Sai siis äiale ostetud vana saan, millega ta saaks kalal käia, kuna vana autodes eriti ei jaga, korrashoid on minu peavalu, ja ütleme nii 80% selle auto ost oli minu otsus..
Naise isa tahtis endale suurema autot, kuna tema kaal on 120kg, kasv 185 jne, et tema Mondeo on tema jaoks väike jne, paat ei mahu, paadi mootor samuti jne.. Sai siis otsestatud, et oleks vaja osta mahtuniversaali või maasturi, raha oli kuni 60k eeki..
Valikus oli selle raha eest:
Suzuki Grand Vitara 2.0
Range Rover 2.5TDm, 4.6 HSE
Hyundai Galloper jne..
ise tahtsin loomulikult enda lemmiku maasturi, kui käisime mu endise platsil, siis muu platsidel, ja krt-jama, ei mahu äi mitte kuhugi.. siis läksime kadakale, seal oli Musso, vana mahus sinna nii, et isegi vaba ruumi piisavalt, istus-proovis, nagu meeldib, kuid mootor töötas nagu maitia

sai koju tuldud, loetud artikleid, vaadatud youtubet

eesti google näitas selliseid sõnumeid, et ala saast, peletis jne..
inglise keelsed ja eriti venekeelsed olid palju asjalikumad, oli räägitud tüübildest veadest jne..
autol plussiks:
mersu mootor (OM602 kui ei eksi)
mersu kast
mersu tagasild
suur ja mahukas kere
miinused,
4x4 on nõrk lüli, esimesed rattad lülitavad tänu vaakumile, mille torustik kippub läbi laskma, ja jne-jne.. kuid, kui autole panna alla manuaalsed HUB-id siis kaob probleem ära, kui jällegi asi pole soliidne, kuna tuleb autost välja ronida ja 4x4 käsitsi lülitada rataste küljes (soliidne kui lülitad kangist, nuppust jne..)
sai siis pühapäeval käidud Jõgevamaal, seal oli üks must Musso 2.9TD automaat kastiga müügis, müüja väidis, et auto oli jahil käimiseks ja, et sai uue maasturi töölt ja enam seda ei vaja.
autol olid pandud manuaalsed HUB-id AVM450, 600 km tagasi remontitud automaatkast, tõstetud veermik (originaalis Musso suht madal, 20cm maavara aint)..
proovisin, kast toimis ilusti, mootor tiksus samuti ilusti, suurem peavalu oli rooste, auto on aastast 1999 eesti olnud (ja Eestis ostetud), seoses sellega esitiivad ja tagaluuk olid roostes. Sai kaubeldud, aga tehing polnud tehtud, läksime koju arutama, eileks olid siis mul umbkaudsed hinnad käes, mida tuleb raisata auto peale, esitiivade keevitamine ja värvimine 3600 eeki, tagaluuki pole mõttet taastada, mõttekam Lättist tuua 150Ls eest (3300 eeki) terve luugi koos taga aknaga!
Nii siis sai võetud sõber, kes on disla mersusi remondinud ja ise kasutab disla W124 ja tulime kohale, sõber ütles, et mootor on väga hea.. ok.. saime asja diiliks, kauba peale saime 8 rehvi ja 4 valuvelga kaasa..
keegi niiguinii ei vitsi seda jura lugeda, panen pildid üles parem

siis kirjutan lisadest ja autost üldse







Autoks passi järgi - Daewoo Musso, kuid tegelt see on SsangYong

ls 279800 km
mootor 2.9 mersu - 88kW
atm kast - BTRA automaat 4 käiku
lisad:
nahksisu
el.iste
autopiloot
4x el. aknad
2x el. peeglid
ise tumenev tahavaate peegel
valukad
jne-jne
sai sõidetud ligi 400 km sellega juba, keskmine kütekulu ka 10l
vb olla keegi arvab, et auto peletis jne, tasus osta muu maasturi jne.. kuid kordan veel kord, üks vähestest pannidest, kuhu äi mahus sisse

samas ma olen sõitnud sellega need 400 km, ja auto sõidus meenutab mulle nii kui Range Rover P38A (see on siis range rover mis oli tootmises peale 1994), ja samas meenutab mersut, samasugune rool, üli kerge jne.. 100km-t sõita pole probleem, ja saab juhtida sõidukit ühe käega, kes on sõitnud suurte maasturitega maasturi rehvidega saab aru millest räägin