Tervitused!
Sel ajal kui autot ei ehita parajasti, on just õige aeg foorumitesse kribada. (ehitamise aegu käiakse ju tarkust jälle tagasi kogumas)
Peale mitmeid automarke leidsin siis just enda jaoks sobiva- Volvo 700 seeria tagaveoline universaal.
Link minu kodufoorumi teemale VolvoklubisMis seal ikka pikalt jutustada, näitan parem pilte- küll hiljem jõuab jutustada.
selline oli ta siis kui sain:


Kui masina sain, oli ta ümber ehitatud turbokast vabalthingavaks (kas pole mitte tüüpiline talumehe tuuning). Aga eks tänu sellele ma selle auto saingi.
kõigepealt sai hangitud v6 moto koos käimakotiga:


päevatöö ja käes ta oligi.
Järgmiseks moto aatomiteks lammutamine, kerge portimine, silindri hülsside pealt lihvimine:



kolbide treimisega surveastme madaldamine:


parempoolsel pildil on näha ka rakist, millega kolvid kõik ühtemoodi pinki tõmbasin sõrmest.
Plokk valmis, tuleb kokku panema hakata:


need seibid käisid hülsside alla, et tõsta survet plokikaane tihendile ja korvata hülssidelt pealt maha lihvitud paksust
Sai otsustatud megasquirdi kasuks- sellejaoks siis ka toothed wheel (60-2),:



ja lõpuks ta käib!:
http://www.youtube.com/watch?v=E06cvt7MYpA Vabalthingavana, aga töötab!
nüüd sai masina maalt ära sõita ja edasi stage 2 alustada




intercooler(kuna keegi mulle õige suurusega coolerit mõistliku rahaga ei hangeldanud- tuli ise teha):




kui nüüd mõni arvab et jätsingi kanalid nii kõveralt, siis ei- rakisega said kõik otsad pärast laiali löödud ettevaatlikult peale liimi kuivamist (liimiks kasutasin ~400 kraadi hermetsi.)
vahepealsed testassembly'd
http://www.youtube.com/watch?v=ELpmsrIHEvAlukkdiffer Eaton Locker G80:

tänane seis:
Megasquirdile sai installeeritud süütedriverid, jagaja asemel on kasutuses COP (coil on plugs) ja wideband lambda peaks jõudma nädala pärast usast. Rohkem uudiseid täna ei ole.
Tänud lugemast (kui teil on kehva internetiühendus siis te juba arvatavasti olete minu peale pahane- aga so faking what.)
Ideid- mõtteid?
kirjutame-joonistame