Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Sierra 2.3D (varsti TD) 5-door 1991, Lihapirukas
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=26331
1. leht 4-st

Autor:  Lihapirukas [ 01.11.2009 00:31 ]
Teema pealkiri:  Ford Sierra 2.3D (varsti TD) 5-door 1991, Lihapirukas

Tere jälle. Sebisin siis järgmise masina, kuna Buumer läks hooldusse ja ei viitsinud sel ajal bussiga tööl käia. Cosworth'i ei tahtnud, sest pole väikese töömahuga mootorite fänn, kaevake kohtusse selle eest. Otsin tollele nüüd mingit puhurit kapoti alla.

Mõned pildid.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Masinaga rahul, kütusekulu on raske jalaga 5.6L/100km ja möödasõidud pole mingi probleem, kummi põletab vaevata.
Vigu on omajagu, sõitmist ei sega ükski. Nimelt on mingi võõras radikas ees, kiiremad ringid on seega paras katsumus temperatuurinäidikule, nagu ka mittetoimiv puuduvate labadega ventilaator. Õlinäidik on lahtiühendatud, peajuhtmekimbu autopoolses osas juhe puudu, mootoripoolses olemas. Sigarisüütaja ja salongivalgusti ei funka. Näidikuplokk on mingi bensiinimudeli oma, spidomeeter näitab aiateibaid. Mootor peaks passi järgi olema 1.8TD, keegi selle rotti lasknud või ära peedistanud ja Pesukoti 2.3D asemele sokutanud. Juhtmeid ja vidinaid jäi sellest palju kapoti alla ruumi raiskama. Pagasniku ja tankimisava kangi suutsin ära hävitada. Mootoril oli muidu puudu klapikambrikaanetihend ja sisselase ning väljalase jagasid sama saatust. Õhufiltripann samuti ebatihe, toppisin koonusfiltri asemele nii muuseas. Mõlgid ei sega, tiptop aparaat.
Kriitika ja muud loomad on teretulnud.

Autor:  thunder [ 01.11.2009 00:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Isegi selle autoga huumorit teinud. Tossab nii summutist, rattakoopast kui ka kapotialt:D
Ühel pildil isegi minu Sierrarit natuke näha.

Autor:  Markus| [ 01.11.2009 01:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

RÄIGE PÜSS..Mis turbo plaanis ja kuhu sa selle paned?

Autor:  Lihapirukas [ 01.11.2009 01:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Turbo tuleb mingi väike, pole vaja väga suuri õhumasse liigutada, 1.5bar on rohkem kui piisav. Väljalaskekollektori otsas käisid need asjandused muidu viimati, äkki olen ajast maha jäänud.

Autor:  Siller [ 01.11.2009 02:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

No kui su teadmised vaid niivõrd algelised on turbodest, siis ilma know-howta sa vaevalt sa selle toimima saaksid.
Ja 1.5bar nüüd nii väike rõhk pole midagi.
Just my two cents, no offence :)

Autor:  Noor24 [ 01.11.2009 02:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Bemm on nii kaua hoolduses, et selleks vaja kohe uus auto osta :? ? Ega rikkus siis häbiasi ei ole..
Ja mis turboprojekt räägi asjast lähemalt siis juba.

Autor:  rain0102 [ 01.11.2009 03:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Noor24 kirjutas:
Bemm on nii kaua hoolduses, et selleks vaja kohe uus auto osta :? ? Ega rikkus siis häbiasi ei ole..
Ja mis turboprojekt räägi asjast lähemalt siis juba.


Bemmil sai bensiin otsa lihtsalt :)

Autor:  jalamees [ 01.11.2009 07:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

dislat turbotada...jama ju(muidugi kohe saan GTO-käest vasta kaalikat aga okei... :D ),ega see 1,5 bar kuigi väike "õhumass" pole ja ma usun,et isegi kui sellega hakkama saaksite,siis vaevalt sellega sõidumõnu kaalub üle turbotamise,võta parem kuskilt pinto bena mootor,isegi mul üks vedeleb,võin sulle maha ärida selle,või siis soomes peaks ju korralikult neid pintosid (turbotatud) olema,uuri midagi ja tõsta ikka õige asi peale ja kuule komooon,projekt w?panen enda autole koonusfiltri vahele,kohe projekt w?kisu masin laiali tee ta laitmatult korda ja tõsta ikka mootor vahele.aga ei saa nuriseda,kerget iluravi vajaks ja siis oleks ju maasikas.aga igaljuhul edu teile seal suomis,kuna sa sierra vend siis kui mingeid huvitavaid juppe leidub(velgi vms)võid ka mulle pakkuda ja kui mingit infi vms vaja on siis võid ikka küsida :beer

Autor:  DeLaBig [ 01.11.2009 11:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Millega nii kaua sõidad, kui BMW hoolduses on ja Sierrat turbotad?

Autor:  Lihapirukas [ 01.11.2009 12:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Alustame siis...
DeLaBig kirjutas:
Millega nii kaua sõidad, kui BMW hoolduses on ja Sierrat turbotad?

Eks see turbotamine algabki just siis, kui Bumm tagasi on jälle.

jalamees kirjutas:
dislat turbotada...jama ju(muidugi kohe saan GTO-käest vasta kaalikat aga okei... :D ),ega see 1,5 bar kuigi väike "õhumass" pole ja ma usun,et isegi kui sellega hakkama saaksite,siis vaevalt sellega sõidumõnu kaalub üle turbotamise,võta parem kuskilt pinto bena mootor,isegi mul üks vedeleb,võin sulle maha ärida selle,või siis soomes peaks ju korralikult neid pintosid (turbotatud) olema,uuri midagi ja tõsta ikka õige asi peale ja kuule komooon,projekt w?panen enda autole koonusfiltri vahele,kohe projekt w?kisu masin laiali tee ta laitmatult korda ja tõsta ikka mootor vahele.aga ei saa nuriseda,kerget iluravi vajaks ja siis oleks ju maasikas.aga igaljuhul edu teile seal suomis,kuna sa sierra vend siis kui mingeid huvitavaid juppe leidub(velgi vms)võid ka mulle pakkuda ja kui mingit infi vms vaja on siis võid ikka küsida :beer

Miks mitte, Peugeot' ja Fordi repertuuaris on ju täpselt sama mootor turboga olemas, Fordil küll 2.3 mitte. Pealekeeramise rõõm ainult ning natuke loomingulist mõtlemist.

cali kirjutas:
KRdi hoolduses ta sul nii kaua on et peab mingi käki omale x5 ostma ja veel parem jutu järgi turbotada.
Surutis tuli või !
:kill

United Motorsi hoolduses. Saksamaalt ei taheta juppe õigeaegselt postitada, pole nagu minu viga. Mitte surutis, vaid igavus. Tõelisel autohullul sügelevad näpud 24/7 millegi järele. Pealegi on tagavedu ja manuaalkast päris tore ajaviide, sõltumata nii väga kilovattidest, aga kirss oleks turbo näol tordi pealt puudu justkui.

rain0102 kirjutas:
Noor24 kirjutas:
Bemm on nii kaua hoolduses, et selleks vaja kohe uus auto osta :? ? Ega rikkus siis häbiasi ei ole..
Ja mis turboprojekt räägi asjast lähemalt siis juba.


Bemmil sai bensiin otsa lihtsalt :)

Naerame nüüd kõik pooleks selle bensiininalja peale.
Turboprojekt siis niisugune...Auto ostsin küll ainult ajutiselt tööl käimiseks, aga mingi aeg hakkasin uurima ja avastasin, et tegu Peugeot' mootoriga, olemas 2.3D, 2.3TD, 2.5D, 2.5TD ja 2.5TD Intercooler, 49-92kW, erineb ainult sisu. Niisiis mõtlesin, et võiks mingi lünga nende vahel täita, sest turbo teeb ju diiselmootori efektiivsemaks, vähendab kütusekulu ja mürataset. Üks auto võib ju üle keskmise janune olla, aga samas võib ju teist suunda ka proovida, pole enne diiselautot omanud ja ei oska sel teemal palju kaasa rääkida. Igavus ja soov midagi uut kogeda pani mind seega sellise käru peale mõtlema.

Siller kirjutas:
No kui su teadmised vaid niivõrd algelised on turbodest, siis ilma know-howta sa vaevalt sa selle toimima saaksid.
Ja 1.5bar nüüd nii väike rõhk pole midagi.
Just my two cents, no offence :)

Lihtsalt selles mõttes, et tavaline diisliturbo üle 1.5bar tavaliselt ei puhugi, see ka manipuleeritud wastegate'ga. Mingit high-performance jubinat ei sihi, väikse raha eest midagi tagasihoidlikku, et kui äkki tekib janu mingi ulatuslikuma ümberehituse järele ja diisel muretult kinga saada võiks. Know-how on olemas, aga momendil puuduvad koostisosad.

Autor:  Harri_K [ 01.11.2009 13:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Krt mis jama see sierra 2.3d-ga on? Ühel võtab 100-120km/h 4 sajale, ning sinu oma tallates 5.6...
Minu 1.7d rahuliku sõiduga võtab 5 või nõks alla, tallates on koheselt ca 7, ning tekkis küsimus kuidas keskmist mõõtsid kui spido aiateibaid näitab?
Lihtsalt rahutuks teeb miks mu jalgratas rüüpab nagu hobune :P

Autor:  Lihapirukas [ 01.11.2009 13:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Spido pole siin mingi määraja õnneks. Kütusenäidik, tahhomeeter ja temperatuurinäidik ei tundu valetavat. Tankides selgus tõsiasi, et paak on 50L. Näidiku järgi võttis masin 6 päevaga 3/8 paagist, töösõidud ainult, mis on 6x56km ehk 336km 18.75 liitriga, mis teeb 5.58 tegelikult, maantee ja palju ummikuid. Ristmikelt siis alati esimesed 3 käiku piirajasse, muidu on oht keset teed vaiksele piknikule jääda ning sõites langevad pöörded harva alla 1500. Helsinkist kodulinna sõites kulus veerand paaki, väikse ringiga tuli 300km ja keskmine kulu 4.16, ilma linnasõiduta ja kiirust ületamata 3.5-4 liitrit sajale äkki?

Autor:  Lihapirukas [ 01.11.2009 13:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

Õhtu poole saab veel pilte kapoti alt. Lisasid pole peaaegu üldse. Istmesoojendus, katuseluuk+ 4x väntaken, 3-astmeline puhur, klaasisoojendused, 14-tollised superjõhkrad valuveljed, manuaalne ukselukustus, USD (Unlimited Slip Differential) ja rohkem ei meenu midagi erilist.

Autor:  GTO [ 01.11.2009 14:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

minu ex auto :) 1,8 mootor vedeleb siiani mul alles. vähemalt tore et auto ringi kirjutatud.

Autor:  analyzethis [ 01.11.2009 16:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.3D 5-door TURBOPROJEKT 1991 , Lihapirukas

miks ma arvan,et sellest "projektist" midagi välja ei tule ja mädanema jääb :?

Noor24 kirjutas:
Bemm on nii kaua hoolduses, et selleks vaja kohe uus auto osta :? ? Ega rikkus siis häbiasi ei ole..
Ja mis turboprojekt räägi asjast lähemalt siis juba.


sitaks rikas peab muidugi olema et endale vana sierra p*rse alla soetada :D

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/