Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Hyundai Sonata 1994 / Rpg16
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=31482
1. leht 1-st

Autor:  Rpg16 [ 04.01.2010 04:53 ]
Teema pealkiri:  Hyundai Sonata 1994 / Rpg16

Suve keskpaiku tekkis siis raha, et omale esimene "päris" isiklik liiklusvahend osta. Mõeldud ja valitud sai loomulikult kaua, ning lõpuks sai selle masina kasuks otsustatud (tuttav müüs seda veel pealegi, seega oli suur roll ka sellel). Olin küll algul kindel, et mingit korea, hiina ja muid selliseid autosid ei osta, kuid selle masinaga tutvumine pani ümber mõtlema. Lisaks küllaltki heale välimusele oli see (ja on siiani) üks mugavamaid autosid, kus eales olen istunud :P. 2.0L mootorilt ma erilist minekut ei oodanud, kuid sellel masinal on seda igapäevaliikluseks rohkem kui küll. Nagu sellise vanusega autol ikka, omas ka see natuke roostet, karbid nimelt ei olnud just parimas korras. Teadsin ka seda, et 3nda käigu sünkro on suht läbi.
Sai siis suvi otsa tiirutatud ilma peal ringi ja kõik oli lilleline, kuni ühel õhtul andis üks pidurivoolik otsad. Läks piisavalt hästi, et pidurid kohe ära ei kadunud, vaid pikkamööda. Remondis sai vahetatud siis piduritorud ja tagumised pidurivoolikud. Sai isegi välismaal selle aparaadiga käidud (kui läti arvesse läheb :D ). Oktoobris siis andis käigukast otsad, uus (kasutatud) kast, koos sidurikomplektiga läks 6,5k maksma (juppide vahetus töökojas ka seal sees), mis mulle kui õpilasele on küllaltki suur raha. Hiljuti sai ka talvemõnusid nautides omal esistange juhipoolsest äärest katki tehtud :D . Probleem selle masina puhul on veel kehv plastiku kvaliteet - ukselingid näiteks on kohutavalt viletsa vastupidavusega. Elektroonika aga töötab väga korrektselt, kui välja arvata üks tagumine aken, mis on kuidagi "kinni jäänud". Tehnilist poolt ei saa ka laita, kui väljas -27 oli, siis läks rõõmsalt käima ja iseenesest on tehnika vägagi usaldusväärne. Ainus asi, mida laita on see, et auto on esiveoline :uhoh

Jutujärgi oli auto enne eelmist omanikku politsei tööriist :D
Raadiosaatja antenn on igatahes katusel olemas ja keskkonsoolis ka kinnituskoht saatjale. Tavaraadio antenni ei ole, kuna see jäi pesulates alati ette :P ja seda ka ei tea, kas see jutt tõele vastab.
Eestis sai aparaat 2001 aastal uue mootori.

Mingeid andmeid ka:
Mootor bensiin 2.0L 16V 102kw (mitsubishi 4G63)
4x elektriaknad
Tagaklaasi+küljepeeglite soojendus
ABS
5 käiguline manuaalkast (Galant GTI pealt)
Kesklukk/Signa/Immo
Kenwood MP3 plaadimängija (marki peast ei tea)+subwoofer (loomulikult olemas ka tavakõlarid :P)
Pildilt võibolla ei saa aru, kuid all on isegi valuveljed :D

Kütet sööb:
Linn 10-11
Maantee 7-8
Saaks ka vähemaga hakkama, kuid gaasijalg on küllaltki raske :P
Proovitud sai ka see, et auto läheb GPS järgi, spidomeetril lubatud 220kmh välja, ilma tundeta, et kohekohe midagi küljest ära kukuks :D
Kuna pilt ütleb ikka rohkem kui 10 sõna, siis lisan mõned (tehtud suvel, siis oli stange vasak külg veel terve).

Pilt
Pilt
Pilt

Küsimused ja arvamused teretulnud, soovikorral võin pilte juurde teha :burnout

Autor:  dellu [ 04.01.2010 10:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai Sonata 1994 / Rpg16

Uksed ka kinni jäävad külmaga? Mul kunagi oli see probleem, et kui kõrvalistuja ukse lahti tegid, siis kinni enam ei jäänud. Pidi ootama kuni auto soojemaks läheb. Linkidega minul probleeme polnud.

Autor:  Rpg16 [ 04.01.2010 17:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Hyundai Sonata 1994 / Rpg16

Vahel harva on, et külmaga ei taha juhiuks kinni minna alguses (lahti tulevad kõik uksed kenasti). Aga kuna hommikuti 10min kulub nagunii lume/jää pühkimisele, siis selle ajaga on auto piisavalt üles soojenenud, et uks sulgub ka kenasti.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/