Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lukku: Audi 80 Typ81 Quattro 1984 - DeLaBig
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=40723
1. leht 5-st

Autor:  DeLaBig [ 20.04.2010 19:44 ]
Teema pealkiri:  Lukku: Audi 80 Typ81 Quattro 1984 - DeLaBig

Teeks siis siiagi igavusest teema, ehk on kellegil põnev lugeda.
Et mul lihtsam oleks, siis võtsin AC`st kokkuvõtvad postid ja kopi-peistisin need siia ajaloolises järjestuses.


Mootor 2.0 R5 (85kw), käigukast manuaal ja loomulikult nelikveoline.

15.03.2010


Tere,

Tänasest siis sellise huvitava auto omanik. :P

Nimelt olin seda isendit juba mõnda aega põrnitsenud kuni tänaseni.
Kuna oli vaba aega, siis sõber mainis, et võiks huvi pärast selle üle vaadata, ega ostma pea. Ei olnud mul aruski, et ma selle reaalselt ära ostan, kuid aimasin juba ette, mis siis saab, kui selle kiusatuse kõrval seisan.

Saigi helistatud kasutaja alfons`le, kes autot müüs.
Mõndade minutite pärast juba auto kõrval ning üle vaadatud.
Järgmine hetk oli käivitamine ja oligi selge....selle auto ma pean saama, rida 5, b2 ja quattro, midagi jalustrabavamat sellisestkooslusest ei ole. :D

Lahkusin, et mõelda...paari tunni pärast olin rahadega juba seal ja masin vahetas omanikku.

Viisin igapäeva masuudipressi koju ning sõitsin oma uue autoga naisele töö juurde järgi, kui juhtus saatuslik apsakas. Ees olevad autod korraldasid mingi jama ja järgmisel hetkel olin ühel Volvol juba kärukonksu otsas.


Seega vaid 10km see auto minu käes liikuski.

Läheb taastamiseks, vaja juhipoolset esituld, suunda, juhipoolset tiiba, võre ning muud pudinad selguvad lammutamisel.
Mootor, radikas ja kere detailide vahed jäid korda.
Stange ja kapoti üritan korda saada.

Autole palju 90 detaile külge aretatud, lisaks on krobeline valge värv, mis on mõne ässa poolt kunagi peale kantud. Summuti on külje pealt, tagaratta juurest, välja toodud, mis tõttu puudub ka viimane pütt ning hääled on ulmelised.
Tehniliselt on auto väga hea, aga eks putitamist leiab.

Tähelepanu vajab põhi ja tagadiffer, mis ei lukustu. Ehk saab vanast asja ja kui ei saagi, siis uue-kasutatud toimiva sain kaasa.

Auto tuleb ka Eesti registrisse kanda.


Minu uus ja avariiline Audi 80 Typ85 2.0r5 Quattro 1984 :P
(homme teen ehk kvaliteetsemaid pilte).


Pilt

Pilt

Pilt



16.03.2010

Täna alustasin lammutamisega, asjad on natuke hullemad, kui esialgu tundus.
Nimelt roolivõimupumba poldid rebenesid pesadest välja, lisaks 1 kinnitus plokil katki, hea on see, et poldid olid liiga lühikesed, seega pikematega poltidega sisse keerates, peaks hea jääma küll.
Kõige hullem on raami ots, mis korralikult paigast ära, suurem töö see oma kohale saada.
Aga kõik on tehtav.

Kui kellegil pakkuda kapotti, põlle, juhipoolset tuld ja suunakat, stange tala (peaks sobima ka kitsa oma), ülemist plekki, kuhu kapott lukustub ja tiiba, siis pakkuge julgelt.
Teen kalkulatsioonid hinnapakkumistega ja otsustan, kas võtan hoopis esiveolise doonori ehk kõrvale.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


16.03.2010

Käisin veelgi lammutamas, see kord juba ketassaega (haige auto, nina on kerega ühes tükis :mad: ). Seega on mul siiski mõne auto küljest terve nina tarvis maha lõigata...nagu neid oleks lademetes varuosadeks müüa :D .
Juhipoolne tiibki eemaldatud.

Huvitav tähelepanek oli ka see, et auto on varemgi kõvema paugu saanud. Nimelt on raamiotsad uued keevitatud ja kapott koosneb enamjaolt pahtlist.

Järgnevad 2 päeva mõttepaus. Peale seda tuleb usutavasti doonor ära tuua ja raamiots mingi valemiga paika ajada.


17.03.2010


Asjalood sellised, et reedel toon ühe 1.6 diisli ära (enda omale nina paigaldades lõikaks põlle osaliselt ära, kuna nagunii tuleb lai stange ette).
Samas see diisel tundub liiga korralik, et pulkadeks tõmmata, vb pakun hoopis müügiks seda ja toon järgneva omale doonoriks. :P



Tehnilise poole pealt küsiks käigukasti hoovastiku kohta.
Kas tal on see mingil määral reguleeritav?
Nimelt oli juba varem, siis kui auto terve oli, nii, et vasakpoolsed käigud (1. ja 2.) ei tahtnud hästi sisse minna, pidi korraliku jõuga kangi vasakule suruma, et mitte 3. ja 4. käigule sattuda. Samuti loperdab käigukang liialt palju nagu ikka quattrotel. Piirajad ja munakas kulunud?


23.03.2010

Jumal küll...aidake!

Ei suuda leida kusagilt juhipoolset mootorikäppa ja roolivõimu rihmaratast.

Mu b2`l on ühe poldiga rihmaratas, aga b3`l näiteks 3 väiksema poldiga...samuti on b3`l rihmaratas grammi võrra suurem.
B3`l tundub käpp massiivsem olevat kui b2`l, samas kinnitused tundusid samad olevat...on ka?


Autost nii palju, et nina on sirge ja uued plekid küljes.
Vaja veel 2 eelmainitud detaili leida ja stange korda teha. Juhipoolne pikk tuli ja suund ka veel ostmata.


04.04.2010

Kes teema algust luges, see teab, et minu auto on kortsus seetõttu, et kimasin ühele Volvole tagant otsa.
Tekkisid tema stangele kriimud ja detail vajab värvimist.
Nagu shokiseisundis aru sain, on tal oma remondiettevõte.
Panin talle kirja kõik isiklikud andmed, et ta saaks minuga ühendust võtta seoses kahjunõudega. Kindlustust asja ei seganud.

Asja juurde, nimelt on mulle kohale jõudnud asjaolu, et kannatanu ei soovigi mult midagi.
Kuna mul tema kontakte pole, siis on üürike võimalus, et ehk loeb siinset foorumit.

Seega tänud talle kaastundlikkuse eest ja et mu niisama lihtsalt puhta nahaga minema lasi. :)

Selliseid inimesi on vähe.

[size=-2]Ptui-ptui, loodan, et ta mulle homme ei helista ja kahju hüvitamist ei nõua. :)[/size]



Auto eelmine omanik, alfons, vabandan, et ümbervormistamise aeg on veninud, tegelen sellega esimesel võimalusel, kui nina koos on.
Kui nina kokku saab, siis kõigi eelduste kohaselt läheb auto ka pinnapealselt müüki, seda päris krõbeda hinnaga.
Kui ostjat ei leidu, pole ka hullu, täiustan ja parendan edasi ning jääb omale. Suve jooksul tuleks kindlasti põhjale uuenduskuur teha.

Tulevikuplaanidest hetkel vaikin, aga 10vT mootoritel hoian igaljuhul silma peal. :P

[size=-2]Natuke imelik on, et igapäevatraktor on kiirem kui pühapäevakulgur. [/size] :D


08.04.2010

Njah, liiga vara hõiskasin, pean tasuma Volvo omanikule 5000.-.
Stangele tulid kriimud ja stange taga pidi autol mõni mõlk esinema, seepärast ka selline hind.
Kusjuures talle kuulub autoremondiettevõte...peaks nagu odavamalt seega saama, aga vahet pole...mis tehtud see tehtud.

Jälle vaesem.


18.04.2010

Ajutiselt koos siis.

Milline temperatuuriandur juhib el.vendi tööd? Kuidagi hilja rakendub või ei rakendu üldse.

