Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR [LUKKU] http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=24094 |
1. leht 6-st |
Autor: | str [ 08.10.2009 13:44 ] |
Teema pealkiri: | Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR [LUKKU] |
Tere kaasfoorumlased! Peale A4ja siis kahjuks/õnneks uuesti Audi omanik. Seekord siis autoks S4. Üldiselt olen autoga siiani rahul (välja arvatud remondisummad mis väga väga suureks läinud). Üllatavalt mugav. Autost : Audi 100 Avant S4 Aastaks : 1993 Mootori kubatuur & võimsus : 4,2 V8 , 206 KW GKAT Käigukasti tüüp : CMG (6k manuaal) Värvus : Cyclamen Pearl Effect (Tumepunane metallik - kirss) (värvikood : Z3T) Salongi värvus : CK (hele lagi, must salong) Valuveljed : hetkel 16" Gamaparts (225/50), aga ootel 17" Autec Mistralid (Continental 225/45). Talveks jäävad plekkveljed ilukilpidega Good Year rehvidega. Autoga sain kaasa kasutajaraamatu, hooldusraamatu ning palju muid raamatuid & Gamaparts velgede tšeki isegi. Kurb tõsiasi muidugi see, et 120 000 oli hammasrihma vahetus ehk järgmine 240, aga läbisõit oli 273 kui mina auto sain ja eelmise omaniku jutu järgi, kes kuulis seda üleeelmiselt omanikult pidi veel 20 000 sõita saama, mis muidugi igatepidi vale kuna see oli tiksuv pomm vaadates rullikuid, rihmi ning pinguteid. Lisavarustusest : N1U - Silk Napa nahkistmed, Q1D - Sportesiistmed, 1MR - Nahaga kaetud rool, 1N3 - Speed-related variable steering assist - Servotronic (töötab ka), 3AF & 3BE - El. peeglid soojendusega, 3FE - El. klaasist katuseluuk, 3Q1 - Tagumised peatoed, 3Y1 - Ruloo tagumisel klaasil, 4A4 - Esimesed istmed & tagumine iste soojendusega, 4GH & 4KC - Klaasid uv kiirgust tõrjuvad, 4R3 - 4x El. klaasid komfortfunktsiooniga, 5MK - Carbon Fiber iluliistud salongis, 6E1 & 6D1 - Käetugi ees & käetugi taga, 6FF - Kere värvi peeglid, 6Q8 - Lakitud puidust käigukangi nupp, 8Q1 - Tulede kõrguse regulaator, 8WB - Esimesed udutuled, 8X1 - Tuledepesurid, 8Y1 - Kahetooniline signaal, 9AK - Kliimatronic with impact pressure control free of cfc, 9Q1 - Pardakompuuter, 9T1 - Soojendusega klaasipesu düüsid, 9Y1 - Välistemperatuuri näidik, 3U2 = Pagasiruumi kate, 3S2 - Mustad katuseraamid, 4UC - Juhi airbag Muud asjad peaksid S4-l suht. ühed samad olema. Vana omaniku poolt teadaolevalt tehtud ainult tagumised piduriklotsid. Tehtud tööd minu käes olles : Audihoolduses : Sõiduki tehnoseisundi kontroll, Õlirõhu mõõtmine & kütuserõhu mõõtmine Raadio ühendused lasin korda teha, Võimendi juhtmete vedu (Rockford Fosgate) & võimendi häälestus (talveks sees siis E36-e bandpass kast 2 x Alpine 10" 200 W RMS x 2 koos Arizona Eagle võimendiga), Uued juhtmed esi & tagakõlaritele veetud, Esikõlarid vahetatud : MB Quart ESA213 (komponent), Tagakõlarid vahetatud : MB Quart ESA213 (komponent), Uus originaal antenn võimendiga Bosch Mootoripesu sai ka tehtud kuna mootor oli minu kätte jõudes ikka väga must. Mootori õhufilter (Audi Originaal), Kütusefilter (Knecht), Õlifilter (Originaal), Õli : Pesuks AC Delco 5W40 Roolivõimendi õli vahetus (Õli : Originaal), Roolivõimendi torude klambrid vahetatud, Käigukasti, differentsiaali & piduriõli vahetus (Õlid : Castrol) Esimesed kojamehed (Trico),Tagumine kojamees (Trico) Hammasrihm (Gates), Hammasrihma rullik (2 Tk), Hammasrihma pingutusrull, Hammasrihma leevendi, Generaatoririhm (Gates), Pingutusrull (2 Tk), Generaatoririhma leevendi, Veepump, Termostaat (Wahler), Jahutusvedeliku vahetus (Punane), Ventilaatori sidur (Sachs), Küünlad (algul sai proovitud hinna poolest Densosid, aga nagu siit foorumis välja lugesin, lootusetu, nüüd NGK-d) Õliradiaatori tihendid vahetatud, Klapikambrikaante tihendid (Victor Reinz) Esimesed rattalaagrid, Esimesed pidurikettad, Esimesed piduriklotsid (anduriga), Tagumised pidurikettad, Parem tagumine pidurisupporti kolb, Pidurisupporti remontkomplekt vasakule tagumisele supportile, Käsipiduri trossid vahetatud Esimesed amordid (KYB Kayaba - gaas, tagumised korras Sachs Super Touringud), Esimesed amordi padjad & läbilöögipuksid & tolmukaitsmed, Esimeste õõtshoobade puksid (kokku 6), Parem tagumine reg. varras, Tagumiste õõtshoobade tagumised puksid Sildade reguleerimine, Diagnostika (0-viga) Sai ostetud Forsist Toprani uus tuledelüliti (lähituled ei põlenud, see probleem nüüd vähemalt leidis lahenduse) Sai soetatud ka lolli peaga kasutatud tagumise kojamehe mootor, sest tagumine kojamees ei tööta, aga kahjuks see ei aidanud, arvatavasti viga siiski kojameeste lülitis - hoovas. Hetkel auto muidugi jälle remondis, sest käigukastil esimene ning teine käik otsustasid koostöö lõpetada. Tulevikuplaanidest nii palju, et kuna nüüd tohutult palju raha auto nõudnud, et siis müügiplaane ausalt öeldes praegusel hetkel küll veel ei ole. Pigem oleks tuleviku plaan, võtta risk ning paigaldada autole turbo, 2 turbot. Mõni soovitab, teine, aga laidab maha, et vabalthingavale lihtsalt turbo = jookseb kokku, võta näpust, siis oleks ehitamisel ka mõtet. Kiire on ta küll, aga alati võiks kiirem olla ![]() ![]() ![]() Mingid paberid ning asjad on selle ümbrise sees veel muidu... ![]() |
Autor: | martint [ 08.10.2009 13:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 Avant - 1993 - STR |
Väga kena pill:) Aga turbot sellele mootorile küll pole mõtet panna;) Muretuid kilomeetreid ![]() |
Autor: | str [ 08.10.2009 13:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi S4 Avant - 1993 - STR |
Aitäh! Loodame jah, et neid muretuid kilomeetreid siis tuleb kuhjaga, oleks väga tore ![]() Aga ikkagi, et miks keegi ei kiida seda mõtet heaks ![]() ![]() |
Autor: | tomcraft [ 08.10.2009 14:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Müts maha ![]() iga mees ei viitsiks suht rimakat S4 niimoodi poputada, nagu oma last. Aga sellest on ainult puhas rõõm, loodame, et auto mõistab seda ja peatab igasugused edasised lagunemismõttes ![]() |
Autor: | raintuul [ 08.10.2009 16:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
4.2 mootorile on pandud küll turbosid. Lõppkiirusvõistlusel oli isegi üks isend. Mina läheks kompressori idee peale rõõmsalt üle ![]() Aga kuna sa ise panna seda ei mõista nagu ma aru saan, siis läheb see vägagi kulukaks sinu jaoks ma usun. |
Autor: | str [ 08.10.2009 19:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Tänud! Tegelikult ei olnud ka alguses midagi hullu, aga lõppkokkuvõttes jah, hakkad midagi lahkama ja lõppkokkuvõttes vahetad ikka väga palju neid juppe, lihtsalt töökäigus. Praegu kui käigukast maas siis olen ka vigu veel leidnud ning nipet näpet veel praegu ka teha. Siduri näiteks kontrollib huvi pärast üle. Loodaks jah, et saaks nüüd ikka sõita ka ning tõesti, rahus, et ei pea põdema, et miskit järgi annab vms. Samas ei saa ka ära unustada, et vana auto ja uut ei saa sellest, vähemalt minu käes küll mitte. Nii idealist ma ka pole, et hakkaks ükshaaval absoluutselt KÕIKE korda tegema. Esiteks see võtaks väga palju aega & raha. Selle jaoks on teine auto mul kuhu seda raha ning aega panna. |
Autor: | str [ 08.10.2009 20:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Ega jah, algajal nagu väga vist pole mõtet torkida, proovida ju võib, aga kuna autosse raha väga palju läinud juba (kui aus olla), siis mingi enda näpuka pärast küll ei tahaks mootorit kahjustada kuidagi moodi. Aitaks kindlasti paigaldusel. Kulukus kulukuseks, isegi turbo paigaldamine sellele mootorile maksaks suht. palju, enam vähem kursis mis see maksaks, kindlasti see arve kuskilt otsast suureneks. See mootor tundub küll ahvatlev : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVK ... re=related |
Autor: | raintuul [ 09.10.2009 10:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
djstr kirjutas: Ega jah, algajal nagu väga vist pole mõtet torkida, proovida ju võib, aga kuna autosse raha väga palju läinud juba (kui aus olla), siis mingi enda näpuka pärast küll ei tahaks mootorit kahjustada kuidagi moodi. Aitaks kindlasti paigaldusel. Kulukus kulukuseks, isegi turbo paigaldamine sellele mootorile maksaks suht. palju, enam vähem kursis mis see maksaks, kindlasti see arve kuskilt otsast suureneks. See mootor tundub küll ahvatlev : http://www.youtube.com/watch?v=6tobwaVK ... re=related Seda viledega audit ma pidasingi silmas. |
Autor: | saarlane [ 09.10.2009 11:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Originaal sisu otsa körvitsad ja palju röhku polegi ju nii suurele mootorile vaja. 0koma midagi ja tulemust päris palju. See eeldab muidugi, et mootor korralik sisu poolest ja progeaju, millel krralik seade peal. Kompressori idee ka lihtsam/soodsam vist, kompressoreid liigub päris soodsalt praegusel ajal. |
Autor: | str [ 09.10.2009 16:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Ega jah, rõhu oleks soovituste pärast seadistanudgi kuskile 0,5 bari juurde. Lihtsalt on idee, ei hakka seda praegu kindlasti tegema. Sisu koha pealt ei tea, selle jaoks oleks vaja mootor lahti võtta ning vaadata mis seal toimub või lahti võtta ja kohe üle käia niiöelda. See on niikuinii kõik tulevikumuusika. |
Autor: | Nokian [ 11.10.2009 15:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Kiirendust@pidavust paistab sellel audil olevat küll ![]() http://www.youtube.com/watch?v=_iDcYffXeME&NR=1 |
Autor: | str [ 11.10.2009 17:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Aitäh heade sõnade eest! Tore kuulda, et üldiselt rahvas talvel selle autoga rahule jäänud. Ma ei mõtlegi just mingit lolli mängimist, aga just läbivus. Talvel peaks muidu sellevõrra rohkem nalja saama, et 15" plekkveljed on ![]() |
Autor: | str [ 20.10.2009 20:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Nii nüüd Reede lõunast saadik auto minu käes tagasi ning tehtud sai : Õlivahetus , eelmine sai sisse pandud "pesuks", õliks Castrol EDGE Sport 0W-40 , Karterikaane tihend sai vahetatud , Õlirõhu andurid (2 tk sai vahetatud, karteri küljes olev ning mootori külje peal olev) , Käigukasti remont (vahetatud sai esimese ja teise käigu sünkronisaatorid) , Roolilati kaitsekumm (Lemförder) , Roolivõimendi õli (Swag). Uued veljed (17" 225/45) on ka nüüd all, et peaks paremat ilma ootama ja siis saaks seest & väljast pildid ka lõpuks tehtud. Sai ka Saaremaa tripp tehtud, sinna, tagasi + linnas mingi 15 km sõitu. Üldiselt võib rahule jääda, väljaarvatud see, et tagumine kojamees võiks töödata, vahepeal ikka oleks vaja läinud. Saaks kuskilt korraliku intensive nupuga kojameeste lüliti siis oleks väga hea. |
Autor: | str [ 21.10.2009 23:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Nii, täna hommikul sain siis auto kätte Audiclubi liikme Blacki käest kellele siinkohal suur suur tänu. Vahetatud said siis tema poolt kõik salongi valgustid (va. spidomeeter) ning paigaldas ka xenonid = lähituled 4300k ja kaugtuled 6000k. Tulemusega vägagi rahul! Hoopis teine asi... Lisaks sai ostetud ka xenon look pirnid kasutaja Jyrisoo käest. Parktuled ning numbrituled. Veel lisaks sai soetatud ka salongi led valgusti pirn, mida ma kahjuks küll täna paigaldatud ei saanud, aga loodetavasti homme. Järgmine kuu äkki saab veel LEDI tuuningut teha ![]() ![]() |
Autor: | str [ 22.10.2009 23:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi C4 S4 Avant 4.2 - 1993 - STR |
Isik kes pirne vahetas tegi ka VÄGA Ilusa pildi (minu arust) salongist peale pirnide vahetust : ![]() |
1. leht 6-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |