On vist aeg ka laiemale ringkonnale oma masinat tutvustada. Kasutan siis enamjaolt Honda-clubist võetud juttu.
Oli 7. jaanuar aastal 2006, kui ma tõin Tallinnast oma esimese Aerodecki, sai sellega sõidetud ilma lubadeta ja ehitatud ka üksjagu. Aga auto meeldis (siiani meeldib) ja teadsin, et pean omale ühe väga korraliku Aero ka muretsema/tegema.
15. mail 2009 (päev enne keskkooli lõpukirjandit) tõin omale Võrtsjärve lähistelt oma teise Aerodecki. Masinal oli mootor maha võetud ning kaasa sain 2 laialikistud mootorit (A20A3), millel mõlemal olid väntvõllid p*rses. Kere aga peaks olema suhteliselt rahuldavas korras.
Kuulduste järgi on see ainuke nahksisuga Aerodeck Eestis. Juhiiste tuleb saata parandusse, kõrvaliste ja tagaiste on enam-vähem rahuldavad. Hetkel on sisse pandud riidest Recaro sisu, mille võtsin oma vanast Aerost.
Plaanideks on masin seest, väljast ja ka kapoti alt korda teha. Tagumistel koopaäärtel esineb roostet, kuid kui mitte varem, siis suveks on see kadunud. Madaldus tuleb kevadel kindlasti, tagumised madaldusvedrudki juba olemas, ette panen vanalt Aerolt võetud Koni punased amordid. Toonklaas tuleb samuti. Üritan kasutada võimalikult palju Honda originaalosi - isegi Honda originaal vargamutrid on juba olemas.
Lisan siis terve hunniku pilte ka kronoloogilises järjekorras. Vabandan kohe osade piltide jubeda kvaliteedi pärast, sest need on tehtud telefoniga. Kõige parema kvaliteediga pildid on lõpupoole.
15.05.09 Niimoodi ta treilerile läks:

Mõlemad mu Aerodeckid koos:

Kodus garaažis ning sai tehtud mootoriruumi pesu:



Oktoobris annetas vana Aerodeck oma südame uuele. 10.10.09 tõmbasime vanalt mootori välja ning kui juba õhus rippus, tegime välimust viisakamaks, samas läks kohe vahetusse ka mootoririhm ning külge läks veel ka korralikum väljalaske kollektor. Küünaldeks on uue 2.4 Accordi plaatinaküünlad. Veel sai auto omale keskluku ning Cobra signalisatsiooni.
Ka auto helisüsteem paranes ustesse said Pioneer TS-G1718 ja tagumistesse originaal kõlarikohtadesse aknalaua kõrval uuema Civicu originaalkõlarid.
Keskluku ja signa paigaldus ning kõlarid:



Mootorivahetus:









Ja siin on spetsialist (isa), kellele kõige rohkem tänu võlgnen, et ta ikka viitsib minu ja minu masinatega tegeleda ning alati aidata, kui vähegi abi vaja:

26.10.09 alates on masin ametlikult liikluses. Alla keerasin Honda 15-tollised plekid koos Honda ilukilpidega ning Honda originaal vargamutrid. Ka tumeda tule ring läks külge, välja arvatud esimesed suunad. Peale sai pandud ka Cobra signa koos immobilaiseriga ning kesklukud. Ning kuna pime aeg juba käes, läksid ette ka lisatuled (parktuled & kaugtuled). Kõik koopad ning põhi on pigitatud, sisu enamvähem korda seatud.



03.11.09 keerasin alla talverattad (14-tollised H plekid H kilpidega). Pampril olev valge laik on pahtlist, see tuleks ka ära värvida.
Vanalt Aerodeckilt võtsime tagumised amordid küljest ära ning imestuseks leidsin vedrudelt pärast veidikest puhastamist punast värvi ning keerde on samapalju nagu originaalvedrul. Järeldan, et vanal olid taga siis madaldusvedrud, mispärast ta madal oli. Ees olid tal igatahes mäletamistmööda alguses lõigatud vedrud. Kevadel lähevad vana Aero tagumised amordid vedrudega sellele külge ning ette muretsen ka madaldusvedrud. Seniks aga sõidan maasturistiilis edasi.


07.11.09 sai käidud sillastendis ning sild paika pandud, ühtlasi sain teada täpsemalt, mis puksid vahetust vajavad.
07.11.09 sai käidud ka VwKlubi kokkutulekul Viitnas ning sattusin ka ühe VwKlubilise kaamera ette. Pildilt on kohe näha, et pampri ja esivõre vahel on üüratu vahe, aga see tuleneb sellest, et pole üht liistu pampril küljes, kuna muidu ei saa lisatulesid ette panna. Auto muidu ise pidas end väga kenast üleval.

Novembris sai tuledele releed ka vahele pandud ning muretsesin omale ka ühed 14" Borbet B kärgveljed.
Radikale sai ette pandud kate, et liialt külma talvel peale ei saaks.
Siis kui lumi maha tuli, käisime kahel päeval kaameraga kohalikul kardirajal:





Umbes nädal aega tagasi klõpsitud:



27.12.09 valmistasime Kia Carnivali põhjakattest põhjakatte Aerole ning panime külge.
Pilte põhjakattest kinnitatult:

