On mul üks kurba ajalooga auto.
Ostis 1 klient ühe Daewoo Lanose liisingusse meie kaudu (oli müüja ja oli ostja), kuid ise kolis rootsi ja sealt ei maksnud ta midagi selle auto eest, leidsin auto üles võtsin käest ära, kuna auto firma nimel olnud. Auto oli seinud tükk aega (võttis liisingusse augusti kuus, kätte sain veebruaris).
Kummid olid tühjad, akku oli kuskil selle selli kodus. Ühe sõnaga võtsin auto ära. Panin müüki.
Kõik oli nagu korras, tuli inimene Võrust ostma.. ja krt proovisõidul läks sidur tuksi, klient proovis käima panna käigu peal ja niivisi koju sõita, aga akku oli suht lahja, ja inime jäi tehingu tegemata.
Vahetasin sidurikomplekti ära, vahetasin küünlad, sharniirid ära. Siis ostis selle 0% sissemaksuga, pidevalt kurtis, et auto laguneb jne (saatsin talle jubinaid klotsid, amort, laagrid, sarniir jne), kindlustust autol polnud, sellest ajas kui lõppes see kindlustus mis sai kaasa antud.. 2 kuu jooksul laekus aga ainult 1000 eeki selle auto eest. Võtmeid kaasas polnud, auto igati tolmune, ära kraabitud jne.. sõidetud oli kokku nats alla 8000 km selle ajal (inimene väidis, et auto katkine ja sellega ei sõida ringi :S, ma vahetasin enda galandil õlid jaanuaris, ja sellega sai sõidetud mai kuuni kokku 7000 km, selle hulgas tööl käimine iga tööpäev, ämma-äia juures käimine, mõne võlgniku otsimine läbi Eesti jne).. aga siin ma ei tea, kas taksot mängiti :S..
ühe sõnaga sain auto tagasi suht nutuses seisukorras, olen nõus, et kui andsin auto üle oli vaja nippet näppet teha (süüde oli paigast, õli oli vaja vahetada jne).. aga krt selline tunne, et autoga tehti põllurallit, kapotti alune oli sellist põllutolmu kihti täis, et pesin kapottialust üle 1 tunni..
Sai siis otsustatud eile endale jätta seda autot igapäeva liikuriks.
Autol sai siis vahetatud süütelukk (kui sain sõiduki tagasi, kõik see süsteem oli ära lõhutud, käima läks kruvikaga. Romulas süütelukk maksis 350 eeki, 650 eeki võeti paigaldamise eest. Tuli osta 1 - 14" rattas koos rehviga, kuna all oli tagavara rattas 13" mõõdus, kus teine jooks rehve on ma ei tea, kaasa andsin korralikud talverehvid (autol olid all), ja korralikud suvekad.
Ukselukku võtti taastati 800 eeki eest, ukselukku järgi.
Passi sai enda nimele, kuna vastutava kasutaja boonus on nii kõrge ja kindlustus krõbe, mul maksab 3 kuud sama palju kui tal 2 nädalat

Sai siis ostetud eile küünlad, juhtmed, õli, filtrid - kokku läks maksma 675 eeki..
vahetus 200 eeki.. ise ei vitsinud käed määrduda
Samuti sai üle vaadatud, mis esisillas koliseb (8000 km tagasi kõik oli korras), tuli välja, et esimeste amordide tugilaagrid oma pesadest välja löödud (ei tea, kuidas tuleb sõita).. alt oli näha, et kruusa teel on päris hästi pandud sellega, kõik sellise valge tolmu kihtiga kaetud, et tule taevas appi

sai siis tellitud mõlemad tugilaagrid koos padjadega, rooliotsad, ja kondid kokku 520 eek-i.
samuti acar.ee-st tellisin bensupaagi korgi, kuna selle asemel oli toppitud mingi märg sokk :S
lisaks ostetud väike "tuuning"u jubin - valged suunad tiivade peale..
Täna sai EUR märgiga värsked numbrid..
Pildid autost millisena oli üle andud:



sain tagasi umbes sama välimusega... kuna ilm oli hea, otsustasin ise ära poleerida autot, läks mittu tundi aga tulemuseks:




liistud said pandud, et varjata mõned väiksed mõlgid uste peal (tekkinud enne müügi)
Täna saab siis teostatud viimane remont, ja siis näis kuidas see loom kestab, vähemalt palju odavam sõita kui jaguariga
kuid jaguar loomulikult teine "tera"..
auto müügis, võib ka järelmaksuga, aga 100%, et noorukitele rohkem JM ei anna! Ainult siis, kui emme-issi on käändaja!
