Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Porsche 944 1983a. Rosco http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=39933 |
1. leht 5-st |
Autor: | rosco [ 11.04.2010 23:46 ] |
Teema pealkiri: | Porsche 944 1983a. Rosco |
Tegu siis 1983 aastal tehasest väljunud Porsche 944-ga. Mootoriks on R4 2.5 oma 120 kw-ga. Alguses oli selline: ![]() ![]() ![]() ![]() Päris kohutav rooli oli peal,mis sai õnneks siin foorumis kohe maha parseldatud. ![]() Sai ostetud ilusam orginaal rool. ![]() Sel hetkel oli mul siis 1 korralik ja teine juppidena,millest oli plaan teha rohkem rajale orienteeritud masin. Kahjuks see plaan läks enda tõttu vettvedama. ![]() Kahjuks olin loll ja lasin käest auto. Esiotsa jooksis kits ette,mis lõhkus parempoolse tiiva ja tule. Taha nurka tuli ML mersu. Mersu pauk läks küll kindlustusse,aga kuna tööd see hetk ei olnud,siis võtsin hoopis raha välja. Paar õnnetut pilti: ![]() ![]() 2009 aasta juuli alguses jäi auto seisma tänu purunenud diffrile. ![]() ![]() Nüüd olen hakanud autot uuesti ellu äratama. Käigukast sai remonditud uute tihendite ja laagritega. Differ tuli 944 s2 alt. ![]() Loksuval roolikaardaanil sai vahetatud kardaaniristid. Pidurid ülekäidud ja vedelik vahetatud. ![]() Kuna veljed on uuema tüübi ET-ga siis lisatud flantsid ja pikemad tikkpoldid,et rattad ilusti istuks. Ilma flantsideta on uue malli veljed liiga koopas. Uute ET on 55,vanal tüübil 20-30 vahel midagi. Selgituseks,et vana tüübi 944 kutsutakse 1983-1985,5 autosid. Üle selle uuema tüübi omad. Tsuti ka praktilist tuuningut. Tegu siis väiksema segusiibri trossi rattaga,kui orginaalis. Lühendab pedaalikäiku. Teoorias peaks tunnetus parem olema. Orginaalis liigub gaasipedaal terve kilomeeter. ![]() Kuna kitsele otsa sõites sai tulede hoovastik korralikult kannatada,siis nüüd plaan teha sellised tuled,ei tea ainult millal valmis saan need. Tegu 92 carrera GTS tuledest edasi arendustega. Orginaalis kandilised elemendid sees,aga minuarst luuptuledega kenam. ![]() [img]http://freerevs.com/pictures/18454674.jpg[img] ![]() ![]() Natuke tegin sablooni. ![]() ![]() Tänu kitse paugule oli ka parempoolne tiib muljuda saanud. Üldse oli see kole kujust väljas ja tundus,et seda ei saa ka korralik plekksepp kujusse. Sai otsitud uus tiib. Muide,tutikas tiib maksab ca 15 000 eek ![]() Kasutatud korralikku tiiba eestist leida suht võimatu. Õnneks lõpuks sain peaaegu korraliku tiiva,mis omas kujus. Ainult üks ninapleki kinnitus puudu. Sai siis võetud vanalt tiivalt nurk ja see korralikumale külge poogitud. Reaalselt ei ole nii paks kiht pahtlit,nagu pildilt tundub,moonutab. ![]() ![]() Nüüd vaja veel esipõllele oma kuju anda,kuna see suht palju haiget saanud. Tegu on mingi kummi laadse materjaliga,mis paindub ja väändub igatepidi. ![]() Kõik kolm nö ribi on lahti alumise ääres küljest. Praegu tundub,et ainuke võimalus kuju anda asjale on kasutada paksemaid plekitükke ja neetida. Auto hetke olukord: ![]() ![]() Põhimõtteliselt on vaja veel teha: Käigukastile üks hoob leida ja kast alla panna. Keretööd koos ülevärviga. Sellega alustan juba homsest vb,kui hästi läheb. Ühel karbil vaja u. 10cmx10cm jupp vahetada. Kuna kere tsingitud,siis roostet eriti ei leia. Mõnest eelnevalt kehvasti tehtud kohast ainult. Tulede aretamine. Starter vaja remonti viia. Vähemalt Mai lõpuks tahaks asja tänavatele saada juba. Algne plaan oli aprilli lõpp,aga nii kiiresti vist ikka ei jõua. Taavi |
Autor: | banzaii [ 12.04.2010 02:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Tee või tina, aga luupidega palju ülbem! ![]() |
Autor: | tim1 [ 12.04.2010 09:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Väga mõnus porge-putukas ![]() Mõnusa old-school lookiga ![]() |
Autor: | mario. [ 12.04.2010 19:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
on olnud ka au Porsche roolis olla, kuigi jah, käigukasti viga kummitas seda autot, 2 korda vahetati kast ja mõlemal korral kadusid ära 3. ja 5. käik... tegu oli 82.a 924. Lõpuks sai see auto samuti kitse maitsta ja omanik kandis auto maha. Punast värvi oli, ehk on kuskil lammaris alles.. Sõita oli üllatavalt mõnus, esimene tagaveoline, millega elus sõita sain. Ma loodan, et see masin sul pikalt seisma ei jää, samas mõistan sind, kui sa ütled, et mõne asjaga on raskusi hankimisega. Edu! |
Autor: | ch3vy_c0rv3773_80y [ 12.04.2010 19:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Kas mulle tundub või sa kasutatki mingi teise auto pidurikettaid? Kuidas imelik tundub pildil vaadates flants ja siis mingi punane asi ka vahel mis muudab auguvahet vms? |
Autor: | Tegelane5 [ 12.04.2010 20:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Käigukast on sama mis Audi 80nel V? |
Autor: | mario. [ 12.04.2010 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
ch3vy_c0rv3773_80y kirjutas: Kas mulle tundub või sa kasutatki mingi teise auto pidurikettaid? Kuidas imelik tundub pildil vaadates flants ja siis mingi punane asi ka vahel mis muudab auguvahet vms? tundub, et lugemisoskus on midagi muud kui fleimimisoskus.. Kui sa oleksid TÄHELEPANELIKULT lugenud, siis sa teaks, et ta kasutab flantse, et facelift mudeli velgesid kasutada ![]() Tegelane5 kirjutas: Käigukast on sama mis Audi 80nel V? Mis valemiga see sinu arust oleks siis? Porge on tagaveoline, mitte esi. |
Autor: | ch3vy_c0rv3773_80y [ 12.04.2010 20:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Sa mario õpi ise lugema. Ma mõtlesingi, et see flants on seal aga seal all on mingi punane jura kah tundub, et mingi seade millega kettaste ava muudab mõna tava auto sarnaseks, et kasutada odavamaid kettaid. See ei kasuta VW käigukasti aga porsche 924 kasutati küll mingit VW käikarit ja mootorit isegi. 924ongi tehniliselt põhimõtteliselt nagu VW/Audi. Aga porsche 944 on teist masti ja seal ei ole neid VW/Audiga pistmist. |
Autor: | rosco [ 12.04.2010 20:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
See punane osa on rumm ise,millele kinnituvad ratta tikkpoldid ja piduriketas tagant poolt poltidega. Pilt vist mängib,sest pole ennem küll silma jäänud,et see punane oleks ![]() ![]() ![]() Põmst käigukast on 924 ja 944 suht sarnane,kuna mõlemad paiknevad tagasillas ![]() Esimesed õõtsapuksid,sarniirid kattuvad Golf I-ga. Ukselingid kattuvad vanade golfide omadega. Amordi tugilaagrid pidid istuma Golf 2 omad. Rohkem väga ei tohiks vw,audi juppe olla. Vb mingid pisidetailid. 924 plokk on jah sama,mis u. 78 aasta 2.0 audi 100-l. Algselt töötaski ju vw,audi 924 välja,aga majandusraskuste tõttu müüdi Porschele. |
