Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=19962 |
1. leht 16-st |
Autor: | corsairx [ 15.08.2009 02:36 ] |
Teema pealkiri: | Adam Opel Kadett C2 Saloon (Limousine LZL) 78a corsairx |
Räägiks siis natuke oma autost kah (edaspidi tibuke). Täpsemalt on tegemist 78´Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) mudeliga. Auto andmed: Esmane registreerimine: 01.01.1978 Kere tüüp: kupee (passis on sedasi kirjas) Mootor: 1196 cm3, 40kW, 1,2N bensiin Täismass/registrimass: 1205 kg Tühimass: 745 kg Kandevõime: 460 kg Istekohti: 5 Pikkus: 4100mm Laius: 1530mm Kõrgus: 1350mm Veotelgi: 1 (RWD) Käigukast: 4-käiguline sport (saksas vahetatud) Lisad: Elektriline tagaklaasi soojendus, sigareti süütaja, elektriline väljakäiv antenn ja kui seda lisana võib lugeda, siis 4. pedaal - klaasipesu (nii kui vajutad hakkavad kojarid pühkima ja pritsib ka) ![]() Ostetud sai see auto 5a tagasi. Vedeles sõbral hoovis kase all. Kuna too hetk oli raha olemas ja autot ei olnud otsustasin selle tibukese kurvast olukorrast päästa. Saigi siis 4000.- eeku eest minema viidud. Kuna omanik oli minu hea sõbra isa, siis sain odavamalt. Võib olla, et mõnele tundub see liiga kallis tolle aja kohta aga kuna asi oli tulnud saksast mootori kapremondiga, siis teadis omanik selle väärtust. Esialgu seisis tibuke ~6 kuud garaažis. Põhjus? Kere oli omadega suht mäda. Küljekarbid, esitiivad, esitiibade alune raamistik, tagumiste koobaste ääred, esimeste istekohtade põrand - kõik oli seisus -> torka näpp läbi. Kuna raha ei olnud, et sellist kapitaalset kere remonti teha, siis sai selle 6 kuu jooksul auto jubinateks kistud ning ilmnes igasugu teisi pisiprobleeme nagu näiteks vasak tagumine vedru pooleks (kere oli seetõttu õrnalt vildaki). Auto jupeks lammutatud, raha olemas, läks auto tuttava kätte tegemisele kellele sai ka ise kõrval abiks oldud lõikamistööde ja keevitamisega. Samuti sain selle tuttava tuttava kaudu vanade küljekarpide järgi uued karbid väänata lastud. Peale hullumeelset keevitamist ja lõikumist oli järg värvimiseelse aluspinna viimistlemise käes. Pilte: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pahteldamist ja lihvimist oli nii palju, et mingi hetk sai lihtsalt jaks ja aeg otsa ning otsustasin tibukese nende meeste kätte viia kes teenivad keretööde ja värvimisega leiba. Kuna raha nappis ei hakanud värvimuutust tegema. Passis oli kirjas lihtsalt kollane kuigi orig. värv oli üldse kuldne/pruun. Otsisin igasugu erinevaid värvi variante netist selle auto kohta ning otsustasin lõpuks primaar-kollase kasuks. Sai jälle läbi tutvuste värvija leitud kuid seekord ei läinud asi nii roosiliselt - tulemus oli kahjuks suht kehvapoolne. Kuna raha oli vähe, siis tuli see olukord lihtsalt üle elada. Hakkasin tasapisi tegelema interjööri detailide viimistlemisega. Siiski sai asi niikaugele ,et tibuke sai lõpuks sõitu minna. Veidike pilte: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lae ja uste polstrid ei saanud just kõige kenamad aga mis sealt ikka tahta - minu esimene auto ja esimest korda ka tegelesin selliste asjadega. Ärge siis väga maha tehke ![]() Hetkeseis on selline, et aasta tagasi üks jobu pidurdas väga järsku ees ning sõitsin esistange/esiplekiga konksu otsa ![]() Esistange oli täiega pahupidi ja ka esiplekk ei olnud kõige paremas seisus. esistange peksin oma algeliste oskustega tagasi sirgu ning pahteldasin ära (vajab veel lisatöötlust enne värvimist). Esiplekiga aga kahjuks nii lihtsalt ei läinud. Pidin terve esiotsa pleki maha lõikama ning hetkel keevitan elektrikeevitusega uusi kinnituskohti (jällegi oma algeliste oskustega). Sellega saab kohe-kohe valma ning siis võib esipleki pahteldustööde kallale asuda. Lisaks järjekordsetele keretöödele sai see suvi ka kõvasti liikuvaid jubinaid uute vastu välja vahetatud - vasak tagaratta laager, kardaanirist, siduriketas, täis amordiring, tagavedrud, käigukangi munaku stopperseib, generaator, salongi ventilaator, siduri tross, käigukasti otsavõlli laager. Lisaks sai välja vahetatud aku, klapikambri kaane tihend, mootori esiotsa ja tagaotsa semmerlingud ning veel mõned pisividinad. Tehtud sai ka klappide regull ning mootor jäi üllatavalt vaikseks. Klapivahed sain teada raamatust mida ma pikka aega mööda netti taga ajasin ja lõpuks 350.- eest küproselt tellisin - Haynes Opel Kadett`s Owners Workshop Manual (73`-79` models), 192lk toredat ja huvitavat lugemist. Raamatu konditsioon nagu uus! Täpsemalt siis see raamat: http://openlibrary.org/b/OL11654113M/Op ... hop-Manual" onclick="window.open(this.href);return false; Kui kellelgi infi vaja sellest raamatust, siis saatke PS! Hiljuti sai soetatud ka uus helisüsteem mille paigaldamisega tuleb mul aga ilmselt pikemalt vaeva näha. Nimelt kummitab ruumipuudus. Taha aknale ei saa kõlle panna (benapaak kohe selle all vastas) ning esikõllidele tuleb ka klaasplastist kaste valmistama hakata. Selline siis oli lühidalt minu tibukese lugu ![]() ![]() |
Autor: | Thomas [ 15.08.2009 03:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Jõudu ja jaksu ,väga korralik teema! Miski randiga kärg velg teeks auto päris kurjaks. Ainuke asi mis natuke häirib on stanged,need võiks olla läikivad st kroomitud! Usun et küll jõuab... Päikest ! |
Autor: | corsairx [ 15.08.2009 03:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Velgi tahaks ise ka suuremaid ja edevamaid aga pappi pole kahjuks sinna raisata lähiajal. Eks kunagi jõuab. Stanged otsustasin justnimelt kerega sama värvi teha. Lappasin ikka tohutul hulgal pilte netist läbi enne kui sellise lahenduse kasuks otsustasin ja mulle meeldib! ![]() |
Autor: | Thomas [ 15.08.2009 03:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
corsairx kirjutas: Velgi tahaks ise ka suuremaid ja edevamaid aga pappi pole kahjuks sinna raisata lähiajal. Eks kunagi jõuab. Stanged otsustasin justnimelt kerega sama värvi teha. Lappasin ikka tohutul hulgal pilte netist läbi enne kui sellise lahenduse kasuks otsustasin ja mulle meeldib! ![]() sedand küll ehitame ikka endile. Pamprid oleksid paari 3 -4 tuhanfega saand ![]() Jõudu jaksu ! |
Autor: | ozzu [ 15.08.2009 05:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Stanged stangedeks. Sumpa ots ja salong on porr. Aga edu projektiga. ![]() |
Autor: | photograph [ 15.08.2009 09:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Minu arvates pole sellel salongil häda midagi. Päris huvitav pigem, sobib kollasega päris hästi. Ja seda sumpa otsa saab ju ka alati vahetada, pole just midagi rasket. Stanged oleks võinud minu silmis mustad pigem olla. Aga nagu ees pool mainitud, eks iga üks ehitab autot ikka endale. Igastahes hea töö on ära tehtud ![]() |
Autor: | corsairx [ 15.08.2009 10:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Sumpa ots on juba ammu uus keevitatud... need pildid lihtsalt vanemad ![]() Kaalusin ka musti stangesid enne värvimist ja tegin photoshopis hunniku erinevaid variante. Ikkagi meeldisid kere värviga stanged kõige rohkem. Ja nagu juba mainisin salongi polstrid ei ole jah just kõige õnnestunumad. Plaanis kunagi auto uuesti värvimisse viia ning siis teen vast polstrite vahetuse ka. Või mis sinu arvates konkreetsemalt salongis porr on ozzu ? |
Autor: | rain0102 [ 15.08.2009 10:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Kahtlemata selle foorumi üks kõige ägedamaid autosid ajast, mil Opel oskas veel autosid disainida ![]() Rooli soovitaks mingi viisakama otsida. |
Autor: | corsairx [ 15.08.2009 11:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Samuti käis mõte algul läbi ,et mis tõllaratas see selline on aga uskuge või mitte, sõita on selle rooliga tohutult mugav. Seega ei näe vajadust uue rooli järgi ![]() |
Autor: | rain0102 [ 15.08.2009 11:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Ma nüüd avastasin, et sul on seal see pornoroolikate peal. Võta siis see ära! ![]() |
Autor: | corsairx [ 15.08.2009 11:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Ega ta jah eriti kena roolikate ei ole aga värv vähemalt sobib. Ära võtta ei taha kuna siis muutub rool liiga piitsavarreks ja käel natuke ebamugav haarata. Eks võtab järgmise miski kallima ja mustast silikonist näiteks. |
Autor: | lauri91 [ 15.08.2009 11:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Midagi pole porri, väga lahe projektikas ![]() corsairx kirjutas: Kaalusin ka musti stangesid enne värvimist ja tegin photoshopis hunniku erinevaid variante. Oleksid pidanud musta kasuks otsustama, järgmine kord proovi ära ![]() |
Autor: | lauri91 [ 15.08.2009 12:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
no igatahes need liistud muudaksid auto välimus hulga paremaks ![]() |
Autor: | ozzu [ 15.08.2009 14:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Adam Opel Kadett-C Limousine(LZL) 78a corsairx |
Sinise toon on minujaoks rõve ja rool pole ka nagu päris see. Vb on ka asi sellest et on suht üks luine. Seest hästi sinine ja väljast hästi kollane. Liistud võiksid jah sebida ja ette ka vb valged suunad.Annaks välimusele kontrasti. Ja võiksid need prisma kilbid ära visata sest ilus plekk on minuarust 100 korda ettem. Aga see on lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus. Auto ise väga äge ![]() |
1. leht 16-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |