Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali LUKKU http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=29515 |
1. leht 12-st |
Autor: | Thomas [ 07.12.2009 17:59 ] |
Teema pealkiri: | Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali LUKKU |
Saatuse tahtel tuli Audi ikka Bmw vastu välja vahetada,kuna BMW on BMW. Autoks valisin ma BMW 525 tdsa 1999a,jõudu on tal siis 105 kw. Lisade poolest ei saa kurta,kõik vajalik on olemas ja loomulikult automaat kast. Värvus on tal tume sinine. Kunagine E34 TDSa tundus kuidagi erksama minekuga ,mis pärast oli kenwood1 käes(aga võibolla tundus aint kuna läksin bensiini auto pealt diislile) Lisavarustus. roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmetel. kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), püsikiiruse hoidja, parkimisandurid (taga), toonitud klaasid, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid tekstiilpolster, tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis, jalamatid (kummist) stereo (originaal), 6x kõlarid, kompuuter Goodyear UG 500 talverehvid (naastrehvid), valuveljed (16 tolli, BMW) udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor, valgustuspakett katusereelingud, välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, salongi ja pakiruumi eraldusvõrk, pagasikate, tagaklaasi puhasti, veokonks ,tagumised õhk vedrustus. Plaanid tulevikus. Auto tehniliselt täiesti korda teha! Puudu olev telefon saada kuskilt käetoe sisse. Tagumine topsihoidja. Valuveljed 17-18 tolli. Xenon (võibolla) kuigi hetkel näitavad tuled väga hästi! Helisüsteemi parandada,hetkel kuidagi nõrk Audiga võrreldes. Chip (ei tea kas on mõttet aint)! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Harri_K [ 07.12.2009 18:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
Sellise krõnnkrõnni tahaks endalegi kunagi koju vedada, kuid kindlasti peaks 3.0 olema. Ilus näeb välja kuid kulmud häirivad. |
Autor: | tomcraft [ 07.12.2009 18:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
mkb kirjutas: Kui seda autot enne jaanuari lõppu maha pole müüdud, siis on see saavutus omaette. ![]() Seletad ehk lahti, mida sa selle lausega mõtlesid? |
Autor: | Thomas [ 07.12.2009 18:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
mkb kirjutas: Kui seda autot enne jaanuari lõppu maha pole müüdud, siis on see saavutus omaette. ![]() Ei ,hetkel mõtlesin et hakkaks inimese moodi ja sõidaks,muidu poleks teemat teindki . Ma loodan ,et ei tüdine nii ruttu. |
Autor: | Thomas [ 07.12.2009 19:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
mkb kirjutas: tomcraft kirjutas: mkb kirjutas: Kui seda autot enne jaanuari lõppu maha pole müüdud, siis on see saavutus omaette. ![]() Seletad ehk lahti, mida sa selle lausega mõtlesid? Ilma mingisuguse kriitika ja mölinata, aga teema algatajal ei püsi ükski auto väga kaua enda käes. E38 kerega bemm oli ka "see õige" aga mõni aeg hiljem oli müügis. ![]() Midagi teemakohast ka: kulmud ei sobi väga sellele autole. Ära ei akka vast kiskuma neid kulme ,jumal teab millega kinni pandud. E38ga oli nii,et pakuti 2001a A6 vahetuseks + minupoolne 5000 komp .-oleksin pidand loll olema kui ei oleks kinni haarand. |
Autor: | Mani [ 07.12.2009 19:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
Just tulin enda Utiili juurest(loe 105kw tds)Ikka ilge saast on see mootor, üldse kogu see mootoriehitus ![]() Aga välimus korvad natuke... |
Autor: | Thomas [ 07.12.2009 19:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
Mani kirjutas: Just tulin enda Utiili juurest(loe 105kw tds)Ikka ilge saast on see mootor, üldse kogu see mootoriehitus ![]() Aga välimus korvad natuke... Nu jah ,tds old ikka nii mõnigi. Ei lükka su väidet ümber ,mulle on sattund õnneks head eksemplaarid(seni). Mõni sõber jälle matab raha meeletult ja tulutult,küll vahetab pumpasi küll kaasi. Üldiselt kui sõidad nagu Diislile kohane ja mäda sisse ei vale on ajalugu näidand ,et toimib. Hullem on igatahes VW,AUDi 2.5 tdi! |
Autor: | corbe [ 07.12.2009 19:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
Sa ikka jaksad ![]() Eks kui järgmine kord itta jõuan, vaatab su pressi üle, mis mulje jätab. Küljesuunad riivavad kuidagi silma oma oranži värviga 2,5 volkari/audi mootoritest tuleb suuuuure kaarega mööda käia ![]() |
Autor: | Thomas [ 07.12.2009 19:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
corbe kirjutas: Sa ikka jaksad ![]() Eks kui järgmine kord itta jõuan, vaatab su pressi üle, mis mulje jätab. Küljesuunad riivavad kuidagi silma oma oranži värviga 2,5 volkari/audi mootoritest tuleb suuuuure kaarega mööda käia ![]() Siia satud siis helista,nr on sama. Krt ma ei pand neid suundasi enne tähelegi kui ütlesid ![]() Tuleb valged panna jah! |
Autor: | Thomas [ 08.12.2009 17:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
