Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 22.01.2010 23:45 

Liitunud: 17.10.2009 16:49
Postitusi: 112
Asukoht: Võru, Lõuna-Eesti!!!!!
Uueks liikuriks sai selleks korraks valitud mitsubishi sigma. Autol on 3.0 liitrine v6 bensukas, automaatkast, lisadest el. peeglis, 4x aknad, kliima. Kui ma ta endale koju tõin, siis isa küsis, et nahhui sul seda nüüd vaja oli??? Kuid see on auto, mis on mulle meeldinud lapsepõlvest saati. Miks? Ma ei tea!

Toomine!
Tõin ta Põlva lähedalt, Mooste kandist. Müügikuulutuse piltide pealt nägi ta ikka suht raibe välja, kohale jõudes, üllatus-üllatus, oligi raibe. Auto seisis mingi mosse ja escordi vahel kaskede all. Oli teine juba maa sisse vajunud. Päris masendav oli vaadata, kuidas mu tulevast sõiduriista traktoriga välja kisti. Pusiti üks 15 minutit ja käes ta oligi. Tegime siis vana omanikuga vajalikud paberid ära ja hakkasime kodu poole sõitma(ca 70 km). Jõudsime põlvasse, kus avastasin et rahakott jäi eelmise auto peale (mitsu nimelt vahetasin nissan almera vastu. Nissanit kiidan taevani, vahel ikka mõtlen, et loll olin, et ära andsin, sest tolle autoga sai ikka väga palju läbi elatud). Õnneks olin kodust sõbra kaasa võtnud, kellelt sai bensuraha laenatud ja tagasi põrutatud. Sain rahakoti ilusti kätte ja hakkasime tulema. Sõita oli huvitav, autol ei olnud ülevaatlust, puudu oli jupp summutist(eelmine omanik oli kivi otsa sõitnud, mis pitsitas summuti katalüsaatori juurest kokku, see jupp siis oli vahelt välja lõigatud), mistõttu 100-ga sõites rääkimine oli üsna keeruline tegevus, aparaat kiskus igale poole. Arvasime et rehvid tühjavõitu, kuna auto ikka suht pikalt seisnud. Jõudsime siis Võrru, lõime rehvid täis, panime minema(koduni 30 km). rehvid olid küll tühjavõitu, kuid pumpamine küll mingit erilist muutust kaasa ei toonud. Järgmine variant- sild paigast. Jõudsime koju-magama!

Järgnev päev
sai siis isaga välja mindud, et üle kaeda mis massin see sääne on. Auto on roostest puhas, kui välja jätta mõlk kapottinurgas ja tiivaäärel. Oli vist kuskil proovitud, et kumb on kõvem, auto või aed. Põrutasime töökoja alla, seal sai siis summutile puuduolev jupp tagasi keevitatud (Ajutine värk). Eelmise omaniku jutu järgi on vahetatud käigukast.
Ja juba siis hakkasid plaanid tekkima.
Pilte
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Jah, ma tean, et auto on pesemata!

Nii ta siis vedeles mul umbestäpselt kaks-kolm nädalat. Sai mingeid lühemaid otsi tehtud, autot liigutatud. Siis tuli päev "ei saa midagi, tuleb garaaži ära panna". Teadmisega, et isa oli ehitanud garaaži omal ajal mossele!!! Ja see tähendab seda, et kui mitsu on sees ja garaažiuksed kinni, jäi nii ette kui taha ca 30 cm vaba ruumi.

Vahepeal olen tegelenud detailide demonteerimisega. Maha said võetud stanged, tiivad, kapott. Neid tuleb väheke ümber korrastada. Puhtaks sai võetud ka salong, praegu on sees veel armatuur, kuid lendab toogi. Eemaldada tuleb veel toonklaas, praegune on mingi lillaka alatooniga, see tähendab Kole. Nüüd tuleb hakata tasapisi juppe täiustama ja tagasi külge kruvima. Krdi talv-mu garaažil on üks probleem- nimelt pole seal küttevarianti. See tähendab, et sees on sama külm kui väljas!

Tulevik
Sisu- Plaanis on custom style salong & pagasnik
Välimus- Kuna vana värv on niiiiiiii mitut erinevat tooni, siis suuremaks muutuseks võib ehk lugeda värvi vahetust, käimas on vanade stangede täiustamine selle foorumikasutaja "LihtsaltTiit" poolt!
Mootor ja veermik- Selle osa tahaks jätta viimaseks, kuna nõuab vähe rohkem finantsi. mootoris tahaks vahetada kõik elutähtsamad organid. Veermikus tuleb kohe kindlasti vahetada nii mõnigi detail. Vahetada tuleb ka summutisüsteem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 00:27 

Liitunud: 11.02.2008 21:45
Postitusi: 1704
Asukoht: Viimsi/Tln
Sigma on üks väheseid masinaid, mis paneb alati järgi vaatama, isegi kui väga raibe on. Viimasel ajal ainult eriti tihti neid ei kohta. Loodan, et siis selle masina korda saad, mõni korras masin kuluks ära


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 01:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Pilte tahaks ka näha ikka


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 01:07 

Liitunud: 11.02.2008 21:45
Postitusi: 1704
Asukoht: Viimsi/Tln
Pilte näitab ju :?

Edit: vahepeal ei näita jah tundub

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis Z!ssu, 23.01.2010 01:16, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 01:08 

Liitunud: 24.12.2008 02:26
Postitusi: 1006
Asukoht: Eesti :)
Reimers kirjutas:
Pilte tahaks ka näha ikka


Madis lae pildid näiteks http://www.imageshack.us sa oled pannud nad kohta kust ei saa otse linkida ...

Laadisin pildid alla ja väga viga polegi jõudu masinaga

edit... nüüd näitab mul ka pilte

_________________
Digital Designs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 13:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2007 20:11
Postitusi: 1769
Asukoht: vantaa
MadisNoh kirjutas:
Kui ma ta endale koju tõin, siis isa küsis, et nahhui sul seda nüüd vaja oli???


vitsa või molli ikka said ka ?

_________________
1 tekiila, 2 tekiila, 3 tekiila, 4 tekiila, 5 ketila, 6 kilate, ... , 10 telika


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 15:23 

Liitunud: 23.10.2008 22:40
Postitusi: 380
analyzethis kirjutas:
MadisNoh kirjutas:
Kui ma ta endale koju tõin, siis isa küsis, et nahhui sul seda nüüd vaja oli???


vitsa või molli ikka said ka ?

:D :D

_________________
andre ütleb:
menti ei tule sest neil juba on kaks väljakutset


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.07.2008 23:59
Postitusi: 232
Asukoht: muutuv
Õieti ütles ka isa.
Ja ma ei saa kohe üldsegi mitte aru inimesest, kes sellistele järgi veel tänaval vaatab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 16:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Näita pilte millise auto vastu sa ta vahetasid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 19:16 

Liitunud: 11.02.2008 21:45
Postitusi: 1704
Asukoht: Viimsi/Tln
20vT kirjutas:
Ja ma ei saa kohe üldsegi mitte aru inimesest, kes sellistele järgi veel tänaval vaatab.


Ära muretse, ega sa kõigest ei peagi aru saama aga ehk oled kuulnud midagi maitseeelistustest. Et mõnele meeldivad näiteks, ohh õudu, muud autod peale audide näiteks. Ja mõnele meeldivad sellised vanad jaapani rondid kohe täitsa väga :)
Aga jah, huvitav oleks näha küll, mille vastu selle vahetasid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 19:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.07.2008 23:59
Postitusi: 232
Asukoht: muutuv
[OT] Kes seda väitnud on, et mulle ainult audid meeldivad ? Kasutajanimest järeldad ?
Sellest järeldades vb hoopis Fiatid meeldivad ?

Lihtsalt selline tüüpiline labida välimusega riis ja mul oli uskumatu lugeda, et keegi lausa järgi vaatab sellistele. Seepärast ei suutnud kommenteerimata jätta.
Aga tõesti, inimesi on erinevaid :think ja soovin sulle toredaid emotsioone, kui veel tänaval peaksid selliseid nägema :rokib [/OT]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 23.01.2010 22:44 

Liitunud: 17.10.2009 16:49
Postitusi: 112
Asukoht: Võru, Lõuna-Eesti!!!!!
Minu eelmine siis

Pilt

See peaks vist nüüd jälle müügis olema. Vahetasin kuna jäi pisikeseks ja nõrgaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 24.01.2010 09:45 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
Kui sellise vastu vahetasid, siis kiidan takka.
Tekkis ka küsimus, kuidas summutist jupi puudumine mõjutab auto juhitavust kiirustel üle 100 km/h.

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 20.02.2010 21:31 

Liitunud: 17.10.2009 16:49
Postitusi: 112
Asukoht: Võru, Lõuna-Eesti!!!!!
Nonii, nüüd on jupp aega juba mööda läinud. Mitsu seisab jätkuvalt garaaži all. Asja edenemise tempo mulle absoluutselt ei meeldi. Kõige suuremaks miinuseks on ilm. No mitte ei taha teine järgi anda. Ruumis mul kütet pole. Teiseks miinuseks on garaaži mõõtmed. Ruumi pole noh. Iga kord kui ma auto juurest tulen, on tuju nullis ja külm. Kuid tuleb hakkama saada, mujale ka viia pole.
No aga kõiki neid miinuseid trotsides olen midagi liigutanud kah.
Salongiga on nii kaugel, et võib hakata juppe tasapisi tagasi laduma. Vend arvas, et pole mõtet nullist armatuuri ehitama hakata. Et muudab olemasolevat. Nii jäigi.
Alustasin ka pagasniku kallal pusimist. Valmimas on uus põhi ja karkass. Keevitust ja pahtlit tahab veel pagasnikuluuk, kuna sinna jäid peale tiiva eemaldamist augud. Samuti tuleb midagi ette võtta ustega. Nimelt viskasin need "iluliistud" minema ning ka sinna jäid augud.
Muidugi ilma probleemideta ikka ei saa ju. Nimelt tahtsin autot käima ajada, ninapidi garaažist välja, et saaks ruumi juurde ja oleks mugavam möllata. No võti süütelukku ja keeran... kuid raibe ei lasknudki keerata? Mis seda mõjutab, kas see, et armatuur sai koos kellade ja tavaariga maha võetud??? Sellele küsimusele ootaksin vastust.
Praegu seisab asja kiiremini kulgemine suuresti raha taga, kuid see faktor peaks lähiajal paranema. Järgmiseks mahukamaks etapiks oleks värv maha ja krunt peale. Krundi kannan peale arvatavasti rulliga. Või pakub keegi parema variandi? Jätaks seekord värvipüstolid, kompressorid mängust välja.
Pilte vist praegu pole mõtet toppida, ega midagi erilist pole näidata ka veel. Ma loodan, et järgmise postituse ajaks, kus on jälle rohkem kirjutada, on juba pilte kah ette näidata!!!
Umx-ile: Kas olen mina midagi segi ajanud või sina millestki valesti aru saanud. Summuti osalise puudulikuse tõttu sai kannatada kaassõitjaga rääkimine, juhitavust mõjutab silla paigastolek. Pole peale summuti paikamist enam kanali peale saanud ning tookord ei pööranud silladetailidele tähelepanu.


Viimati muutis MadisNoh, 26.05.2010 18:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 20.02.2010 21:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
Sillad ja mootor pole tõesti oluline.

Peasi et armatuur oleks custon ja pagass kah!
:kill

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7