Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario /Lukku!
PostitusPostitatud: 17.09.2009 12:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
Niisiis,
minu esimene autoteema selles suures foorumis.
Sai siis mõni aeg tagasi omandatud selline pill, nagu pealkiri ütleb.
Tegemist siis tegelikult juba 84.a lõpus toodetud (seega siis sama vana kui minagi) masinaga, kuna arvelevõtu aeg on 01.01.85. See trikk on ka siiamaani alles, et kui auto võetakse arvele detsembris, saab talle passi kirjutada ka uuema aastanumbri. :)
Vin-koodi ma veel dekodeerinud pole, seega ei tea, kas on tegu tavalisega, või Luxus-mudeliga. Masinal on peal manuaalne katuseluuk, mis on kinni mätsitud (kevadel, kui ilmad soojemaks lähevad, hakkan harutama), loodetavasti ka LSD on tehasest pärit 50/50 lukuga. Muru peal on kenasti näha, kuda sisemine ratas vastu punnib. :D
Salong on väga hästi püsinud kõik need aastad, julgeks öelda, et spidomeeter on vast alles neljandal ringi, mis teeks siis 468 xxx km läbisõiduks, sest rool on veel täiesti korralik - kergete kulumismärkidega. Istmed on täiesti terved ja vaip on maas täiesti korralik ja puhas. Ainuke määrdunud asi on suitsetamisest johtuvalt laepolster, mis läks ka kenasti vahendiga puhtaks. :)

Alustame siis vigade loetelust.
*Pühapäeval Tallinnast kodupoole sõites oli kuulda aegajalt tagarattalaagrit.
*Vasakpoolne tagapidur kinni jäänud lahtisesse asendisse. Käsipidur rakendub hetkel vaid parempoolsel rattal.
*Katuseluuk on kinni mätsitud
*Keegi on nii kõva elektrivend olnud, et peale seda ,kui otsustasin kaitsmed panna puuduvatesse kohtadesse, siis lõpetasid kõik seadmed oma töö.
Pika pusimise peale sain uuesti toimima esituled, suunatuled, isegi ohutuled. Salongivalgus hakkas tööle, pasun funkas, piduri- ja tagumine udutuli ning salongikell.
Täiega pettunud olen ma inimeses, kes lõikas ära küljest salongipuhurijuhtmed. Veetsin pool päeva tühja tuult taga ajades ja vandudes. Lülitil on vool olemas, kui nuppu keerata, siis armatuuris tulukesed tuhmuvad, kuid ei suutnud üles leida juhtmeid, mis peaksid mootorisse minema. :( Vihmase ilmaga on tõsine tegu sõita.
* Ei toimi ka tagaklaasisoojendus
*Ei põle eesmised udutuled
*Tumm on ka armatuurivalgus. Keegi on ise vedanud kuskilt 2 valget LEDi, kuid ka need ei põle enam. Ühesõnaga, paras enda närvi vihastamine oli see armatuuri laiali võtmine. Üks hea inimene senator-webist lubas läbi hüpata kunagi ja üle kaeda, et oskab ehk tema tarka nõu anda. :) Tema sõnul ei ole sellel masinal ka kaoptialust kaitsmekarpi, mis minu masinal on, ning sinna sisse on ratsitud amortide kompressor, mis tõstab-langetab nina. See aparaat isegi toimib. :)
Välised vead - parempoolne küljekarp haihtub, tagapõll on pehme. Samuti vajaks uut värvi ja liistude kaotamist, kuna ka need on oma aja ära elanud.
Praegu on tähtsaimad asjad eesmised suunatuled, sest mõlemal on klaasid puru ning teibiga istuvad kinni.

Üldmulje on siiski autol viisakas. Ja kõik on tehtav, kuigi väga pikka iga ei ennusta ilma põhjaliku keevitustööta, milleks mul hetkel raha pole, sest puudub ka töökoht. :( Praegu on komistuskivi ÜV, millele ma pean novembris minema. Selleks ajaks peab vähemasti tagapiduri toimima saama.
Sillad on vaiksed, kuid rooli poob vasakule pöörates kinni, selline kummine kriuks käib, nagu kuskil kohtuksid kaks kummipinda. Ainuke kummilutt, mis ma leidsin on see, kui roolisammas väljub salongist. Eks ühtlasi tuleb üle kaeda ka rooliotsad.

Käigukast on hea, mootor on hea. Hetkel on keskmine kulu isegi nõksa alla 8, kuna ma olen pikki maid sõitnud.

Üks anomaalia, mis esineb käivitamisel, kui külmalt käivitada, siis viskab 2000 peale, sealt 3500ni ja siis hakkab langema - tänu sellele muidugi mootor soojeneb kiirelt. :)
Mul kuri kahtlus, et ta saab lisaõhku, sest kui pöörded on 1500 peal ja hakata sõitma, siis tõmbab ise gaasi juurde ja kui vahepeal sidur alla vajutada, siis tõstab jälle pöörded 2000ni ja laseb alla.. Kui mõnda aega sõitnud juba, siis on timm. Kui vahepeal kuskil seista ja käivitada, siis lükkab korraks 3000ni ja laseb kohe alla. Imelik istuda seal autos kohe. :D

Aga muidu, ei oska midagi halba öelda. :)
Tasapisi nokitsen, nii nagu tühi rahakott seda lubab. Hea meelega tahaks sponsorit, kes väheke avitaks selle haruldase vanakese hoidmisel...
Praegu ikkagi soov saada suunatuled ja põhjakeevitus.

