Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario /Lukku!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=22402
1. leht 2-st

Autor:  mario. [ 17.09.2009 12:27 ]
Teema pealkiri:  Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario /Lukku!

Niisiis,
minu esimene autoteema selles suures foorumis.
Sai siis mõni aeg tagasi omandatud selline pill, nagu pealkiri ütleb.
Tegemist siis tegelikult juba 84.a lõpus toodetud (seega siis sama vana kui minagi) masinaga, kuna arvelevõtu aeg on 01.01.85. See trikk on ka siiamaani alles, et kui auto võetakse arvele detsembris, saab talle passi kirjutada ka uuema aastanumbri. :)
Vin-koodi ma veel dekodeerinud pole, seega ei tea, kas on tegu tavalisega, või Luxus-mudeliga. Masinal on peal manuaalne katuseluuk, mis on kinni mätsitud (kevadel, kui ilmad soojemaks lähevad, hakkan harutama), loodetavasti ka LSD on tehasest pärit 50/50 lukuga. Muru peal on kenasti näha, kuda sisemine ratas vastu punnib. :D
Salong on väga hästi püsinud kõik need aastad, julgeks öelda, et spidomeeter on vast alles neljandal ringi, mis teeks siis 468 xxx km läbisõiduks, sest rool on veel täiesti korralik - kergete kulumismärkidega. Istmed on täiesti terved ja vaip on maas täiesti korralik ja puhas. Ainuke määrdunud asi on suitsetamisest johtuvalt laepolster, mis läks ka kenasti vahendiga puhtaks. :)

Alustame siis vigade loetelust.
*Pühapäeval Tallinnast kodupoole sõites oli kuulda aegajalt tagarattalaagrit.
*Vasakpoolne tagapidur kinni jäänud lahtisesse asendisse. Käsipidur rakendub hetkel vaid parempoolsel rattal.
*Katuseluuk on kinni mätsitud
*Keegi on nii kõva elektrivend olnud, et peale seda ,kui otsustasin kaitsmed panna puuduvatesse kohtadesse, siis lõpetasid kõik seadmed oma töö.
Pika pusimise peale sain uuesti toimima esituled, suunatuled, isegi ohutuled. Salongivalgus hakkas tööle, pasun funkas, piduri- ja tagumine udutuli ning salongikell.
Täiega pettunud olen ma inimeses, kes lõikas ära küljest salongipuhurijuhtmed. Veetsin pool päeva tühja tuult taga ajades ja vandudes. Lülitil on vool olemas, kui nuppu keerata, siis armatuuris tulukesed tuhmuvad, kuid ei suutnud üles leida juhtmeid, mis peaksid mootorisse minema. :( Vihmase ilmaga on tõsine tegu sõita.
* Ei toimi ka tagaklaasisoojendus
*Ei põle eesmised udutuled
*Tumm on ka armatuurivalgus. Keegi on ise vedanud kuskilt 2 valget LEDi, kuid ka need ei põle enam. Ühesõnaga, paras enda närvi vihastamine oli see armatuuri laiali võtmine. Üks hea inimene senator-webist lubas läbi hüpata kunagi ja üle kaeda, et oskab ehk tema tarka nõu anda. :) Tema sõnul ei ole sellel masinal ka kaoptialust kaitsmekarpi, mis minu masinal on, ning sinna sisse on ratsitud amortide kompressor, mis tõstab-langetab nina. See aparaat isegi toimib. :)
Välised vead - parempoolne küljekarp haihtub, tagapõll on pehme. Samuti vajaks uut värvi ja liistude kaotamist, kuna ka need on oma aja ära elanud.
Praegu on tähtsaimad asjad eesmised suunatuled, sest mõlemal on klaasid puru ning teibiga istuvad kinni.

Üldmulje on siiski autol viisakas. Ja kõik on tehtav, kuigi väga pikka iga ei ennusta ilma põhjaliku keevitustööta, milleks mul hetkel raha pole, sest puudub ka töökoht. :( Praegu on komistuskivi ÜV, millele ma pean novembris minema. Selleks ajaks peab vähemasti tagapiduri toimima saama.
Sillad on vaiksed, kuid rooli poob vasakule pöörates kinni, selline kummine kriuks käib, nagu kuskil kohtuksid kaks kummipinda. Ainuke kummilutt, mis ma leidsin on see, kui roolisammas väljub salongist. Eks ühtlasi tuleb üle kaeda ka rooliotsad.

Käigukast on hea, mootor on hea. Hetkel on keskmine kulu isegi nõksa alla 8, kuna ma olen pikki maid sõitnud.

Üks anomaalia, mis esineb käivitamisel, kui külmalt käivitada, siis viskab 2000 peale, sealt 3500ni ja siis hakkab langema - tänu sellele muidugi mootor soojeneb kiirelt. :)
Mul kuri kahtlus, et ta saab lisaõhku, sest kui pöörded on 1500 peal ja hakata sõitma, siis tõmbab ise gaasi juurde ja kui vahepeal sidur alla vajutada, siis tõstab jälle pöörded 2000ni ja laseb alla.. Kui mõnda aega sõitnud juba, siis on timm. Kui vahepeal kuskil seista ja käivitada, siis lükkab korraks 3000ni ja laseb kohe alla. Imelik istuda seal autos kohe. :D

Aga muidu, ei oska midagi halba öelda. :)
Tasapisi nokitsen, nii nagu tühi rahakott seda lubab. Hea meelega tahaks sponsorit, kes väheke avitaks selle haruldase vanakese hoidmisel...
Praegu ikkagi soov saada suunatuled ja põhjakeevitus.

Paneme siis pika jutu järgi ka mõned pildid. :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Jään kriitikat ootama. :P

Autor:  Oettinger [ 17.09.2009 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Tore masin :P , kas oli seisnud siis vahepeal ning juulikuus ÜV tehtud et Novemris uuesti ?
Said armatuurituled tööle? Endal ka need ei funka Rekordil, pirnid ja asjad tunduvad korras olevat.
Aga edu remondil.


Martin

Autor:  .Alar. [ 17.09.2009 12:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Kritiseeriks su avatari. Loe reegleid ja muuda vastvalt neile.

Autor:  oopc [ 17.09.2009 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Tore kui see masin saaks korda terviklikult.

Autor:  speed fighter [ 17.09.2009 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

kapoti all on küll hea kiri: irmster :D :beer

Autor:  mario. [ 17.09.2009 13:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

.Alar. kirjutas:
Kritiseeriks su avatari. Loe reegleid ja muuda vastvalt neile.

Aga mis sellel siis viga on? Mõõt on väiksemgi kui lubatud, mahtu ei ületanud ja Senator A on pildil täiesti tuntav. :) Pole ka logo, rehvipilt, liikuv animatsioon. Kes senatori ära ei tunne, siis oma viga.

Oettinger, jah, juulis või millalgi oli autoga ÜV-l käidud, paraku liiga vara, oleks paar kuud ootand, oleks aastane olemas olnud. Anoh, pole hullu.
Ei tööta ükski valgus. Ma siiski kardan, et asi jääb kaitsmete taha. Panin küll kõik pesad täis ja panin esialgu 10A, kuhu ei teadnud panna, kuid ei miskit. :(
Pirnid mul samuti korras, osad mustaks põlenud asendasin BMWst võetud pirnidega.

Autor:  kj [ 17.09.2009 13:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Mario, avataril peab olema konkreetse auto pilt, ma olen aru saanud..:)
Muidu vägev vanakool, talvel on põnev kindlasti :)
Või müüd varsti maha ? :D
See Irmtseri kiri on küll vägahull :kill

Autor:  vivaldi [ 17.09.2009 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Oettinger kirjutas:
Said armatuurituled tööle? Endal ka need ei funka Rekordil, pirnid ja asjad tunduvad korras olevat.
Aga edu remondil.

Seda viga on lihtne parandada! Rekordil on tulede lüliti kõrval üks reguleerimise "ketas"(reostaat). Võta selle tagant need kaks juhet(rohelist värvi) ära ja pane lüliti vahele või pane otsad kokku. Ju senal on sama süsteem, aga asukohad on veidi teised.
Andke siis tulemusest ka teada.

Autor:  Oettinger [ 17.09.2009 16:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Suur tänu Vivaldi :wink: asi toimib.

Autor:  hundu [ 17.09.2009 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Ainuke mis selle auto juures normaalne on, on numbrimärk :wink:
Aga kaasmaalased ja ka foorumlased on tõestanud et ka sitast on saia võimalik teha, isegi magusat saia niiet hoian pöialt :rokib

Autor:  Kaido5 [ 17.09.2009 17:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Ise pooldan mõnuga siukeste autode taastamist ,et ootan huviga mis autost saab..
loodan et jääb auto nii palju kui saab stockiks

edu ehitamisel

Autor:  vivaldi [ 17.09.2009 17:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Mootor on ka selle kere peal mikro.

Autor:  tauntz666 [ 17.09.2009 17:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

Ei usu eriti,et sellel LSD differ all on.
Kuna tegemist päris plangu masinaga.
Aga muidu on kena pill ja hoia teda hästi siis
Võibolla tulevikus paned mingi GSI mootori kah peale siis peaks päris hästi edasi rebima kah.

Autor:  mario. [ 17.09.2009 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

hundu kirjutas:
Ainuke mis selle auto juures normaalne on, on numbrimärk :wink:
Aga kaasmaalased ja ka foorumlased on tõestanud et ka sitast on saia võimalik teha, isegi magusat saia niiet hoian pöialt :rokib

tänud hundu, ma just carratingus vaatasin Senator A pilte.. Oi kurja. See punane oli eriti kena, mida enam ei ole siis nüüdseks, kui ma jutust õigesti aru sain.
Teen nii nagu jaksan (rahakott võimaldab).
Mootor ei ole midagi mikro, liigutab seda keret väga edukalt. Mul on hetkel tähtis just öko, mida ta ka on. 10 liitriga sai 140km läbitud. :beer

Vivaldi, lähen ka pärast proovima seda juhtmevärki. :P

Kaido, kindlasti jääb stockiks. Üritan kere korda saada ja BBSi kärgvelje sebida ning kerge toonkile akendele. Sest tegelikult on see vägagi nunnu auto ja küllaltki vaikne.

Taunts, sina ole kuss, kui midagi ei tea. Mingit GSI mootorit ei tule, mis mõttega ma peaksin väiksema töömahu panema, mis midagi ei liiguta. Tuttav pakub juba aianurgas seisvat 3.0 mootorit, kuid seda ei pane enne, kui muu elu on joones. Hetkel muudki teha.
Statistika järgi on sama aastanumbriga autosid Eestis veel vaid 6, tahaks nagu säilitada seda ühte kuuendikkugi. :)

Ja avataril on hõbedane Senator A ja jutul lõpp. :beer

Autor:  Birdshit [ 18.09.2009 10:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A, 2.2E 1985, Mario

tauntz666 kirjutas:
Võibolla tulevikus paned mingi GSI mootori kah peale siis peaks päris hästi edasi rebima kah.

Milline see GSi mootor on?

Teemasse, selliseid tasub hoida ja korda teha kindlasti! :)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/