Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=3299
1. leht 2-st

Autor:  ryblik1 [ 22.01.2009 22:29 ]
Teema pealkiri:  Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1

otsustasin ühe müügikuulutustes tehtud kriitika alusel teha teema kus räägin oma eelmisel kevadel suveks valmistatud retroauto projektist.
tegu siis senatorite a põlvkonna 2 modifikatsiooni viimase tootmisaasta autoga mida tähistatakse siis indeksiga A2
2 põlvkond on eristatav esimesest lihtsatel alustel. plaststanged ja sile kapott. esitulede kuju ja iluvõre on ka rohkem sujuvama kujuga kui a1 põlvkond.

auto on minul siis kokku korjatud kõige korralikematest juppidest mis mu garaazis vedelesid

nalja viluks ja omalõbuks sai nikerdatud üks vana opel jälle elule. ehk siis vanad senatorid on surnud, elagu vanad senatorid!!!

vahetatud asjade nimekiri
mootor 2 õlifiltriga ja õlijahutusradikaga mootori vastu.
kõik uksed 4tk
esitiivad mõlemad
stanged mõlemad.lisatud orig udutuled
salong(enne riie nüüd siis on orig nahk)teist sellist nahksisu pole enam kohanud.
põhjavaibad,mistramoodi sai vahetatud musta vaiba vastu.
kõik iluliistud(vanad olid liiga täkkeid täis)
tuledering(vanad olid liiga päevinäinud)kõik tuled
veljed(14 orig emexisse ja alla said 15 mis piltidel kuid sõituminekul 16kord 8 )
esiklaas.
armatuurlaud,keskkonsool,uksepolstrid,uksetihendid, tumedama variandi vastu,enne oli potisinine
experimenteeritud sai ka värviga ja lakiga.
auto sain arkis mitmevärvilisena arvele.
nahksisu paigaldamisel tekkis probleeme kuna eelmine tegelane oli istmed vanast autost välja murdnud ja ära rikkunud istme kelgud.aga neid maha võttes ootas üllatus.all olid kleebised recaro seega kelgud vähemalt on pärit neilt kui mitte istmed ise.aga samas ka probleem sest samu kelke ei kasutanud muud senad vähemalt mu valikus olnud 8 esiistmel ei olnud samu kelke.ei jäänud muud üle kui raisata kelkude korda tegemiseks 4h aega ja istmed on vanedel kelkudel jällegist töötavad-
alla nyyd siis teised veljed.auto sai topelt koguse müraisolatsiooni kuna tegu on diisliga .kõik tuled ja juhtmed üle käidud ja kõik korrastatud.
diisel oli mu valik kuna tegu on suht ökoliikuriga ja omal oli hea varustaja.
esimese ülevaatuse läbis auto minimaalsete vigadega ja seda väljalaske osas. heitgaasid ise olid puhtad. ja kuna väljalase otsustas mind ühel kevadõhtul tartus uuel sillal maha jätta siis oli vaja midagi uut teha.
kuna originaalne väljalase oli peale esimest toru kõik surnud siis sai 55m torust tehtud väheke extreemne väljalase mis oli otse läbi. sound oli kiirendades extreem turbovile ja kume mörin takka. ühest hellenumrel peetud sünnipäeval kiirendusnaljast räägitakse siiamaani: et kuidas saab mingi traktorimootoriga oblikas nii head soundi teha.
aga kuna olen väsinud müristamisest siis nyydseks on leitud väga korralik viimane pütt ja see ka alla installitud ja kaotatud 50 prosa soundist.
peale mõningast aega on lõid välja nö peidetud hädad ehk sis ära oli väsinud tagaõõtsad ja rattalaagrid.kuna omast käest oli võtta õõtsad kus laagrid terved ja eeldatavalt õõtsad on metallist siis sai nad liivapristist läbi lastud.uued vedrualustaldrikud said keevitatud terasplaadist mitte tavalisest plekist.terase paksus 1,8mm ?mõõt imelik kuid materjal tugev.õõtsae väljanägemine peale pritsi ka kenam ja nad said ka ülevärvitud
http://www.album.ee/album/30018480/50103158 pildid õõtsade taastustööst leiab albumi lõpuosast.

seisval autol nagu ta oli enne minu kätte sattumist tekib alati kummalisi hädasid. nimelt rooli keerates kägises imelikult midagi esisillas. kartsin et amortide tugilaagrid ja oleks peaaegu haknud neid vahetamagi. kuid õnneks sai pääsetud püstakute altvõtmisest.esisilla totakas kägisemine sai lõpu kui stabika kondid uued said pandud,algul kahtlustasin tugilaagreid.
siis ka veel sai varuosa fondist vahetatud üks esimene ketas koos laagriga kuna vana hakkas surema.taga on nyd siis remonditud ja ülevärvitud õõtsad all ja uued piduritorud.tagavedrudeks sai vahetatud omega caravani vedrud.saba on 1,5cm kõrgemal tavalisest ja jäigem ja konkreetsem kurvides.
üle sai vaadatud ka rooliotsad.kaassõitja siemine ots oli läbi.tartus kolmest poest oli seda otsa vaid ühes.forss aitas välja,mujal polnud ja maksis 135-150 krooni vahemikku,forss aga 63 eeku tk ja seda oli koha peal.kuna odavuse puhul on vastupidavus küsitav võtsin kaks korraga,juhuks kui üks enneaegu ära sureb.
mingi aeg suvel sai tehtud autoga pikem ring.start tartu,suund saku,suund haapsalu(american car beauty,käisin tilka näppimas :D ),suund märjamaa,suund käru,suund imavere,suund tartule.ühe päeva sõit ja keskmiselt sai antud minna 100kmh.no problem @all.kuna kasutan hetkel 55l kütuse paaki siis oli mõte et kes teab mis kuluga sõidan.aga tartus tagasi ja kütet veel hulka järel.täpset kulu siiski öelda ei oska hetkel.
reis oli ok ainus oligi et pikal sõidul hakkas mürin häirima jut tagasisõidul.

kuna sügisel sai omale ostetud talveks üks oom b siis jäi sena seisma graazi ja ootama mis kevadel saab
aga terve eelmine suvi sai rahva tähelepanu ja huvi püütud. kes viskas silda kes osatas. mul kama ise olen rahul.
ainus on nyyd see et enne suve peab välja vahetama vist hulka tihendeid ja voolikuid. sest algul sai tehnika käima aetud ja midagi ei lekkinud ega tilkunud kuid terve suve järel on mitmeid erinevaid lekkeid tekkinud . samas on veel oodata ka mootori maas olles ka esisillatala vahetust sest see on kunagise avarii tagajärjel natuke kõver ja seda ei tuvastanud enne kui sai mõõdetud diagonaale ja muid asju. õnneks on ka tala nurgast võtta. ahjaa muideks keegi on kunagi ammu teinud sellele autole strutbari selleks et püstakud ära ei vajuks. tänud talle.
aga terve suve kokkuvõtteks siis kedagi auto külmaks ei jätnud kas meeldis väga või kohe mitte. kaks äärmust. ja nalja viluks veel 4 tsikki ka kippusid uurima tagaistme mugavusi :devil
aga eks lisab infit kui midagi nokitseb edasi.

Autor:  ryblik1 [ 22.01.2009 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

ja pildileidmiseks on link siin. http://album.ee/album/268480/50103158

MUIDEKS kes ära ei jaganud miks on kapott nagu diislil siis tegu ongi diiselmootoriga
2,3 l masuudipressi mida toetab turbo, toored 64 kw pigistab masuudist välja kuid 230nm väänet oli ka vist taga seega mulle sobis.
mootor eripärane selle poolest et tal on kaks ühesugust õlifiltrit. üks mootori küljes õlipumba all ja teine lisaväljavõtuga ja armeeritud voolikutega kapoti all ja puhastab õli enne turbo õlituse otstele minekut. sellist lahendust pole neil varem kunagi kohanud.
lisaks on ka mootoril veel sama õlijahutusradiaator nagu 2,5 e ja 3,0 e r6 mootoritel.
käigukast on getragi 240 vist.
ainus mis kogu lõbu rikub on et difrilukku pole. muidu kõlbaks ka libedamal ajal pruukida.

Autor:  wax [ 22.01.2009 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

kapoti tuunisid ise, või on seal midagi diisel Rekordist? :D

Autor:  oopc [ 22.01.2009 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

:hail .Super.Päris julge värvivalik.Huvitava välimusega masin ja korras sellised on head.Madalamaks välimuse pärast võiks lasta äkki.

Autor:  axo [ 22.01.2009 23:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

lõpuks ometi siin foorumis üks senatorA kah platsis,minumeelest ongi kõigeilusmamad opelid monza ja senatorA,aga edu selle iludusega :)

Autor:  ryblik1 [ 22.01.2009 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

wax kirjutas:
kapoti tuunisid ise, või on seal midagi diisel Rekordist? :D

see on tehase kapott. kuigi on võimalik sellist ka ise teha . oma järgmisel projektil oom b ongi rekordilt laenatud scoop paigaldatud omega b kapotile.

Autor:  ryblik1 [ 22.01.2009 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

oopc kirjutas:
:hail .Super.Päris julge värvivalik.Huvitava välimusega masin ja korras sellised on head.Madalamaks välimuse pärast võiks lasta äkki.

ei saa lasta madalamaks. kohe kisub rattad lääpa. sillad on sellise ehitusega et pole võimalik lääpamisest pääseda. siis juba vaja sildu lõikuda. aga ei ole mulle seda vaja. ps selle veljega ei saaks ka. kohe lööb koopasse. see kõrgus mis hetkel ongi nagu viimane piir et ei lõhuks rehve ja koopaid. mingi 2mm ei klapi mul se offset.. aga noh egas need pole ka originaalis selle mudeli veljed:D
:devil

Autor:  ryblik1 [ 22.01.2009 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

axo kirjutas:
lõpuks ometi siin foorumis üks senatorA kah platsis,minumeelest ongi kõigeilusmamad opelid monza ja senatorA,aga edu selle iludusega :)

mul monza A1 ootab keretöid ja veermiku taastamist. niiet elame ja näeme.

Autor:  oopc [ 22.01.2009 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

Ega jah kui lõhkuma hakkab mida usun ,et madaldused jne teevad ikka omajagu siis parem ei.Mingi reg süsteem.Puhkeajal saab lõõgastavasse asendisse seada.

Autor:  axo [ 22.01.2009 23:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

ryblik1 kirjutas:
axo kirjutas:
lõpuks ometi siin foorumis üks senatorA kah platsis,minumeelest ongi kõigeilusmamad opelid monza ja senatorA,aga edu selle iludusega :)

mul monza A1 ootab keretöid ja veermiku taastamist. niiet elame ja näeme.


tee teema siis oma autost :D

Autor:  ryblik1 [ 22.01.2009 23:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

axo kirjutas:
ryblik1 kirjutas:
axo kirjutas:
lõpuks ometi siin foorumis üks senatorA kah platsis,minumeelest ongi kõigeilusmamad opelid monza ja senatorA,aga edu selle iludusega :)

mul monza A1 ootab keretöid ja veermiku taastamist. niiet elame ja näeme.


tee teema siis oma autost :D

tead ma oln kuidagist seda tüüpi kodanik kes ei salli seda jama et röögitakse ja lahatakse mida kõike võiks teha. aga tehtud pole halligi. mulle meeldib ennem vaikselt tegema hakata ja kui on juba tulemusi silmaga näha siis lekitan vaikselt infot nagu hetkel see oom b.
jube nõme oleks ju kui kunagi paneks teema alla et auto on müüdud. ja ei ole lõpetatud nii et saaks ka ise ringituisata.
sm tegusid rohkem ja juttu vähem :D

Autor:  ryblik1 [ 23.01.2009 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

ahjaa see diiselsena oli alguses sellise potisinise salongiga nagu kasutaja laur autol. aga ma ei seedinud seda värki mitte ja asendasin sellega mis piltidel nyyd nha on.

Autor:  laur [ 23.01.2009 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 1986 Ryblik1

sõnatu :) (Y)

Autor:  ryblik1 [ 21.09.2009 18:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1

nii .......
et keegi ei arvaks et ma olen oma auto kuusakoskisse viinud siis teavitan arengutest.
auto seisis terve talve ja aegajalt käivitasin et muuta asukohta.
kevadel sai remonditud katkine kütusepaak, ostetud uus etteandepump( ala 380 eeki) . kui paak maas oli siis panin alla ka tehase paigalduse kärukonksu.
paagi peal oli väga tolmune linnupesa ilma munakoorteta. ju ma siis polnud teinud linnupoegadega rallit. pesa oli selle koha taga kust läheb paaki sisse täitetoru.
ning kuna aega polnud vahepeal süveneda siis auto seisis kuni augustini.
nyyd sai ka lastud vahetad esisilla tala( ära tegi kasutja roodla) alla sai liivapritsi läbinud ja kolme paksu värvi kihi all tulipunane sild. peale seda kohe ka tehtud sooduskampaania käigus ka sillaregull.

ning kuna mootor oli ka rahutu kapoti all siis sai otsitud viga välja. üks mootoripadi oli väga vana ja väsinud. küll mitte katki. aga kui sai uus asemele siis ikka vahe on väga tuntav. kusjuures padi oli forsis supersoodsa hinnaga saada. nägu naeratas kohe kui hinda kuulsin ja võeti asi mulle riiulist. see forss on mulle ikka üks paganama hea koht. peaks teise ka vist välja vahetama.
ps siduriketta hind sellele autole on 240.-????!!!! kuni 2000.- eekini kolme erineva tootja oma. no ma tahaks näha seda 240 eekist ketast. igatahes tellisin kohale . kui tundub olema midagigi väärt siis vist panen uue ketta ka. igatahes hind on harjumatult soodne

kui sai tehtud sillaregull siis sealt ei leitud ühtegi lõtku. super.
kohe peale seda tegin ka ülevaatuse jälle ära. nyyd siis käes 09.2010 . saab muretult aastakese tiksuda.
heitmed olid ülihead. selle põhjuseks võib lugeda uut õhufiltrit ja tutikaid pihustiotsi ( ala 250 eek per tk )
vanad paagivoolikud ja klambrid said ka uued. edev on 8mm sisemõõduga läbipaistev voolik kütuse pealevoolul ja kõhu all. uued klambrid ja kütusetagasivajumistõkesti annavad ka ikka viisakama väljanägemise kogu süsteemile.

üritaks siis nyyd kuni talve tulekuni jälle ringipõristada ja turbovilet lasta.
see turbodiisel riugab oma turboga suht äratuntava häälega.

mõni harv tumedam pilv minu taga tähendab vaid seda et olen jälle oma nr46 kirsad batoontaldadega jalga pannud ja et mul on kiire.
peace! retro on popp! motoristid on hoos...

Autor:  oopc [ 21.09.2009 20:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Senator A2 2,3TD 1986 Ryblik1

Võib vist ka rahul olla

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/