Paneme siis pika jutu järgi ka mõned pildid. :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Jään kriitikat ootama. :P

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Viimati muutis mario., 22.09.2009 20:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 12:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.01.2005 19:12
Postitusi: 81
Tore masin :P , kas oli seisnud siis vahepeal ning juulikuus ÜV tehtud et Novemris uuesti ?
Said armatuurituled tööle? Endal ka need ei funka Rekordil, pirnid ja asjad tunduvad korras olevat.
Aga edu remondil.


Martin


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 12:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Kritiseeriks su avatari. Loe reegleid ja muuda vastvalt neile.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 13:05 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Tore kui see masin saaks korda terviklikult.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 13:05 

Liitunud: 06.12.2008 01:33
Postitusi: 424
kapoti all on küll hea kiri: irmster :D :beer

_________________
OÜ auto guru.
autode keretööd, veermiku ja mootoriremont. värvimine,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 13:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
.Alar. kirjutas:
Kritiseeriks su avatari. Loe reegleid ja muuda vastvalt neile.

Aga mis sellel siis viga on? Mõõt on väiksemgi kui lubatud, mahtu ei ületanud ja Senator A on pildil täiesti tuntav. :) Pole ka logo, rehvipilt, liikuv animatsioon. Kes senatori ära ei tunne, siis oma viga.

Oettinger, jah, juulis või millalgi oli autoga ÜV-l käidud, paraku liiga vara, oleks paar kuud ootand, oleks aastane olemas olnud. Anoh, pole hullu.
Ei tööta ükski valgus. Ma siiski kardan, et asi jääb kaitsmete taha. Panin küll kõik pesad täis ja panin esialgu 10A, kuhu ei teadnud panna, kuid ei miskit. :(
Pirnid mul samuti korras, osad mustaks põlenud asendasin BMWst võetud pirnidega.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 13:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Mario, avataril peab olema konkreetse auto pilt, ma olen aru saanud..:)
Muidu vägev vanakool, talvel on põnev kindlasti :)
Või müüd varsti maha ? :D
See Irmtseri kiri on küll vägahull :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2008 16:05
Postitusi: 225
Asukoht: Pärnu
Oettinger kirjutas:
Said armatuurituled tööle? Endal ka need ei funka Rekordil, pirnid ja asjad tunduvad korras olevat.
Aga edu remondil.

Seda viga on lihtne parandada! Rekordil on tulede lüliti kõrval üks reguleerimise "ketas"(reostaat). Võta selle tagant need kaks juhet(rohelist värvi) ära ja pane lüliti vahele või pane otsad kokku. Ju senal on sama süsteem, aga asukohad on veidi teised.
Andke siis tulemusest ka teada.

_________________
RUST - So played out, Opel doesn´t even have it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 16:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.01.2005 19:12
Postitusi: 81
Suur tänu Vivaldi :wink: asi toimib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 17:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.02.2004 13:34
Postitusi: 98
Ainuke mis selle auto juures normaalne on, on numbrimärk :wink:
Aga kaasmaalased ja ka foorumlased on tõestanud et ka sitast on saia võimalik teha, isegi magusat saia niiet hoian pöialt :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 17:34 

Liitunud: 04.08.2007 13:23
Postitusi: 8
Ise pooldan mõnuga siukeste autode taastamist ,et ootan huviga mis autost saab..
loodan et jääb auto nii palju kui saab stockiks

edu ehitamisel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 17:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2008 16:05
Postitusi: 225
Asukoht: Pärnu
Mootor on ka selle kere peal mikro.

_________________
RUST - So played out, Opel doesn´t even have it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 17:37 

Liitunud: 16.08.2009 13:22
Postitusi: 273
Ei usu eriti,et sellel LSD differ all on.
Kuna tegemist päris plangu masinaga.
Aga muidu on kena pill ja hoia teda hästi siis
Võibolla tulevikus paned mingi GSI mootori kah peale siis peaks päris hästi edasi rebima kah.

_________________
turbolthingav vabamootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 17.09.2009 18:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
hundu kirjutas:
Ainuke mis selle auto juures normaalne on, on numbrimärk :wink:
Aga kaasmaalased ja ka foorumlased on tõestanud et ka sitast on saia võimalik teha, isegi magusat saia niiet hoian pöialt :rokib

tänud hundu, ma just carratingus vaatasin Senator A pilte.. Oi kurja. See punane oli eriti kena, mida enam ei ole siis nüüdseks, kui ma jutust õigesti aru sain.
Teen nii nagu jaksan (rahakott võimaldab).
Mootor ei ole midagi mikro, liigutab seda keret väga edukalt. Mul on hetkel tähtis just öko, mida ta ka on. 10 liitriga sai 140km läbitud. :beer

Vivaldi, lähen ka pärast proovima seda juhtmevärki. :P

Kaido, kindlasti jääb stockiks. Üritan kere korda saada ja BBSi kärgvelje sebida ning kerge toonkile akendele. Sest tegelikult on see vägagi nunnu auto ja küllaltki vaikne.

Taunts, sina ole kuss, kui midagi ei tea. Mingit GSI mootorit ei tule, mis mõttega ma peaksin väiksema töömahu panema, mis midagi ei liiguta. Tuttav pakub juba aianurgas seisvat 3.0 mootorit, kuid seda ei pane enne, kui muu elu on joones. Hetkel muudki teha.
Statistika järgi on sama aastanumbriga autosid Eestis veel vaid 6, tahaks nagu säilitada seda ühte kuuendikkugi. :)

Ja avataril on hõbedane Senator A ja jutul lõpp. :beer

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario
PostitusPostitatud: 18.09.2009 10:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
tauntz666 kirjutas:
Võibolla tulevikus paned mingi GSI mootori kah peale siis peaks päris hästi edasi rebima kah.

Milline see GSi mootor on?

Teemasse, selliseid tasub hoida ja korda teha kindlasti! :)

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7