Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR [LUKKU]
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=37778
1. leht 3-st

Autor:  str [ 19.03.2010 09:41 ]
Teema pealkiri:  Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR [LUKKU]

Autoks Subaru Forester, 2.0 90 KW, 1997.
Mõtlesin, et paneks siia siis ka auto üles. Foresteri ostis isa 2000 aastal Mariine Autost, läbisõit oli sel hetkel 56 000 km. Auto esimene omanik ostis auto uuena Mariine Autost. Auto on isa firma nimel ning aastani 2006 täitis auto pidevalt tööauto kohustusi ning sõitis erinevatel Eesti teedel & karjäärides. Siis jäi umbes aastaks garaaži seisma kuna Mariine Auto diagnoosis autol sellise vea, et vahekast läbi, maksumuseks öeldi selline summa, et kergem see summa mõne uuema Foresteri sissemaksuks panna. Umbes aasta hiljem sai siis auto jälle liikvele pandud ning tehtud õlivahetus, mootori õhufilter vahetatud ning üks pooltelg vahetatud (ragises ja Mariine diagnoos oli ikka konkreetselt mööda, aga sellest juttu teises teemas) OÜ Prorehvis. Siis sõitis õemees sellega. Nüüd siis auto lõpuks ringiga minuni jõudnud kuna teised ei soovi/ei kasuta autot ning põhimõtteliselt minu oma nüüdseks, muidu seisaks ja roostetaks kuskil suht. kindlalt. Kõik vajalikud hooldused kilometraaži järgi on teostatud Mariine Autos kuni umbes 320 000 läbisõiduni. 13.08.2009 sai tehtud autole uuesti ÜV (amordid väga head, CO väga hea, pidurid alla keskmise).
Tehtud tööd minu käes olles :

Esimese asjana sai auto peaaegu, et tühjaks võetud ning keemiline sisepuhastus tehtud pesulas (abistasin), "nii palju kui päästa sai, nii palju päästsin".
14.05.2009
Kütusefilter/ Generaatori rihm/ Ventilaatori andur (millegipärast ilma mingi anduri/releeta mis paigaldati lõi ventika kaitset pidevalt läbi)
11.08.2009
Tagumised piduritorud/ Salongi filter (puudus salongifilter :shock: )/ Esimene ABS andur sai vahetatud (ei lahendanud probleemi miks ABS tuli põleb), Tagaluuk sai vahetatud, värvitud/ Terve auto poleerimine/ Korralikud ISO juhtmed sai autole paigaldatud/ Universaalne antenn sai paigaldatud originaal kohta kuna vana oli katki/ Tagumise ukse link sai vahetatud/ Tagumised numbrituled sai vahetatud/ Tagumise kojamehe mootor sai vahetatud/ Veljed said vahetatud 15" originaalvelgede vastu (enne oli 15" Autec, millest 3 olid kõverad)
26.08.2009
Esimene piduritoru/ Tagumine vasak rattalaager/ Klapikambrikaane tihendid/ Tagumise pidurisupporti silinder/ Tagumiste õõtshoobade puksid/ Rattamutrid said vahetatud/ Küünlad (NGK)/ Küünlajuhtmed/ Tagumised piduriklotsid/ Piduriõli vahetus/ Käigukasti õli vahetus - Castrol/ Tagumise differentsiaali õli vahetus - Castrol/
08.12.2009
Pihustite kontroll & ultraheli puhastus/ Uued kojamehed Trico/ Küünlad Denso Iridium/ Mootori õhufilter/ Esimese pidurisupporti kolb & rem. komplekt
10.12.2009
Uus (kasutatud) makk Alpine CDE-9870R/ Kõlarid - Magnat Power Plus 102 koaksiaalid/ Kõlarid - Magnat Profection 216 komponent/ Subwoofer Lightining Audio F&F Series 10" (150 W RMS, 450 W MAX)/ Võimendi Clarion APX2121E (2 x 80 W RMS sillatult)/ Rockford Fosgate 8 AWG võimendi paigalduskomplekt/ Alfatec 5 m RCA Cable/ Dynamat Original Door Kit (2 kompl.)/ Antenni adapter
Tooted Audiocityst, Paigaldus R&P Grupis.
04.02.2010
Mootoriõli vahetus - Castrol Magnatec 5W40
11.02.2010
Rensi jalamatid (Esimesed, Tagumised)/ Parempoolse esimese välimise ukselingi vahetus
16.02.2010
Uus aku Bosch S4 Silver S40 050 60 Ah 540 A / ABS rõnga paigaldus


Hetkevigadeks siis mittetöötav kell üleval tahavaate peegli juures, pool mittetöötavat armatuurivalgustust, mittetöötav ABS, Airbag, signaal, tuledepesurid.
Kella proovisin vahetada töötava vastu, ei aidanud. ABS-l tuli välja, et polnud mitu aastat ABS rõngastki, nüüd sain selle, aga miskipärast lülitab sisse välja ABS ennast ja kui töötab siis juhipoolne esimene pidurdab paremini kui teised ning auto kisub vasakule pidurdades, hetkel kaitse välja võetud. Airbagiga sai käidud ühe Subaru foorumi kasutaja juures, viga pidi olema juhtmoodulis või juhtmetes. Sai vahetatud kõike, juhtmoodulit, elemente, juhtmed vaadatud üle, aga ei hakanud siiski tööle. Signaalile vool ei jõua, aga otsevooluga töötab. Tuledepesurite plokk, mis asub pardatšoki taga, plõksub, arvasin, et asi plokis, vahetasin ära, aga tööle ikka ei hakanud. Kere poolest pole ka auto maasikas, aga ront ta ka kindlasti pole. Vähest roostet esimestel tiibadel. Paar väikest parklamõlki külgedel. Alumine niiöelda seelik oleks vaja tegelikult üle värvida, kunagi sprayga värvitud, aga see ei ole ikka see ja ega ta ei püsi ka seal peal. Esimese õõtshoova tagumised puksid vajaks ka vahetust, aga tk Autospiritis 1700.- tk. Venemaalt peaks saama, aga ei oska väga sealt tellida. Mootoriga ka mingi teema, et kõik mis võimalik on kontrollitud ja vahetatud, aga miskipärast jõksutab kiirendades 2500-3000 pöörde vahel. Piltidel nähtav, puuduolev udutulekate saab ka kohe kohe tellitud :). Muud hetkel lisada ei oska. Ise olen autoga rahul, kahjuks küll jah, mootor võiks olla turbo või väheke võimsam, aga elab üle, varustusega ka hiilatud pole. Samas, olen harjunud autoga sellisena nagu ta on ning Subaru olemus ning nelivedu on lihtsalt nii hea, et mulle meeldib. Tuli pikk jutt, aga vähemalt (loodan) hea ülevaade asjast ning selge pilt.

Pildid (suvel saab paremad pildid ka äkki) :
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  olikul [ 19.03.2010 10:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

mulle meeldib ka subaru nelikvedu

Autor:  devil02 [ 19.03.2010 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Uuriks statistika mõttes, et palju tal kütusekulu tuleb sul? Jääb vast kuskile 12 kanti?

Aeglusti on?

Autor:  saarlane [ 19.03.2010 13:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

aeglustikang paistab ju keskelt

Autor:  skyline boy [ 19.03.2010 13:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Mõnus soliidne Subaru küll, toonring sobiks ilusti sellele. :)

Autor:  Lihapirukas [ 19.03.2010 14:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Lemmik Subaru siiamaani. Seda siis Gran Turismo 2' aegadest, seal oli 2.0 Turbo samasugusest põlvkonnast.
Erinevus vist ongi selles, et vabalthingaval on aeglusti ja turbomasinal mitte?
Salong meeldib. Modifikatsioonidest piirduks isiklikult toonklaasi ja mingi teise iluvõrega näiteks.
Igal juhul edu sellega :)

Autor:  Suska [ 19.03.2010 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Tooniks tagumised tuled tumedamaks või siis punaseks.

Autor:  str [ 19.03.2010 23:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Aitäh kõigile heade sõnade eest! Kütusekulu naise isa käes, kelle käes auto hetkel, on 10 keskmine. Minu sõidustiiliga ca. 12-12,5 keskmine.
Aeglusti on olemas jah. Toonringi olen ka ise juba mõelnud muidu ning seda on ka soovitatud. Toonklaasiga on, aga nii, et kui, siis mingi heledam, et 100 % musta ei pane kindlasti. See ei ole selline auto. Samas on ka veel see, et see ei ole mu igapäev auto ning hoolitsema peab ka teiste eest ja Subaru õnneks/kahjuks ei lagune nii palju ning sõidab suht. hästi, et ei pea kogu aeg nokitsema. Sobib ta mulle ka nii nagu ta praegu on. Eks plaane ole palju, kunagi oli ka spoileriringi plaan, aga jah, sel hetkel karjääris sõitmiseks polnud see kõige parem mõte. Muusika sai tehtud, valuvelg ma usun, et jääb see, ei ole mingi projektiauto ega näitamiseks. Toonklaas ja peaks okei olema. Turbo ja tavalise vahest ei tea kahjuks ma midagi kuna ei ole Subaruga NII sina peal veel. Iluvõre jääb selliseks nagu ta on, aga tagatuled, kui üldse, panen sellised (hetkel ei ole lihtsalt leidnud kes müüks või oleks nõus neid sisse tooma) http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg . Sellelt pildilt näeb ka muidugi seda spoileriringi mis ma soovisin sellele panna. Peaks olema mingi originaal, STI vist. Sellest saaks teha väga ilusa ning ka suht. kiire auto, aga tähelepanu, raha ning muu kahjuks läheb enda autode peale ära ning peab leppima Foresteriga sellisena nagu ta on. Sellisena nagu ta on, pole tal ka häda midagi , õnneks pole ta automaat ning sõita kannatab ja enamgi veel. Talvel nalja saab ka 2.0-ga teha kui vaja.

Autor:  trykmann [ 19.03.2010 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

On siis neliveoskeem Audi omast etem? Naljakas auto oma välis proportsioonidega. Aga tundub täitsa kobe isend, millega hea eesti talvele vastu minna ;)

Autor:  str [ 19.03.2010 23:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Välisproportsioonide koha pealt on ka arvamusi avaldatud. Talvele ma lähen/läksin vastu Audiga, muidugi jah, sõitsin eelmise aasta ka natuke Subaruga ning ka see aasta. Nelivedu on sellepärast juba etem, nagu ühes teises teemas kirjutasin, et Subarul tagarattad piiratud libisemisega ehk veab 2 taga ja ees üks vaheldub, Audil, aga veab ju üks ees ja üks taga, kuni 35 km/h saab ka Audiga mõlemad tagumised lukku panna. Asfaldil muidugi nii sõita ei tohi/ ei saa, seda ainult lumel/jääl. Selles mõttes, et Subaru on konkreetne, aga Audi pole. Audil mingit nupukest peab ikka näppima ja pidevalt sellega sõita ju ei saa, Subarul kogu aeg ja saab, pluss aeglusti ka veel. Kinnijäämisvõimalust pole igal juhul siiani mitme mitme aasta jooksul olnud ja kinni pole ka jäädud, et ju siis ikka õigustab ennast. See aasta olen käinud mõlemaga igasugustes kohtades kuhu mõistusega inimene, vähemalt monoga, ei roniks :) . Subaru veojõu jaotus peaks olema (nii palju kui olen uurinud 50/50). Kokkuvõtteks, aga nii palju, et tavakasutajale pole väga vahet kumb osta, kas Audi neliveoline või Subaru.

Autor:  oopc [ 19.03.2010 23:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Subaru on subaru ja audi on audi nagu kõik teisedki margid kuidas miski kellegile rohekm meeldib ja tundub ning kuidas keegi sõita oskab siis näiteks raskemates oludes,subaruid erinevaid nagu ka audisi.Antud masin asjalik.Mulle meeldib.
Ma usun siiski,et sellega täitsa võimalik ka kinni jääda ja mitte mingites extreem oludes.

Autor:  str [ 20.03.2010 09:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Ei, ei, praegu sa said väheke valesti aru. Ühe nelivedu ON teisest lihtsalt parem (läbivus). Kui ei roni sellisesse kohta kus sa näed, et ei lähe läbi siis ei jää ikka naljalt kinni küll neliveolise autoga (ükskõik millega). Vahet pole ühesõnaga selle koha pealt, las ta olla.

Autor:  str [ 12.05.2010 13:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Mõtlesin, et kuna pole kaua siia midagi kirjutanud siis kirjutaks miskit. Sai ka Subarule ülevaatus ära tehtud. Tagapidurid pidid natuke lahjad olema, aga muu on kõik tip top. Ülevaataja kiitis, et korralik auto :). Varsti hammasrihma vahetuse aeg, eks siis saab need tagapidurid ka uuesti üle vaadatud. Mingi hetk tuleks tegelikult selle mootori jõnksutamise koha pealt ka midagi teha, muud sõlmed kõik üle käidud, viimane variant on süütepoolid.

Autor:  puristaja [ 14.05.2010 00:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Korralik masin. Selle mootori jõnksutamise kohta oskan öelda, et ehk on viga gaasiklapis. See kipub Eesti kütuse peale ära tahmama. Teeninduses puhastamine maksab ~200 krooni.

Autor:  str [ 14.05.2010 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Forester 2.0 - 1997 - STR

Ise ei olegi selle peale mõelnud, et võib olla jah. Esindus muidugi eelmine kord kui käisin ei suutnud eriti midagi tuvastada, mis autol viga. Erinevate vigade koha pealt. Praegu siis käib jutt Autospiritist, Mariinesse oma jalga enam ei tõsta.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/