1.Auto mark : Volvo
2.Mudel: 460
3.Aasta: 1991
4.Mootori maht :1721cm3
5.Välimus:Must sügav esivõre,smoke tuled,madaldus,must katus
6:Veermik:15" valuveljed,KYB gaasiamordid
7:Interjöör:Halli värvi sisu+nahk
8:Audio/Multimeedia:kenwoodi makk,GAS ovaalid,RTO Terminator võimendi,2x Arizona Eageli woofrid,.
9:KW või klappide arv või mõlemad: 78kW 8V
Juhtus siis nii ,et põdra tahtel sai uueks autoks 91a Volvo 460nd.
Auto ajalugu siis selline,et toodi ta eestise 1998a ja peale seda müüdi auto ühele väikesele firmale kus tollaaegne firmajuht ostis auto omale välja.Auto oli siis alates 1998a ühe inimese käes.1,5a tagasi ostis firma uue auto ja inimesel polnud enam volvoga sõitmise vastu erilist huvi.Volvo jäi seisma.
Samas oli inimesel hakkaja väimees kes autot päris ära surra ei lasknud.Nii kasutasgi ja hoolitses väimees auto eest.
Ennem kui auto päris seisma jäi vahetati autol ära plokikaan,veepump,hammasrihm koos rullikutega,õli ja filter.Selle uue poolmootoriga on nüütseks sõidetud 300km.
Minu kätte jõudis auto siis lõpuks täna 08.02.2010.Autole sai tehtud ka koheselt 1a. jagu kindlustust.Täna sai ka auto viidud esiklaasi vahetusse.Homne päev peaks tooma ülevaatuse.
Igaljuhul need esimesed 50km mis täna sõidetud sai tundus auto väga ok olevat.ei mingeid liikseid helisid ega liikseid lokse.
Plaanidest niipalju ,et auto peaks tulema tagasihiodlik.Välja on vaadatud -40mm madaldus.Alla tahaks saada BBS-i velgesid.Esi stange tahab kah väikest laiendamist saada.
Pildid siis autost.







esiosa sai veidi muutust.

Ja siin siis tulemus.




Paigaldasin taas ekraani autosse.Probleem oli siis selles,et seda makki on ilma ekraanita veidi jama juhtida.Ja kuna autos polnud väga sobivat kohta olin valmis maki ära vahetama.Täna aga sai siis ohverdatud keskkonsoolist paar sahtlit ,et ekraan paigutada.


ja peale mõningast nokitsemist sai asi juba olema nii


Lisasin ka ühe väikese tule ,et pimedal ajal oleks autos veidikenegi valgust


sai siis proovitud selle autoga lumerada sõita.Kusjuures täitsa võimalik oli.
Ainukese halva asja mis ma tähele panin on see,et millegipärast hüppab teine käik aegajalt välja kui rohkem piinata ja kui maapind künklikum.Muidu on suht ok jah.
Aga no nagu ikka siis ei saa ma sõita nii ,et midagi ära ei lõhuks.Nimelt siis läks sumbutaja katii juurest lõhki.Nüüd peab hakkama seda parandama.


Ah ja muidugi ka juhtub vahest ka nii

õnneks polnud mina ainuke

Aga välja sain esimesena


Sai siis sumbutaja jälle korda tehtud ja lakkisin tulesid veidi.



Hetkel lood siis nii.