üks päev lähen kanalile ja uurin kuidas sealt turbo rõhku natuke peale lajatada. Vähegi erksam võiks olla ![]() Kui keegi siin foorumis tegelend endal siukse asjaga võiks märku anda. |
Autor: | mario. [ 08.12.2009 17:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
Väga ilus auto on! Nõustun ühe teise mehega, et isiklikult meeldib ka 3.0 rohkem, kuid see on väheoluline.. Kunagi sõbra sõber chippis aju ära, sai dyno järgi 22kW juurde, ja ütles, et ega möödasõitu oli raske teha, ikka kohati kippus kickdowni juures ratast ringi laskma (seda siis E34 peal, E39 peaks olema abimeestega)... igatahes tema käes ikka auto kestis, kütusekulu juurde eriti ei tulnud.. Aga noh, see juba niisamagi on päris usin masin. Sõbral on sedaankerega TDSA.. kulmud on maitseasi.. Salongis tundub, et keegi on viitsinud armatuuri ja polstrite liiste matiks värvida.. a samas mulle tundub aind. ![]() Suuremat velge üle 17" ei soovita eriti... tagumised silikoonpuksid hakkavad sellevõrra kiiremini minema ja rooliotsasid saad 2x aastas vahetada.. |
Autor: | Thomas [ 08.12.2009 17:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
mario. kirjutas: Väga ilus auto on! Nõustun ühe teise mehega, et isiklikult meeldib ka 3.0 rohkem, kuid see on väheoluline.. Kunagi sõbra sõber chippis aju ära, sai dyno järgi 22kW juurde, ja ütles, et ega möödasõitu oli raske teha, ikka kohati kippus kickdowni juures ratast ringi laskma (seda siis E34 peal, E39 peaks olema abimeestega)... igatahes tema käes ikka auto kestis, kütusekulu juurde eriti ei tulnud.. Aga noh, see juba niisamagi on päris usin masin. Sõbral on sedaankerega TDSA.. kulmud on maitseasi.. Salongis tundub, et keegi on viitsinud armatuuri ja polstrite liiste matiks värvida.. a samas mulle tundub aind. ![]() Suuremat velge üle 17" ei soovita eriti... tagumised silikoonpuksid hakkavad sellevõrra kiiremini minema ja rooliotsasid saad 2x aastas vahetada.. Selle Bmw ma sain vahetusega ,oli ka sedaan kerega 3 liitrine pakkuda ,kui tee või tina touring meeldib enam. Liistud peaks olema juba tehase poolt mustad,kui ma nüüd ei eksi. Chipiga kaasneb see,et enne pean kontrollima pumba pea ära ja süütenurga,kui liiga lahja kütte segu siis põlevad kolvid lihtsalt ära. Velgedega ei teagi mis teha,hetkel need kuidagi ei lähe tahaks laiemat ja randiga ja tiba suuremat, samas aga ei taha 2 korda tihemini sillla detaili vahetada. |
Autor: | Thomas [ 08.12.2009 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
Homme vahetan kütte filtri ära ,vahepeal hakkab nagu pooma ,algul ei läind üle 140 lihtsalt põhjagaas oli aga ei liikund(Proovisin muidugi mitte liiklusega teel teised autod ei liikle). Siis lõi vahepeal 100 pealt hinge kinni ja siis uuesti läks. Enne turbo peale keeramist tahan igal juhul igaks juhuks õli vahetada ja küttefiltri vahetan homme naguinii.. Rõhukeeramisega ämbrisse astuda ei tahaks,vast midagi laiali ei lase,et siis keerata 1,5-2 maksimum ,kui liiga palju keeran siis vast lihsalt aju blokeerib ära ja edasi ei käi? |
Autor: | tomcraft [ 09.12.2009 00:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
mkb kirjutas: tomcraft kirjutas: mkb kirjutas: Kui seda autot enne jaanuari lõppu maha pole müüdud, siis on see saavutus omaette. ![]() Seletad ehk lahti, mida sa selle lausega mõtlesid? Ilma mingisuguse kriitika ja mölinata, aga teema algatajal ei püsi ükski auto väga kaua enda käes. E38 kerega bemm oli ka "see õige" aga mõni aeg hiljem oli müügis. ![]() Midagi teemakohast ka: kulmud ei sobi väga sellele autole. Sellele sobiks kulmud nagu rusikas silmaauku, kui neerud msutaks värvida(ideaalis veel võrk sisse) ja M.paketi stange panna. Praegu lihtsalt see, et täisstock aga kogematta on mingi peen tuningvidin kyljes, sis natukene võõras jah....Muidu täitsa ok aparaat... |
Autor: | Thomas [ 09.12.2009 00:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali |
tomcraft kirjutas: mkb kirjutas: tomcraft kirjutas: mkb kirjutas: Kui seda autot enne jaanuari lõppu maha pole müüdud, siis on see saavutus omaette. ![]() Seletad ehk lahti, mida sa selle lausega mõtlesid? Ilma mingisuguse kriitika ja mölinata, aga teema algatajal ei püsi ükski auto väga kaua enda käes. E38 kerega bemm oli ka "see õige" aga mõni aeg hiljem oli müügis. ![]() Midagi teemakohast ka: kulmud ei sobi väga sellele autole. Sellele sobiks kulmud nagu rusikas silmaauku, kui neerud msutaks värvida(ideaalis veel võrk sisse) ja M.paketi stange panna. Praegu lihtsalt see, et täisstock aga kogematta on mingi peen tuningvidin kyljes, sis natukene võõras jah....Muidu täitsa ok aparaat... Mustasi neere ei tule 150 protsenti! Autol kõik kroom liistud ja pole shadowline. Mis tuning vidin siis hetkel küljes ![]() Ma ei saand hästi aru |
1. leht 12-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |