Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=40687
1. leht 5-st

Autor:  Markko [ 20.04.2010 11:51 ]
Teema pealkiri:  Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Kirjutan ka siis siia oma liikurist. Tegu 1995a lõpus välja lastud Audi A6 Avant- ga, millel esivedu, 5k manuaalkäigukast, 1.9TDI 66kw mootor.
Lisadest niipalju, et suhteliselt baasvarustuses ta on: 2x el. aken, 2x airbag, 2x el. peeglid, kliimaautomaatik, kesklukk, signa, stereo, kahes suunas reguleeritav rool, juhiistme kõrgus reguleeritav, ABS. Ise olen lisanud aja jooksul tagumistesse ustesse kõlarid ning valuveljed 15". Auto siis musta värvi ja igati soliidne elukas. Lisan siis ka pildilingi http://www.upload.ee/gallery/2489/Audi_ ... vid=510735 .
Sõiduki soetasin siis 2007a oktoobris, sellest ajast saati sõitnud temaga 85000km, selle aja jooksul lisaks korralistele õlide-filtrite vahetustele vahetatud 2 korda ka mootoririhm koos juurdekuuluvaga ning: tagumised rattalaagrid, tagumised pidurisupportid, kõik piduriklotsid, kõik puksid, esimesed õõtsad, mõlemad veovõlliotsad, esimesed amordid, kliimaseadmele tehtud suur kap remont summas 7000 eek ning veel nipet- näpet. Muus osas on vaid see, et kalla ja talla :rokib keskmine kulu talvel 7 liitrit 100km kohta, suvel alla 6 liitri. Autot ostes kartsin, et see mootor jääb suurele kerele liiga nõrgaks, ent kogemus on näidanud, et mingi lennuk ta ei ole, kuid jalgu pole ka siiani jäänud. See pisike rusikasuurune turbo teeb selle kerega suht imesid, maanteel 90 km/h möödasõidule minekuks käiku alla vahetada pole vaja. Ideaalsest kooslusest on selle auto puhul puudu vaid quattro. Muus osas on parim auto, mis selles klassis ja hinnas saada on, ma arvan 8)

Autor:  m2giorav [ 22.04.2010 17:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Aitan pildiga:
Pilt

Autor:  micare [ 22.04.2010 18:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

päris soodsalt see kap-remont tehtud.. kuid auto ilus ja 1,9TDI on ka väga öko, quattrona oleks ta kindlasti janusem ja jooksvad remondikulud suuremad. Edu

Autor:  dust [ 22.04.2010 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

micare kirjutas:
päris soodsalt see kap-remont tehtud.. kuid auto ilus ja 1,9TDI on ka väga öko, quattrona oleks ta kindlasti janusem ja jooksvad remondikulud suuremad. Edu

Hakkab jälle loll jutt pihta.. :bs

Autor:  Harri_K [ 22.04.2010 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

dust kirjutas:
micare kirjutas:
päris soodsalt see kap-remont tehtud.. kuid auto ilus ja 1,9TDI on ka väga öko, quattrona oleks ta kindlasti janusem ja jooksvad remondikulud suuremad. Edu

Hakkab jälle loll jutt pihta.. :bs


Mis mõttes loll?

Autor:  dust [ 22.04.2010 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Et quattro janusem...
No töesti peres on ka 2x c4 diisel quattrot 103kw.Ja samas tuttaval esiveoline 103 kw
Kütusekulu on mõlemal pmst sama,Ei ole midagi janusem nagu arvatakse.

Autor:  ghozt [ 23.04.2010 10:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

No ju on sul tuttavaga sõidustiilid erinevad. Fakt on see, et Quattro võtab rohkem kütet. Kui palju rohkem ? Seda ei oska täpselt öelda. Aga päris täpselt nii nagu esiveoline ta ei võta.

Autor:  mike [ 23.04.2010 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

dust kirjutas:
Et quattro janusem...
No töesti peres on ka 2x c4 diisel quattrot 103kw.Ja samas tuttaval esiveoline 103 kw
Kütusekulu on mõlemal pmst sama,Ei ole midagi janusem nagu arvatakse.


Muidugi ei võta quattro rohkem, isegi vähem võtab kütust, sest see 1 lisaks vedav sild toodab ju kütet paaki samalajal juurde, kui autoga sõidus oled.

Autor:  micare [ 23.04.2010 12:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

dust kirjutas:
Et quattro janusem...
No töesti peres on ka 2x c4 diisel quattrot 103kw.Ja samas tuttaval esiveoline 103 kw
Kütusekulu on mõlemal pmst sama,Ei ole midagi janusem nagu arvatakse.


1) OT
2) Sinu toodud näide ei tõesta mitte midagi, võibolla ühel jalg raskem, auto korralikum jne :) - ennist võrdlesin ikka tehaseandmeid.

Autor:  grimes [ 23.04.2010 13:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Enda kogemustest võin rääkida... et bensukatel küll vahet ei ole pm. V6-tel siis !
2,8 quattro vs 2,6 esivedu... poole liitriga mängib see vahe kummagil. Aga üldiselt suht sama.
Keskmine 11L siis

Autor:  micare [ 23.04.2010 14:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Jah võib täitsa olla, ei vaidle vastu.

Aga teemaalgataja võiks autost rohkem pilte panna ja plaanidest rääkida jne. muidu ainult kütusekulude võrdlemine siin teemas.

Autor:  Markko [ 24.04.2010 17:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Pilte saate siit: http://www.upload.ee/gallery/2489/Audi_A6_Avant.html
Plaanidest niipalju, et veidike on vaja teha keretöösid (Belgias on saanud kunagi kerge laksu parempoolsesse esitiiba, mis nüüd veidi roostetab :( ), siis kindlasti tuleb peale panna toonklaas ning mingi aeg oleks soov sisse aretada ka nahksisu.
Mis nelikveosse puutub, siis 1.9TDI C4 ei toodetud quattrona, sestap ka vaidlus kütusekulu kohalt mõttetu. Samas, jah quattro ja esiveo vahe on ca 0.5-1 liitrit, sõltub sõidustiilist, väike vahe siiski on. Aga see, et quattro nüüd auto meeletult janusemaks muudab võrreldes esiveolisega, see jutt on :bs . Suve jooksul peaks lahti võtma parempoolse esitule ja selle klaasi ära puhastama seestpoolt, kuna praegu vasakpoolne on ilus valge (uus tuli, vahetati ära peale ostu), parempoolne on kollaka tooniga. On käinud peast läbi ka mõte, et osta uuem q, või midagi teist marki, aga samas, Audi poole on miskipärast meeletu :hail ja C5-ga on olemas nukrad kogemused rahakotis, mistõttu vist sõidan mingi aastakese temaga vähemalt veel, kuniks C6 jaoks raha koos on :D . Et mis veel... on uuritud ka, et kas madaldust ei soovi panna, aga selle kohapealt on kindel ei, kuna elan maal ja talviti on niigi jebimist vahest, et välja pääseda tuisand teega (muide, esiveolise C4 läbivus on uskumatult hea esiveolise auto kohta, sel talvel kaevasin 2 korda ja sedagi omast lollusest- hooga hange, küll ta läbi läheb! Ei läinud :evil: ), seega pole vajadust talvel labidaga vehkida ja suvel kõiki auke-muhke oma prsega üle lugeda maanteel. Väike idee on veidi suurema velje suhtes küll, et mingi 16" võiks täitsa alla panna koos madalama rehviga, praegune 15" tundub nagu natuke väike.
Sai käia mingi aeg tagasi ka Raadi lennukal "torusid puhastamas" , väike video ka siis http://www.youtube.com/watch?v=8-Pr3NRWNWw Ühtlasi sai mõõta ka 0-100 aega ja tulemuseks tuli vägagi rõõmustav 13.7 sec (tehaseandmed 14.2). Hetkel nagu rohkemat ei meenu...enne ülevaatust peab laskma üle vaadata mootoririhma ja vahetama õli. Ning siis on edasi, et kalla ja talla :rokib
Aga tänan kiidusõnade eest! :)

Autor:  ksenoon [ 24.04.2010 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Mõnus diisli mürin :D
endal pmst sama auto, ainult natuke teine välimus ja peab ütlema et väga hea auto on;)
Jõudu ja jaksu!

Autor:  Markko [ 24.04.2010 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

ksenoon kirjutas:
Mõnus diisli mürin :D
endal pmst sama auto, ainult natuke teine välimus ja peab ütlema et väga hea auto on;)
Jõudu ja jaksu!




:D Kusjuures, isolatsioon on üsna hea, salongi on seda diislimüra vähe kuulda, sõidu ajal praktiliselt üldse pole. Aga jõudu ja jaksu läheb alati vaja :)

Autor:  Markko [ 07.06.2010 18:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 Avant 1.9TDI 1995a jokerAudi

Mai alguses tegi Audi mulle siis kingituse- nimelt otsustas elust lahkuda käigukast ja seda korraliku raksatusega nii, et auto enam omal jõul ei liikunud. Ootamatult lendas ribadeks differ. Kuna Ida-Virumaal käigukasti saada ei olnud, siis läbi Eesti Audi Klubi foorumi leidsin pruugitud kasti ja ka koha, kus see vahetada, algas 120km pukseerimine Ida-Virumaalt Iisakust Tartu suunas. Pukseerivaks autoks oli 94a Ford Escort 1.6 :D Tegu oli, aga kohale jõudsime. Kuskil 20km peale pukseerimise algust käis ilge raksakas ning käigukastist hakkasid mahlad välja jooksma. Seega tuli ülejäänud käiguosa tervise huvides hoida sidurit all. Nagu kõigest veel vähe oleks, sadas enamus ajast ka äikesevihma, mis sõitu just kergemaks ei teinud. Umbes kell 23.30 oli uus käigukast minu auto pagassis ning rahakotist lahkunud 4200 eek+bensiiniraha pukseerijale. Vahetus tehti Reolas, vana Gefi platsi juures majandavad poisid. Jõudsime nendeni umbes kell 00.00 ning järgmisel õhtul kell 18.00 ja 1400 EEK vaesemana keerasin jälle oma auto rooli. Ilmselt sai pukseerimise käigus viga parempoolne pooltelje ots, mis oli enne käigukasti surma täiesti korralik, ent peale kasti vahetust hakkas krigisema ja plagisema. Pooltelje otsa vahetades selgus, et oli teine seest kui kui sahaara kõrb ja ka täiesti läbi omadega. Mehaanik arvas, et pukseerimine selle tappis.
Nädalapäevad tagasi tegin Tartus ka ülevaatuse ära, Viljandi mnt KapAuto üv. punktis, kus auto läbis ülevaatuse nii, et 0 viga 8) Nii vana ja palju sõitnud auto kohta super tulemus lausa. Ka diislitest oli igati OK. Siit ka Audi C4 poole suur :hail On ühed igati head autod.
Kasti purunemisest nii palju, et enne purunemist käis kolmandat käiku sisse pannes krõps läbi käigukastist ning ka viies ja tagurpidikäik ei läinud hästi sisse. Ja uue kastiga alanes ka kütusekulu- kui enne sõitsin maanteel 100km/h V käik sees, umbes 2400rpm ja kütusekulu oli keskmiselt 6 liitri kandis, siis nüüd on pöörded kuskil 2200 kandis ja kütusekulu oli viimati mõõtes 5.3 liitrit sajale kilomeetrile. Alla läks Audi A4 käigukast.
Nüüd peaks hakkama vaatama uusi suverehve, kuna vanad Continentalid on elu ära elanud.

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/