Pole ammu siia foorumisse midagi kirjutanud.. mõtlesin, et alustaks näiteks oma autost..
Vastavalt oma tahtmistele oli peale uut aastat kindel soov juba a8 endale tuua..
Kasvõi esiveolise ja väikse mootoriga kuid alustama kusagilt peab, eksole
Saigi leitud endale üks lõuna eestist ja mõtlemata sinna sõidetud..
Minukätte jõudis ta kasti rikkega kuid sellest hiljem teemas..
Tegemist siis Audi A8 2.8 128kw esiveolise automaat kastiga isendiga..
Esmane registreerimine asjal on 09/1995 ning värvus on tal valge
Ütleme nii, et lisad kopeerin auto24-st
Turva- ja ohutusvarustus
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
4x turvapadi
Signalisatsioon
Immobilisaator
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Mugavusvarustus
Kliimaautomaatik
4x elektrilised aknad
Elektrilised välispeeglid
Sisustus
Nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
Nahkkattega rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga (laekaga)
Iluliistud salongis (puitdekoor)
Jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
Gamma CC
Originaal kõlarid ees ustes, tagumistes ustes ja seljatoe taga.
Rehvid ja veljed
16 tollised haksud Plekkidel
Tuled
Udutuled (eesmised, tagumine)
Tulede korrektor
Muu varustus
Tagaklaasi soojendus
Vastavalt siis sai kast korda tehtud, ehk leidsin soodsalt quattro kasti 2.8 pealt.
Sai kast ribadeks seest tõmmatud(Valve-body - t ei puutunud) ja vahetatud viimane võll mis läheb otsa kaane sisse.
Sai see siis vahetatud ja kast alla pandud..
Ülla ülla, käike ei taha vahetada..
Sai siis Margus-t ja Zoig-i piinatud ja kahtlane teema olevat G38 anduriga..
Pikka aega jebimist, ohkamist ning peale päris mitmeid suitsupause sai diffrikaan maha võetud ja leitud, et diffril pole vastavaid hambaid mida andur lugeda saaks..
Sai natuke rõõmustatud, differ vahetatud ja asi kokku laotud koos uue õli ja filtriga..
See tegi siis juba 85 eur (Automaailmast saadud osad) +73 eur (Javest-ist ostetud osad)
Kast ise sai omandatud 100 euriga.
Kulu 100+85+73 eur.
Ja siis sai proovima mindud ja vahetab käike täpselt nii nagu vaja
Natuke pilte kah:
Niisiis, kaua oodatud pildid kasti lappamisest

Palun ärge lööge piltide kvaliteedi pärast, samsung-i telefon ei tundnud siis veel piksleid.
Diffri kaan küljest ära ja avanes selline vaatepilt:



CMK kasti differ:

CMK differ vasakul ja CMN paremal:

Õli mis kastist sai välja lastud:

Õlipann, mis sai pärast muidugi läikima löödud:

Terve kasti sisu teistpidi kokku lapatud, et saaks ära vahetada teisel pildil oleva võlli:


Tühi kasti korpus, nii võiks kasti ühe käega vahele tõsta:D :

Õlid ja muu vajaminev:



