Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ MÜÜDUD http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=30764 |
1. leht 19-st |
Autor: | kj [ 23.12.2009 15:56 ] |
Teema pealkiri: | Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ MÜÜDUD |
Teeks siia midagi remondipäeviku sarnast jälle. Eile õhtul sai siis üks surm teise vastu vahetatud, toomine oli omaette ooper, 4 tundi 15 km kauguselt... ![]() Tegu siis Peugeot 605ga, 2.0 89 kw manuaal, 1990aasta Lisadest el klaasist luuk, el aknad, el peeglid, reguleeritav rool, mingi alarm. Igaljuhul täna sai auto tõstukile aetud, ja vägisi tekib tunne, et mõni eelmine omanik on autot remontides/tuunides valesid seeni söönud, seda jama on lihtsalt raske kommenteerida, aga eks vaadake ise : ![]() ![]() ![]() Lüliti on huvitav, ilmselt ventika käivitamiseks. ![]() TUUNING: ![]() Spreiga mäkerdatud piilarikatted: ![]() ![]() Taga pole turvavöid vaja: ![]() ![]() Hästi installitud kaks ERINEVAT katkist ovaali, ilmselt on ennem olnud aknalaual midagi 8" woofri moodi: ![]() Puuduv aknalink ja luku nupp, see uks ei käi üldse lahti : ![]() Ühe velje olin sunnitud panema Volvo oma, et auto ära saaks tuua: ![]() Kohustuslik kleeps, kahjuks pole ///ALPINE oma, aga Hertz peaks ka paar hp juurde andma: ![]() Rool on väga nilbe: ![]() ![]() Elektri kallal on ka asjatundjad käinud ![]() On keegi ennem näinud, et originaal radikale on külge pandud MAKROFLEKSI, KIPSI VÕRGU JA SILIKOONIGA teine radikas ? ![]() Stiilsed spreiga maalitud leegid : ![]() ![]() Ei vaja vist kommentaare: ![]() Nii, igaljuhul sai siis hommikul tõstuki peale aetud kohe, ja vaadatud, mis toimub: Mis välja tuli ? Kuna käiguvahetusel jõnksus, siis mõtlesin, et poolassidega midagi vms, mis tuli välja ? Mootor oli sisuliselt lahti peal, liikus 10 cm ette-taha, keegi oli unustanud alumise padja poldi sisse panna, ise ta ära ei saa kaduda.... ![]() ![]() Ajasin tungi vahele, et saaks mootorit taha poole, et polt sisse pista: ![]() Sumbuti võtsin ka maha, õnneks olid spetsid ainult ühte kinnitust kasutanud, loks oli paar meetrit, see liigutas mootorit : ![]() ![]() ![]() See üks kinnitus koosnes vindilatist, mis oli soovitud kujusse väänatud: ![]() ![]() Lambda tuli esimese pöördega lahti, tavaliselt on nendega ikka tükk tegemist, jube kakane on ka...peab kuidagi ära puhastama.. ![]() Kollektoriga ühendus samuti ühe poldiga, teine oli lahti täiesti, sealt ajas jubedalt läbi ka. ![]() Et sinna üldse ligi saada, pidin poolemeetrist pikendust ja kardaani kasutama: ![]() Ilus keevitustöö: ![]() ![]() Kuna mootor oli peal lahti pmst, siis poolass käis vastu lõdvikut, muidugi pole see lõdvik ka õige koha peal: ![]() Stange: ![]() Proovisin seda pornot maha ka saada lahustiga, jube vaevaliselt tuleb, palju kihte on lastud: ![]() Arvestades auto üldist taset, siis ma juba kujutan vaimusilmas ette prussidest tehtud poole meetri kõrgust moosiriiulit, mis neisse aukudesse kunagi kinnitus: ![]() Nii, pilte sai vist palju, aga kuna endale meeldib illustratsioonidega teemasid lugeda, siis panin nad ülesse ikkagi: HEAD: kere ei roosteta, kuna on tsingitud, sillad-pidurid on head, salong on ka enamvähem kui mõned puuduvad jupid otsida, koniauke jms pole Mootor iseenesest tundub ka vägev olevat, käivitub esimesest pöördest. VEAD: Kõik mis ülaltoodud piltidest näha, pluss see kellegi isehakanud elektriku töö, nimelt äratuues sai sõita 2 km, kadusid tuled ära, siis jäi auto seisma...võtsime nööri otsa, kurvides märkasin, et kui rooli pöörata tuleb elekter tagasi....Kui madalamate pööretega sõita, siis tuled on tuhmid, annad gaasi, lähevad erksamaks... Samuti leidsin pagasnikust kaks äralõigatud signa pasunat, niiet ilmselt on sellega ka mingid probleemid.. Termostaadi korpus on katki, sealt susiseb auru välja, kollektori tihendid on puruks ilmselt, pean kõigepealt üldse uurima, kuidas ma ta kätte saan, padruniga keerata ei saa, ja 12 kant võtmega keerates on nad kindlapeale ümmargused, sama tavalise lehtvõtmega....Oleks vaja 13mm kuuskant silmust, aga pole leidnud veel... Igaljuhul on kerge plaan temast auto veel teha... Kui kellelgi on varuosasid pakkuda samasuguse auto pealt, pangu PS Praegu kõik ![]() |
Autor: | HelaR [ 23.12.2009 16:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI / KJ |
See auto oli päris hea hinnaga müüa, kui õigesti mäletan. ![]() Nokitsemist on, aga asja peaks saama küll, kui pornograafia ära koristada... Edu! |
Autor: | kj [ 23.12.2009 16:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI / KJ |
See hind, mis kuulutuses oli, oli vist 4500 vms ....Kui ma oleks selle auto ostnud, siis ma poleks seda summat kindlasti välja käinud...Mulle tuli ta tänu vahetusele õnneks palju odavamalt kätte. Saaks elektri korda, oleks hea, ülejäänud asjad on kerged... Ahjaa, el akende lülitite valgustus töötab ka kogu aeg ![]() Tänud |
Autor: | Z!ssu [ 23.12.2009 16:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Äge raibe ![]() Pikka närvi ja palju remondirõõmu siis |
Autor: | CreAtive1 [ 23.12.2009 16:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Ega muud kui EDU teile, sest selle auto puhul läheb seda vaja. Peres kah üks konnasööjate auto samast generatsioonist ainult üks mudel väiksem (405 SRI ) . Head küljed on, et suht mugav ja oma aja kohta normaalne disain aga teostus on ikka alla igasugu arvestust. Esiteks laguneb nagu vana vene võrr ja väga remontija vaenulikult on asi kokku klopsitud. |
Autor: | taurtz [ 23.12.2009 17:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Päris võimas tuuning leegid ja sportsumpa on ikka kõige vingemad. Ma ei oska muud öelda, kui seda, et kuidas see tüüp suutis puitimitatsiooni spreivaba jätta, kas ta polegi uuest hitist CARBON midagi kuulnud, äkki oleks läbi sõela musta spreid peale lasknud oleks carbon imitatsioon ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kj [ 23.12.2009 18:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Tänud, edu vaja jah Tähendab, ma ei saa aru, mis elektriga tehtud on ![]() Homme tellin termostaadi korpuse ära, ja sumbuti tihendi, ja teeb sumpsi korda, ilmselt panen ühe resoka vahele veel, ja normaalsed torud..Lambdal oli ka üks juhe puruks, selle parandasin ära Õlifiltrit oli keegi nisanäpp küll hästi keeranud, pooleldi lahti oli ![]() Käsipidur puudub ka täielikult, trossid vist puruks, kang on nagu talle saba. Muidu on prantslasega väga -väga positiivsed kogemused, aga no kui keegi mingit isetegevust ilma ajuta teeb elektriga, siis ei saagi töödata asjad.. |
Autor: | uuskasutaja1 [ 23.12.2009 18:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
taurtz kirjutas: Päris võimas tuuning leegid ja sportsumpa on ikka kõige vingemad. Ma ei oska muud öelda, kui seda, et kuidas see tüüp suutis puitimitatsiooni spreivaba jätta, kas ta polegi uuest hitist CARBON midagi kuulnud, äkki oleks läbi sõela musta spreid peale lasknud oleks carbon imitatsioon ![]() ![]() ![]() päris puit muide mitte imitatsioon ![]() ![]() |
Autor: | kj [ 23.12.2009 18:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Kusjuures on jah päris, vaatasin ise ka, lakk oli mõras ühe koha pealt...Aga noh, headel aegadel oli tegu ju Pesoo lipulaevaga enamvähem, kahju et nüüd satuvad taolised masinad igasuguste tatikate kätte. Uksed käivad tal ka seest huvitavalt lahti, alguses pimedas ei saanud arugi, mõtlesin et miks link on ära võetud ![]() Värv on ka omapärane, piltidelt vb ei paistagi, aga ülalt vaadates on auto sinine, kõrval vaadates roheline, passis siiski tumeroheline. |
Autor: | .Markus. [ 23.12.2009 19:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Oeh, nüüd sattusid portsu otsa ![]() ![]() |
Autor: | drama [ 23.12.2009 19:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Piltidelt paistab, et lingid täitsa tavalised ju. ![]() Mis plaanid üldse sellise autoga on nagu, korda teha ja sõitma hakata? Odavam oleks tulnud ju lihtsalt korralik 605 osta, neid leiab ka kui otsida. Edit: Aga edu peab vist kindlasti soovima ja palju kannatust selle porno käsitlemisega. ![]() |
Autor: | kj [ 23.12.2009 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
.Markus. kirjutas: Oeh, nüüd sattusid portsu otsa ![]() ![]() Edu on vaja jah ![]() Tänud. drama kirjutas: Piltidelt paistab, et lingid täitsa tavalised ju. ![]() Mis plaanid üldse sellise autoga on nagu, korda teha ja sõitma hakata? Odavam oleks tulnud ju lihtsalt korralik 605 osta, neid leiab ka kui otsida. Edit: Aga edu peab vist kindlasti soovima ja palju kannatust selle porno käsitlemisega. ![]() Mõtlesin sisemisi linke, on nad natuke ebatavalisema koha peal, kust pimedas ei oskaks kohmatagi. Plaan korda saada jah, võibolla oleks odavam tõesti korralik olnud osta, aga ma õnneks ei ostnud seda, vaid vahetasin..siin ongi asja mõte. Tänud. Ega siin midagi väga traagilist ei olegi, natuke aega vaja pühendada lihtsalt, hea talveõhtul nokitseda. |
Autor: | sygnus [ 23.12.2009 20:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Raske uskuda, et selline asi kellegi arust ilus on ![]() A, mis seal ikka, otsast vaikselt nokitsema hakata, võib isegi asja saada. Ära nüüd solvu (ma ei mõtle mõnitusea), aga ennegi si*ast saia tehtud. ![]() |
Autor: | taurtz [ 23.12.2009 20:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
See oli mingite poisikeste auto, kindlasti vaatasid nad õhtul telekast kiireid ja vihaseid ning tormasid õue kase alla tuunima ![]() |
Autor: | kj [ 23.12.2009 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ |
Peale 2008 aasta suve oli selle auto saatus raske jah, on erinevate noorte käest läbi käinud... See selleks, aga ma ei mõista, misjaoks oli vaja paljudel salongi elektrividinatel lihtsalt tuimalt pistikud tagant ära võtta ![]() ![]() Avastasin veel, et salongisoojendus on kahepoolne (eraldi paremale-vasakule temp reguleerimine) , ja istmesoojendused on olemas . Samuti tulid keskkonsooli laekast välja 3 puuduvat ukse sisemist lukustusnuppu, ei tea jälle, kellel oli vaja need ära kiskuda ![]() Signa (mingi Genimax) juhtmooduli leidsin ka, seda paigaldades on ka parajalt juhtmenusi tehtud, ei imestaks, kui see plokkima hakkab. Ega keegi tea, kas tal võtme sees on kiip immo jaoks ? Sitt on ta tõesti, vähemalt praegu, aga mul aega on ![]() |
1. leht 19-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |