Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW 320i (2.5 125kW), 1988, GTA http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=33252 |
1. leht 7-st |
Autor: | GTA [ 24.01.2010 00:12 ] |
Teema pealkiri: | BMW 320i (2.5 125kW), 1988, GTA |
Tegu järjekorras minu 4. autoga ja ühtlasi ka 4. tagaveolisega ![]() ![]() Autost: 05/88 väljalase, lachsilbermetallic, m20b20 mootor väidetavalt 95kW-ga. Käigukasti ja difri ülekandeid ei tea... Varustust pole ollagi. Check-control paneel (omane vaid r6 mudelitele), manuaalne katuseluuk, elektripeeglid, udutuled, istme kõrguse regull, tehase kesklukk... no ja ongi vist kõik nagu. Läbisõit ligineb aukartust äratavale 400 000km-le (hetkel 382 000). Tuuningust on alla pistetud 2.7 Alpina tagapütt, mis ka ilusa noodi garanteerib. Rõvedalt viltu ta ripub, kuid kuna käepäraste vahenditeta ta viisakalt alla minema ei nõustunud siis saagu ta tahtmine. Esialgu, kuni põhjalikumalt auto alla süvenen. Üldiselt on tegu täitsa tavalise, mitte millegi erilisega silma paistvaga igapäevasteks sõitudeks valitud masinaga. Mitte isegi niivõrd teadlikult valitud ega otsitud. Kuid asja otsustas väljalaske sümpaatne bassihääl kui auto esimest korda proovisõiduks käivitati - nii objektiivne põhjus oligi vist ![]() Mis teha vaja: Mõni asi oli juba loetletud. Keevitus. Kas ma olen Ladade peal karastunud, ei tea, aga vaatamata mitmetele läbivatele aukudele tundub, et kere on üldjoontes kõva. Siis vedrud on väsinud... tagavedrustuses tahaks kummist osad värskendust saada. Kindlasti on murelapseks mootor millel ühes silindris surve kehvem. No ja kui rikkus päris pähe hakkab, siis võiks ju suvel ta ülegi värvida (siis kas oranzikaspunaseks või läikivmustaks) - aga seni parandab tudeng oma rulli värvkatet pintsliga ![]() Kõige rohkem meeldib mulle selle auto juures ta visadus. See, et ta mind ei nöögi. Käivitub, pidurdab, kiirendab. Puhub sooja ja külma, avab võtmest kõiki lukke ja paneb kinni ka. Kõike seda ilma igasuguse draamata. OK, pilte ka vahepeal siis: Auto veeres õuele 29.07.2009. ![]() ![]() ![]() Rull mõni nädal hiljem. Alla sain Exipi valud - 15x7 ET25. Välja sai võetud mõned mõlgid, pisut muid asju ka nokitsetud. ![]() ![]() Esipõll sai varustatud vajaliku plastikuga. Vaatamata kõverale põllele hoopis viisakam! ![]() Natuke keevitusest ![]() ![]() ![]() ![]() Sügisel müüsin vanad veljed ja ostsin uued - 16x7,5 ET20. Nendega siis kevadest liikvele ![]() ![]() Talveseades. Udukad ka ees ja pooltuled blackiks tehtud. ![]() ![]() Kurb on muidugi see, et esipõll läheb mul peagi jälle sirutamisele... saab asja aga siiski. Jäi üks hang ette ja sinna jäi maha päris palju pudi mille pagassi loopisin:D Päris katki läks ainult kundepoolne piduriõhutuse ava. Tuuning ![]() ![]() Lõpetuseks. Keegi vast ei arva, et tegu mingi prillikiviga. Samas, autoentusiastile ja oldschool-tehnika fännile on tegu päris mõnusa kulguriga, milles ei puudu ka fun-factor. Eks tulistage küsimustega, varuosapakkumistega, nõuannetega. |
Autor: | offline [ 24.01.2010 00:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Suvevelgedega päris kena. Käikari nupp sobib väga minuarust, selline tagasihoidlik. |
Autor: | HelaR [ 24.01.2010 02:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Mis möksi sa sinna keevitusele peale tõmbasid? Muidu mõnus masin, randiga velg sobib ka hästi ja värv ilus. Summuti otsaga pole plaanis miskit teha? ![]() |
Autor: | bayer [ 24.01.2010 05:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
.. jäi lihtsalt silma.. et kas see "oldskool" põlle nurgas on teadlikult valesti kirjutatud? läbi sinu kooli inglisekeele õptaja silmade peaks see ilmselgelt olema "oldschool" |
Autor: | callaway [ 24.01.2010 06:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
guugleda veits. see oldskool on originaal ja retro. gängstade teema vist. oldschool on tiba erinev minu meelest. |
Autor: | jazz [ 24.01.2010 12:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Tundub, et asjalik auto. Kuid räägi, kus kohast need suveveljed väljavõlusid. Siinmail neid väga palju ei liigu, et ehk minu vanad? ![]() Kas seda masinat 05/07 saatus ei oota, et hakkaks ka ehk varustust täiendama? |
Autor: | GTA [ 24.01.2010 12:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
jazz: suveveljed on pärit refuse civicu alt, olid päris pikalt müügis päris soodsa hinnaga ka... RH on tootjaks. Ehk oskad ütelda, kas neile kapslid ka keskele käivad muidu? Lisade täiustamise kohta ei oska midagi ütelda... Esialgu aitab sellest kui auto tehnilist seisu paremaks saaks. Recaro sisust muidugi ära ei ütleks... ühed non-OEM Recaro esiistmed on muidugi varutud ka, näis kas neid saab pisut viisakamaks. Muidugi, kui keegi siin loeb ja tal on pakkuda soodsalt mingeid lisasid sellele isendile, paluks privasse teavitada. bayer: oldskool on jah selline üldine teema... Mida vanem, kandilisem, madalam ja ulakam seda parem ![]() HelaR: keevituse kohad on kaetud roostesurma, tsinksprei, mastiksi ja tippu veel moviliga. See seal peal läigibki. Üldiselt ma keevitada ei oska aga aparaat on olemas ja vajadusel pusin natuke. Ehk saan käppa ka kunagi. Välisplekkide kallale minna igatahes veel ei tihka ![]() Summuti otsaga ei plaani konkreetselt midagi. Kui need roostevabast ja nurga all lõigatud torud läikima lüüa on nad päris ilusad tglt... Ainuke asi, et eelmine omanik ei ole seda pütti ilusti alla saanud. Sellega tegeleb vast siis kui terve tagasilla nagunii remondiks alt võtma peab. Lähtun loogikast, et töötavat asja ei maksa näppida:D Praegu ei leki seal midagi, ei kolise, tripid-klambrid terved. Edit: hakkas huvitama ka see VIN-koodi järgi auto kohta täpsema info saamine. Keegi ehk viitsiks sellega aidata? Võib-olla on midagi huvitavat omal ajal olnud aga maha krutitud. Huvitaks ka mis raadio sel peal on olnud. Kõlarite balansi nupp on konsoolis alles aga juhtmed tagant lõigatud ja otse iso-pistikusse lükatud. |
Autor: | mihkel-m [ 24.01.2010 13:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Vägev rull. ![]() |
Autor: | mario. [ 24.01.2010 13:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Ladamees lääne masinas. ![]() Minul oli enne bemm ja siis Lada ![]() VIN-koodist - võta pass näppu, mine United Motorsisse, ütle, et tahad oma masina varustusnimekirja saada. Toksivad VINi sisse ja saadki A4 peal ilusa paberi koodide ja nimetustega. Maksab 0.- ![]() Päris kena rullikas üleüldiselt, aukude kohta võiks öelda, et isegi olematud. Ise omasin E34, M20B25. M20 viga on see, et on rihmaga mootor ja ringrajale sellega minna ei soovitata. Eelmisel talvel lumerajalgi kaarutades lõi kahtlase hääle sisse ja paar päeva näitas tabloo õlipumba riket, kuid õli tase oli normis ning läks iseenesest üle see häda. Velgesid saad sa oma Ladade küljest ka võtta (ühel vist peaks olema päris kena jooks, kui mu mälu nüüd ei peta).. eniveis, edu ja jaksu. ![]() |
