Uueks liikuriks sai selleks korraks valitud mitsubishi sigma. Autol on 3.0 liitrine v6 bensukas, automaatkast, lisadest el. peeglis, 4x aknad, kliima. Kui ma ta endale koju tõin, siis isa küsis, et nahhui sul seda nüüd vaja oli??? Kuid see on auto, mis on mulle meeldinud lapsepõlvest saati. Miks? Ma ei tea!
Toomine!
Tõin ta Põlva lähedalt, Mooste kandist. Müügikuulutuse piltide pealt nägi ta ikka suht raibe välja, kohale jõudes, üllatus-üllatus, oligi raibe. Auto seisis mingi mosse ja escordi vahel kaskede all. Oli teine juba maa sisse vajunud. Päris masendav oli vaadata, kuidas mu tulevast sõiduriista traktoriga välja kisti. Pusiti üks 15 minutit ja käes ta oligi. Tegime siis vana omanikuga vajalikud paberid ära ja hakkasime kodu poole sõitma(ca 70 km). Jõudsime põlvasse, kus avastasin et rahakott jäi eelmise auto peale (mitsu nimelt vahetasin nissan almera vastu. Nissanit kiidan taevani, vahel ikka mõtlen, et loll olin, et ära andsin, sest tolle autoga sai ikka väga palju läbi elatud). Õnneks olin kodust sõbra kaasa võtnud, kellelt sai bensuraha laenatud ja tagasi põrutatud. Sain rahakoti ilusti kätte ja hakkasime tulema. Sõita oli huvitav, autol ei olnud ülevaatlust, puudu oli jupp summutist(eelmine omanik oli kivi otsa sõitnud, mis pitsitas summuti katalüsaatori juurest kokku, see jupp siis oli vahelt välja lõigatud), mistõttu 100-ga sõites rääkimine oli üsna keeruline tegevus, aparaat kiskus igale poole. Arvasime et rehvid tühjavõitu, kuna auto ikka suht pikalt seisnud. Jõudsime siis Võrru, lõime rehvid täis, panime minema(koduni 30 km). rehvid olid küll tühjavõitu, kuid pumpamine küll mingit erilist muutust kaasa ei toonud. Järgmine variant- sild paigast. Jõudsime koju-magama!
Järgnev päev
sai siis isaga välja mindud, et üle kaeda mis massin see sääne on. Auto on roostest puhas, kui välja jätta mõlk kapottinurgas ja tiivaäärel. Oli vist kuskil proovitud, et kumb on kõvem, auto või aed. Põrutasime töökoja alla, seal sai siis summutile puuduolev jupp tagasi keevitatud (Ajutine värk). Eelmise omaniku jutu järgi on vahetatud käigukast.
Ja juba siis hakkasid plaanid tekkima.
Pilte





Jah, ma tean, et auto on pesemata!
Nii ta siis vedeles mul umbestäpselt kaks-kolm nädalat. Sai mingeid lühemaid otsi tehtud, autot liigutatud. Siis tuli päev "ei saa midagi, tuleb garaaži ära panna". Teadmisega, et isa oli ehitanud garaaži omal ajal mossele!!! Ja see tähendab seda, et kui mitsu on sees ja garaažiuksed kinni, jäi nii ette kui taha ca 30 cm vaba ruumi.
Vahepeal olen tegelenud detailide demonteerimisega. Maha said võetud stanged, tiivad, kapott. Neid tuleb väheke ümber korrastada. Puhtaks sai võetud ka salong, praegu on sees veel armatuur, kuid lendab toogi. Eemaldada tuleb veel toonklaas, praegune on mingi lillaka alatooniga, see tähendab Kole. Nüüd tuleb hakata tasapisi juppe täiustama ja tagasi külge kruvima. Krdi talv-mu garaažil on üks probleem- nimelt pole seal küttevarianti. See tähendab, et sees on sama külm kui väljas!
Tulevik
Sisu- Plaanis on custom style salong & pagasnik
Välimus- Kuna vana värv on niiiiiiii mitut erinevat tooni, siis suuremaks muutuseks võib ehk lugeda värvi vahetust, käimas on vanade stangede täiustamine selle foorumikasutaja "LihtsaltTiit" poolt!
Mootor ja veermik- Selle osa tahaks jätta viimaseks, kuna nõuab vähe rohkem finantsi. mootoris tahaks vahetada kõik elutähtsamad organid. Veermikus tuleb kohe kindlasti vahetada nii mõnigi detail. Vahetada tuleb ka summutisüsteem