Kui kellegil ostuhuvi, siis 38 000.- eest võin loobuda, sisaldab registreerimist eestis ja TÜV`i.
Kui ei osteta, siis ei osteta, vahet pole.



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

20.04.2010

Vähe kvaliteetsemaid pilte:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Suveks sai auto selline:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  DeLaBig [ 20.04.2010 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 typ85 Quattro - 1984 - Big

Eks tegemist leiab veelgi.

Autor:  taurtz [ 20.04.2010 19:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 typ85 Quattro - 1984 - DeLaBig

Omapärane masin. Meil liikus siin taoline ringi, aga Audi S-4000 vms.

Autor:  DeLaBig [ 20.04.2010 20:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 typ85 Quattro - 1984 - DeLaBig

taurtz kirjutas:
Omapärane masin. Meil liikus siin taoline ringi, aga Audi S-4000 vms.


Jep, alates -84a toodeti Usa turule Audi 4000S Quattro, mil siis nelikvedu ja R5 mootor standardis. Hiljem muudeti mudelinimi 4000CS`ks.

Kellegil midagi vedelemas sellele autole, võib märku anda. :)

Autor:  eric [ 21.04.2010 08:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

väga huvitav audi. üks ilusamaid vanasi audi minu silmis. kodu lähedal seisab ka üks selline 2,2 quattro.

Autor:  Toivoku [ 21.04.2010 09:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

Kui saaks kogukupatuse kenasti läikima ja yhte värvi ja kenama velje alla siis oleks eriline maasikas.

Autor:  DeLaBig [ 21.04.2010 09:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

eric kirjutas:
väga huvitav audi. üks ilusamaid vanasi audi minu silmis. kodu lähedal seisab ka üks selline 2,2 quattro.


Viimsis või Miamis? Kui esimeses varjandis, siis ehk saaks omanikuga kontakti? :)



Toivoku kirjutas:
Kui saaks kogukupatuse kenasti läikima ja yhte värvi ja kenama velje alla siis oleks eriline maasikas.


Eks ta vähe lihvi tahab jah saada välimuse osas, aga toorik on hea, see põhiline. :)
Velg kusjuures mulle endale meeldib, ajastule kohane.

Autor:  Toivoku [ 21.04.2010 09:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

Jah velg ajastule kohale ja sobib täiesti hästi, kuid noh ise üritaks ikka midagi natukese suuremat alla saada, vaat et seda masiant kuskil põllupeal maha ei kanna, kui müügi mõtted või miski peaks tekkima siis paku mulle :D

Autor:  DeLaBig [ 21.04.2010 10:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

Toivoku kirjutas:
Jah velg ajastule kohale ja sobib täiesti hästi, kuid noh ise üritaks ikka midagi natukese suuremat alla saada, vaat et seda masiant kuskil põllupeal maha ei kanna, kui müügi mõtted või miski peaks tekkima siis paku mulle :D



Kusjuures auto ongi hetkel pinnapealselt müügis, aga kõigi eelduste kohaselt ei osteta ja jääb omale.
Müügihind, kui selline, on kindlasti mõne arvates ulmeliselt kõrge, aga mõningatele isegi odav. :)

Panen siia teemasse ka siis hetkelise hinna, milleks on 38 000.- ja see sisaldab siis arvele võttu ning TÜV`i.

Pikemas perspektiivis saab hind vaid tõusta.

Kindlasti tekib küsimus, et miks sellist autot ültse müüa, siis vastan nii: Kuna hetkel elan korteris, siis on raskendatud tolle auto pidamine ilma garaazita ning lauses olevat esimest fakti tahaks muuta...paraku on selleks pidevat säästude suurenemist vaja, projekti pidamine ei ole just parim viis selle toimimiseks. :wink:

Teisalt on mul 2 nn projektikat veel, mis 7 aastat seisnud, -73a 2101 ja -82a Taunus kupee...paljuks läheb, kuigi nende 3 vahel valides otsustaksin kindlasti Audi kasuks.


Paraku Ford ja Vaz on vaid metallihinda väärt, seega müügi mõte kaob

Autor:  raintuul [ 21.04.2010 17:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

Krõbe hind tõesti...hakka sel juhul juba värvima ja putitama :D
Sel talvel oli quattro ikka väga asjalik valik. Ise ostsin novembris ja enne suurt lumetormi kirusin täiega, aga näed....Nägu oli naerul kuni Viimse lumehelbeni :D

Suvel nüüd auto seisab ja talvel uuesti välja :)

Autor:  DeLaBig [ 21.04.2010 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

raintuul kirjutas:
Krõbe hind tõesti...hakka sel juhul juba värvima ja putitama :D
Sel talvel oli quattro ikka väga asjalik valik. Ise ostsin novembris ja enne suurt lumetormi kirusin täiega, aga näed....Nägu oli naerul kuni Viimse lumehelbeni :D

Suvel nüüd auto seisab ja talvel uuesti välja :)



Tea kas julgebki vanakest talvel retsida. :P

Hind krõbe...hmm, leiad kusagilt soodsamalt B2 R5 Quattro? :D
Naaberriikides vaid r4`d saadaval ja kaugemal maksavad r5`d alates 40-50 tuhandest.

Aga ega see 85kw teda kusagilt otsast edasi küll ei vii, odavaim swap võimsama vastu oleks 2.2r5 101kw, mis peaks esialgu täiesti piisav olema.

Täna sai maanteed ja linna ~120km jagu uhatud, hämmastav kui stabiilse autoga tegemist on oma vanuse kohta. Täitsa arvestatav sõiduk ka igapäevaliikumisteks.

Autor:  raintuul [ 21.04.2010 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

DeLaBig kirjutas:
raintuul kirjutas:
Krõbe hind tõesti...hakka sel juhul juba värvima ja putitama :D
Sel talvel oli quattro ikka väga asjalik valik. Ise ostsin novembris ja enne suurt lumetormi kirusin täiega, aga näed....Nägu oli naerul kuni Viimse lumehelbeni :D

Suvel nüüd auto seisab ja talvel uuesti välja :)



Tea kas julgebki vanakest talvel retsida. :P

Hind krõbe...hmm, leiad kusagilt soodsamalt B2 R5 Quattro? :D
Naaberriikides vaid r4`d saadaval ja kaugemal maksavad r5`d alates 40-50 tuhandest.

Aga ega see 85kw teda kusagilt otsast edasi küll ei vii, odavaim swap võimsama vastu oleks 2.2r5 101kw, mis peaks esialgu täiesti piisav olema.

Täna sai maanteed ja linna ~120km jagu uhatud, hämmastav kui stabiilse autoga tegemist on oma vanuse kohta. Täitsa arvestatav sõiduk ka igapäevaliikumisteks.


Ei täitsa võimalik et maksavad nii palju. Pole "uunikumi" hindasid vaadanud ja ei tea tglt selle mudeli minevikust eriti midagi. :) See 2.2 võiks teda juba edasi ju viia. Mis ta kaal üldse on?

Autor:  ozzu [ 21.04.2010 20:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

Ilus auto :D

Autor:  DeLaBig [ 21.04.2010 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

K2rpman, sul on õigus, lihtsalt kaheukselise e30 kohta õeldakse samuti kupee, seega lähen üldise vooluga kaasa. :)

Tühimass 1050kg ja registrimass (täismass) 1650kg.

Vaikselt otsin ka 2.2r5 motot, seega pakkuge, kel olemas.
Samuti võib pakkuda b2 kerel 90`t, millel peaks olema komplektne nina ja võimalikult vähese roostega kere.

Autor:  Harry_R [ 21.04.2010 21:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 B2 typ85 Quattro 1984 - DeLaBig

Soovitus minult on selline, et ära müü seda maha, muidu kahetsed pärast nagu mina, kuigi mul oli tegu esiveolisega ja b2 90 Audiga. Oli küll omatud Audidest kõige vanem ja kõige odavam (10K), kuid vastupidavuselt teeb uuematele silmad ette. Ja mul vedas see 2.0 85kw väga reipalt edasi.
90 esiotsa võiksid ette tagasi panna, see on kenam kui 80 enda oma.
Edu ja rahakotti paksu sulle selle vanakesega. :)

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/