Autor: | saarlane [ 24.01.2010 13:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Vahepeal tahtis UM raha saada selle eest. BMW foorumis otsi, seal oli minig link välismaa foormisse, kus miski tüüp sulle PSi surab varustuse vin koodi peale. |
Autor: | mario. [ 24.01.2010 14:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
on tegelased. ![]() Vähemalt eelmise aasta alguses Tartu omad küll ei küsinud, läksin sinna, küsis VINi ja andis plaks paberi pihku. |
Autor: | ch [ 24.01.2010 14:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=974206 Sinna fooruimisse rega ennast ära ja pane VIN kirja |
Autor: | jazz [ 24.01.2010 14:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Minu vanal Civicul nägid siis sellised välja e. kapslite kohta ei oska midagi öelda. ![]() Ise ostsin nad Männiku/Pääsküla lähistelt kus olid mõeldud Vazi alla. Kui aga ihkad kapslit, siis tee nagu Peedu, lase treida sobiv suurus ja siis hiljem nt. 3Miga kinni (ei mäleta kas neil oli mingi kapsli auk ka kuhu sai kruvi surada või mitte, sel juhul pääseks teibituuingust). Minuarust see kapsel rikuks selle välimuse ära, aga see ka kõigest minu arvamus. |
Autor: | GTA [ 24.01.2010 15:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Eks see BMW ole ka üks saksa Moskvitš. VAZ-i kohta halba sõna ei ütle ja suviseks slow-and-low chillimiseks vajan ma ühte sellist veel kindlasti. Ajastukohaste lisadega ning pisut käredamana kah. Tehnika poolest on suurema osa vajaminevat olemas, et taoline asi ka kokku krudida, mida pole on korralik kere. Nii, et ootame maailmaimet, kui mul tekib aeg süstemaatiliste keretöödega alustada... ![]() Siin siis veel üks pilt neist velgedest minu auto all. Seal ka eelmise põlle päris koleda nurga alt pildile saanud. Nimelt lasi eelmise omaniku vend mingil põhjusel selle auto rooli öisel ajal miskid naiskad, kes siis toorest jõudu hallata ei suutnud ja auto kõhuli äärekivi otsa parkisid. Vahetusse oli läinud karteripõhi, õlipump (uus), õõtshoob, stabika kont... Isegi bensupaak on sealt mõlgi saanud. Põll aga käänati sirgeks ja nii jäi. A jah, auto on toodud Eestisse aastal 2003, olnud siis Tartus pikalt ühe omaniku käes. 2009 märtsis sattus ta Rakverre ja mina sain ta siis juuli lõpus. Enne ostu lasin eelmise omanikuga tingides vahetada tagumised amordid ja silla ka kenasti ära stendida. OK, pilt ja siis ![]() ![]() Homme on muidu Tartu kanti asja, eks vaatan kas mind Võru tänaval jutule ka võetakse. Kapsli tegemise võtan teadmiseks, poldiauk kinnitamiseks puudub. |
Autor: | BA3 [ 24.01.2010 17:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW e30 320i, 1988, GTA |
Kena masin, paneb mõtlema, et vb kunagi peaks midagi sarnast endale soetama. ![]() Muidu kui edaspidi plaanis keevitust katta nende möksidega, siis kõigepealt käib movil ning siis mastiks..mastiks pidi lihtsalt kaitseks olema movilile ja ei lase niiskust ka juurde. Kui saladus ei ole siis palju auto maksis ka? Edu. |
1. leht 7-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |