Tegu järjekorras minu neljanda autoga ja teise calibraga

Vahepeal oli ka baierlane, kuid see on juba teine jutt
Niisiis, antud isend sai ostetud Sepa Autopoest Tartust. Sellise valiku kasuks otsustasin hea hinna, väga hea seisukorra ja aastarvu tõttu. Tehnika toimib kenasti ja tundub, et masina eest on hästi hoolt kantud ka sveitšist, kus ta pärit on. Sõita on temaga hea, jookseb otse ega kisu tee peal. . Roostet pmt ei esine, üks koht mullitab karbiühendus kohtadest, kuid see saab mingi aeg kindlasti tehtud.
Lisaks on see calibra veidi teistest erinev - nagu pealkirjast näha, on nimetuses keke rosberg, mida toodetud samanimelise Soome maailmameistri auks 1000 tükki, antud isend numbriga 0852.
Tehnilised andmed:
mootor 2.5 v6 ecotec x25ex
käigukast manuaal ! (5)
Lisadena mainin ära el aknad, kaks airbagi, tehase signa + immo, konditsioneeri, veojõukontrolli, el peeglid soojendusega, lisaks tagumisele ka esimesed udutuled, peeglid päikesesirmides valgustustega + moodlight, kompuuter ja muu tavaline. Lisaks olemas hooldusraamat 2004 aastani.
Keke rosbergile iseloomulik:
-30 Irmscher madaldus, Irmscher tagaspoiler (koos passiga), valged kellad, lisanäidikud keskkonsoolil, kollase/halli triibuga istmed, vastavad embleemid, nahkrool (värskelt nahatatud) ja -käigukanginupp ning vastavad valuveljed - 16" BBS-d.
Välimus on originaal, mida püüan ka säilitda (mõni tavapärane uuendus vb tuleb, nt toonkile).
Mõni tehniline viga on samuti, nt ABS andur on kutu ja kont tühi. Eks need saab ka korda
Mõned pildid ja juttu mis tehtud nüüdseks:






















Peale ostu vahetasin hammasrihma, tosooli, mootoriõli ( ja -filter ka loomulikult). Tuleks vahetada kindluse mõttes veel käigukasti õli ning bensiinifiltri.
üks tööpilt ka:

Kuna originaalis ei ole välja tulev hääl võrdeline kapoti all tuksuva lihasega võrdeline, sai paigaldatud sportsummuti, mis on margipõhine. Ei mingit lärmi, viisakas müdin

poleerisin otsad ära

Kõik me teame, kuidas Eesti talv meie liikuritele mõjub

Seega tegin põhjaliku korrosioonikaitse.
Koorisin veidi kesta ja siiani paneb imestama kui korralik kõik on





Kasutatud sai:

Aerosoolvärv (arvan, et stange alla pole näputäis värvimiseks tehase tooni kallia raha eest ostma minna), septsiaal rasv, väga effektiivne roostesurm.
Tulemus:












Ka seestpoolt karpe:

Vanad stangekinnitused ussitasid ära, tegin uued:


Ja mõned pildid veel:






Kindlasti unustasin midagi mainida veel, kuid teemat saab alati täiendada.
Seniks aga igasugune kriitika teretulnud ja minu poolt järgmise korrani
Lauri