autor:  VallatuTorpeedo [ 22.11.2010 23:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx

On raske kirjeldada, kui paluvalt on esitatud järgmine lause: Võta need ilukilbid ja viska ära.
Nende disain on traagiline. Sõida lihtsalt paljaste plekkidega kasvõi.

4. leht 16-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/