Autor: | charly [ 12.04.2010 21:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Ma närin nüüd väheke tähte ![]() Suurema offsetiga veljed ei tulnud koos faceliftiga 85-da aasta II poolest, vaid tulid alates 87. Seega 85,5-87 olid facelift 944-d veel kitsaste sildadega ja vanema offsetiga velgedega. 924-ja mootori platvormiks oli tõesti vana audi/vw 2.0 kuid tegelikult kattuvaid juppe ei ole, isegi plokk on erinev. Kuskilt on kõrva jäänud et 924 esitlemisel oli auto 92kw mootor maailma võimsaim 2 liitrine 4 silindriline vabalthingav seeriamootor. Lõpetuseks olgu öeldud, et 924-ja projekti tellis VWAG Porsche käest. Algusest saadik planeeriti auto välja anda kui VW ja projekteerimisel püüti maksimaalselt jubinaid unifitseerida olemasolevate VW juppidega. Setõttu siis osaliselt alusvankri jupid jms pisidetailid kattusid Golfiga. Käigukasti sisu oli Audilt jne. 70-date alguse majanduskriisi valguses tõmbas VW projektile pidurit ja arendusrahad suunati mujale. Auto oli Porschel juba peaaegu valmis ja ei raatsitud seda prügikasti visata. Porsche ostis projekti VW käest ära, makstes vähem kui Vw maksis neile selle auto projekteerimise eest ja tootmine võis alata. VW logod võeti maha ja Porsche omad pandi peale. Seega on tegemist olnud algusest peale Porschega, mida paraku plaaniti müüma hakata VW logodega. Kuidas ja miks arendati 924-st välja 944, sellest juba järgmine kord... ![]() |
Autor: | rosco [ 12.04.2010 23:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Damn. Nüüd vajun küll häbist maa alla,et valesti mäletasin. ![]() Aga jah. Sai alustatud keretöödega täna. Õnneks suht sile kere. Mõned olmemõlgid + siis taganurk,mis suurem töö. |
Autor: | charly [ 13.04.2010 11:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Kas sa voolid oma kere ise valmis? või ostad sisse? Kuidas roolikardaani riste vahetasid? on mingit spets võtet vaja et riste kätte saada? Mul uued ristid koguvad tolmu, peaks ära vahetama mingi päev.... |
Autor: | Kenny89 [ 13.04.2010 12:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
Ilus porsche ja kõik tip-top,kuid kas see originaal rool on nüüd ilusam? ![]() ![]() |
Autor: | rosco [ 13.04.2010 13:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
See on Porsche rool. See loeb natuke rohkem,kui ainult välimus ![]() Keretööd,värvitööd teen ise. Õppinud ja töötanud sellele alal. Paar keevitus kohta lasen ainult sõbral keevitada,kuna seda ma kõige paremini ei oska. Kardaani riste pressi olemasolul suht lihtne vahetada. Ilma pressita ei kujutaks ettegi väga,pain in the ass vist. Pressida ühelepoole välja,niipalju kui saab. Siis kasutasin lukustustange,et see kuppel eemaldada. Pressida teiselepoole välja kuppel,samamoodi tangidega veits keerates eemaldada. Rist ise tuleb siis välja juba. Uute sissepanek natuke keerulisem. Tuleb jälgida ,et rull laagrid pesast jooksu ei paneks. |
Autor: | Raceboy [ 14.04.2010 09:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Porsche 944 1983a. Rosco |
ch3vy_c0rv3773_80y kirjutas: Sa mario õpi ise lugema. Ma mõtlesingi, et see flants on seal aga seal all on mingi punane jura kah tundub, et mingi seade millega kettaste ava muudab mõna tava auto sarnaseks, et kasutada odavamaid kettaid. See ei kasuta VW käigukasti aga porsche 924 kasutati küll mingit VW käikarit ja mootorit isegi. 924ongi tehniliselt põhimõtteliselt nagu VW/Audi. Aga porsche 944 on teist masti ja seal ei ole neid VW/Audiga pistmist. Pole mõtet rääkida, kui asjast midagi ei tea. Üldiselt on nii, et kui ei tea, siis küsi, aga ära räägi veendunud teadmise pähe mingit jura. Aga jumal tänatud, et see rool sealt kadus ![]() |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |