Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=27697
1. leht 2-st

Autor:  Vavava [ 15.11.2009 11:44 ]
Teema pealkiri:  BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Tere kõigile SR foorumlastele!!

Lisaks oma pemmi ka siia ülesse.
Masinaks on sedaan kerel, musta värvi ja manuaal kastiga e39 520i aastast 1998.
Auto on toodud Saksast-Eestisse 2005a. lõppus. Mina siis teine omanik Eestis.
Enne ostu sai auto tutvuse kaudu tasuta :wink: ülevaatus punktis üle kontrollitud, ainuke viga mis välja tuli oli see, et käsipidur võttis 100% kuskil 30%. Kuigi mäepeal seisab sellega ka ilusti. Tuleb kuskilt peale keerata (kes täpsemalt teab andke teada).
Muidu polnud ühtegi lõtku, ei ees ega tagagi. Alla on pandud ka uus katt ja täijesti uus karteri ja käigukasti kaitse.
Sisust siis nii palju, et autol on õrn toon ees ja taga veidi tumedam. Iseenest on sisu jummala tip-top ja läbi endal töö juures keemilise, nii lagi, istmed kui ka kõik teised tetailid. Ütleme nii, et pole pikka aega nii puhast pemmi näinud :D
Vigadest ka veidi, Välimuselt pole ühtegi täppi roostet aga selle eest koorub autol eest kabotilt lakk. Veel on välimuselt ära kriibitud üks esimene ja tagumine stange nurk.
Sisult on autol kõik liistud-ääred jne terved. Peale on isegi uus nahk pandud nii käigukangi kotile kui ka käsipiduri kangile. Aga see eest on perse keeratud maki ülemine paneel osa :ouh. Selles koha pealt otsikski abi, et kuidas käib välja 5 pemmi originaal raadio ja kust ma võiks leida sellist paneeli nagu: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1 sellel pemmil??

Auto kohta veidi üldisemalt:

turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), immobilisaator, veojõukontroll, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), toonitud klaasid, peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid
sisustus
tekstiilpolster, nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas, nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist)
audio, video, kommunikatsioon
stereo (originaal), kõlarid, kompuuter
rehvid ja veljed
suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), BMW originaal valuveljed (16)
tuled
udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor
muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus

Kõik mis peal see ka töötab!! :)

Auto kohta siis veel nii palju, et keskmine kütusekulu on tal minu käes linnas, kus ma ka põhiliselt sõidan 11,5l sajale ja maantel kuskil 8-9l sajele. Kuna aga talv alles tulemas siis kindlasti hakkab see veel tõusma.
Endale Isiklikult auto meeldib väga, auto on igati vaikne, ei nigise ega nagise.

Plaanis teha:
1. Õli, õlifiltri, kütusefiltri, õhufiltri vahetus (asjad ostetud, peale panek selle nädala jooksul)
2. Endal töö juures värvimistööd (jaanuaris kuskil)
3. Veidi tumedam tooniring (peale värvimist)
4. Uus makk ja paneel (nii pea kui paneeli leian)
5.. Maki juhmestik woofri ja võimu jaoks pagassi viia. Siinkohal küsik jälle abi, et aku on küll pagassis aga kuidas oleks kõige kergem siis makilt juhtmestik pagassi viia? (niipea kui ma makk on sees, võimujuhtmed on juba paigas)

Pilte tuleb veidi aja pärast! Kindlasti võiks keegi õpetada ka, kuidas neid siia üldse panna saab nii, et pilt oleks kohe avalik.
Hekkel aga pean eelmise omaniku poolt tehtud pildid panema album.eesse ülesse ja siin on ka link:

http://album.ee/album/296855/50205253

Oodatud on kriitikat ja kõiki abinõudeid!! :)

Madis!!

Autor:  Harri_K [ 15.11.2009 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Võib öelda, et on hea omaniku käes, ega halvad omanikud tavaliselt 520 poole ei vaatagi nii väga :P

Autor:  fonce [ 15.11.2009 20:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Harri_K kirjutas:
Võib öelda, et on hea omaniku käes, ega halvad omanikud tavaliselt 520 poole ei vaatagi nii väga :P

Mille poole need halvad omanikud siis vaatavad? 540?

Autor:  Harri_K [ 15.11.2009 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

fonce kirjutas:
Harri_K kirjutas:
Võib öelda, et on hea omaniku käes, ega halvad omanikud tavaliselt 520 poole ei vaatagi nii väga :P

Mille poole need halvad omanikud siis vaatavad? 540?


Ei tasu nii sõna sõnalt võtta :D aga tavaliselt püssima poole ikka jah

Autor:  Vavava [ 15.11.2009 20:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Paluks mitte läbustama hakata!!
Kuna ise sõitsin ka kuu-kaks 535 ringi siis vahe on suur aga ega see 520 ka jalgu jäe.. :)

Autor:  Nu [ 15.11.2009 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

seda paneeli saab näiteks siit:
http://www.akustika.ee/pood/index.php?G ... rrency=EEK
minuarust rikub see interjööri ilmet aga eks ise tead..

Autor:  Vavava [ 15.11.2009 20:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Nu kirjutas:
seda paneeli saab näiteks siit:
http://www.akustika.ee/pood/index.php?G ... rrency=EEK
minuarust rikub see interjööri ilmet aga eks ise tead..


Kui esimest korda seda värki ise pildilt nägin tundus see ka üpriski rõve. Kui nägin seda ühel 525tds peal, siis polnud tegelt autos sees istudes midagi hullu..

Autor:  Vavava [ 14.12.2009 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Väike UP oma autokese kohta siis!!

Kabott on nüd siis uue laki kihi all ja peale seda sai auto ära poleeritud ja vahatatud :)
Lisaks on sisu läbinud oma käte läbi keemilise, jalge alt kuni laeni.
Ära sai ostetud ka õli, õlifilter, kütusefilter, õhufilter. Külge on kruvitud uued kojamehed ja uus paisupaak + tasool.
Maki sisemine raam mis oli ennem juba osaliselt puru on praeguseks siis 3 tükiks :waah. Kui kellegil pakkuda siis huvi on suur.
Ja keegi äge pani minu korralikud Bemmi embleed pihta ja pani oma räbalad asemele.
Tulemas: uued termostaadid, uus sidurikorv, siduriketas, siduri survelaager.

Pilte:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Madis.

Autor:  ats87 [ 15.12.2009 12:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Vaidleks vastu, see 110kW on täitsa paras sellele kerele. Kuskil hätta ei jää ja möödasõidud saab ka ilusti tehtud.
Auto väga ilus.

Mis õli sisse läks ?

Autor:  Vavava [ 20.12.2009 13:43 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Otsiks abi!

Keegi oskab soovitada Tartust firmat kes paigaldaks minu e39 vanema tüübi tuledele ette angel eyes kit'i?
Täpsemalt siis sellise:
http://autoshop.ee/index.php?p=productsMore&iProduct=10

Tänades!
Madis

Autor:  McRicco [ 20.12.2009 15:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

see krt nii lihtne, saaksid ise ka hakkama...peamine on meelde jätta et paneksid kahe klaasi vahele...st sisemiste peale :D...kui käed peest välja ei kasva siis pole seal midagi rasket...nädalavahetus nokitsemist ja voila...minu autol oli suht keeruline aga sain hakkama :)

Autor:  Vavava [ 23.12.2009 13:44 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

M5'ga klõpse siis:

Pilt
Pilt
Pilt

Täitsa sõidetav pill teine!! :D

Tulemas uued naelad, kuna lamellid on üpriski siledad ja musta jäega ei kannata üldse sõita.

Autor:  Vavava [ 23.12.2009 13:53 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

ats87 kirjutas:
Vaidleks vastu, see 110kW on täitsa paras sellele kerele. Kuskil hätta ei jää ja möödasõidud saab ka ilusti tehtud.
Auto väga ilus.

Mis õli sisse läks ?


Lotos Oil aga hekkel peast täpset marki ei mäleta.

Autor:  Vavava [ 22.01.2010 19:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Vahepeal siis niipalju juhtund, et esistange nurk on puru ja udutule kinnitused on puru.
Ja vahepeal siis alla saanud uued naelad, uus termostaat kojaga ja uued mahlad.
Esitaks ühe küsimuse ka siinsele rahvale, et kas keegi oskad õelda kui suured on e39 originaal esimesed ja tagumised kõlarid?

Madis!

Autor:  Andrus [ 22.01.2010 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 520i 2.0 110 kW 98a. Vavava

Kulgen ise ka samasuguse ja samavärvi 520-iga. Tõesti hätta ta ei jää möödasõidul kuid tuleb korralikult peeneks ajada. Elama hakkab see mootor alates 3500-l pöördel.

Veojõukontroll töötab normaalselt?

Edu autoga :)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/