Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

bmw e30 face cupee 1988
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=40883
1. leht 5-st

Autor:  mental [ 22.04.2010 19:17 ]
Teema pealkiri:  bmw e30 face cupee 1988

võib selle teema kinni panna :D
ehitan garaaziz vaikselt edasi
aga edu teile :D:D

civikud ja pesukottid sisestage endale :D

Autor:  mental [ 22.04.2010 19:18 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

kui keegi viitsib need pildid õieti ylesse panna :D

Autor:  agyr [ 22.04.2010 19:32 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Pilt

See nüüd küll sama Bemm ei tundu olevat :D

Autor:  Anti-L [ 22.04.2010 19:44 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

mental kirjutas:
kui keegi viitsib need pildid õieti ylesse panna :D

iga pildilingi ette [img]ja%20lingi%20lõppu[/img]

Autor:  mental [ 22.04.2010 20:19 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

agyr kirjutas:
Pilt

See nüüd küll sama Bemm ei tundu olevat :D



oi see pilt ei peax siin olema ka jah kuigi selline peaks tulemus olema

Autor:  FastDrag [ 23.04.2010 02:58 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Miks sa sellist nadist mootorist sinna paned? Seda ei anna kuidagi tuunidagi ilma ülelaadimiseta. Miks mitte kohe kasutada mõnda LSx mootorit? Neid kitte mis suhteliselt kerge vaevaga vahele saab leiab päris palju. Need V8 m60/m62 juba tüütavad täiesti ära ja sellel pole mingit protsessi ega minekut. LS mootoritel juba manuaalina kerge saada 6 käigulist manuaalkasti(t56). Aga bemmi puhul sa otsi vaid tikutulega taga neid 6manuaale. Tee midagi loomingulist mitte topi seda tühist mõttetut bmw v8 mootorit vahele millega ei kannata mitte midagi teha. Pole sellele korralike performance juppegi ju saada. LSx seeria mootorid palju väiksemad, kuigi suurema litraasiga märgatavalt kui m60/m62 ja LSx installides ei pea sa pidurivõimendit kuhugile ette tooma kus sellel pildil on. Saad jätta korralikult sinna taha õigesse kohta. Jõudu ka igal Stockis LSx rohkem kui bmw m60/m62 mootoril.
+ Suurem litraas´
+ Sama kütusekulu umbes või isegi vähem kui m60/m62
+ Performance juppe tohhuja saada mida bmw kohta öeda ei saa.
+ Kergem hooldada ja vähem ruumi võtab ja isegi ütleks vastupidavam.
+ Suurema litraasiga mootor aga võtab vähem ruumi.
Ja miinuseid võrreldes bemmi mootoritega ei olegi LSx-l
Pilt
Aga mis ikka siin ajada ega selele autole kunagi mingit V8 ei tule ju. See lihtsalt kõvatamsie teema, et saaks tilka näppida. Kindlasti meelega pani selle V8 mootoriga e30 lingi siia, et kui keegi tähele paneb ja avastab selle. Siis tal kerge kohe öelda, et jah sinna selline mootor vahele tuleb :D
Kõige kergem sinna panna ls1 aga seda nagunii ei juhtu, et see masin mõnda v8 näeb. Ennem see läheb emexisse. :D

Autor:  mental [ 23.04.2010 04:28 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

lxid on kindlasti tunduvalt kallimad
TUNDUVALT KOHE

ja teiseks bmwl olgu bmw mootor sina oma civikuga võid kõvatada palju tahad
mina panin teema ylesse et oleks hiljem kusagilt vaadata koguseda jama mis selja taga juba

Autor:  FastDrag [ 23.04.2010 05:03 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Miks peaks kallim olema? LSx mootori väikse läbisõiduga mootori saab juba päris hea hinnaga. Jah muidugi väiketollimaks ja puha aga potentsaali on rohkem kui bemmi mootoris. Heas korras m60/m62 eest maksad sa palju rohkem. Ja neid sa ka ei leia väikeste läbisõitudega enamus kindlasti 200tuhat+ km sõitnud mootorid.
Ja selle Lx jutu võid ma ei tea kuhu toppida(Lxx mootoreid toodeti küll aga nad põhimõtteliselt samad nagu LS vaid neid kasutati cadillacidel ja üldse rohkem masautritele aga ikkagi põhiliselt sama nagu LS). Mina aga räägin LSx seeriast. Need ikka tunduvalt odavamad ja tuunida odavama kui mingit m60/m62 mootorit mis on tegelikult lihtsalt mõeldud luksuslikumatel masinatele ja ei ole sportlikud mootorid mitte tepski.
Samas kes on odavusest rääkinud? See su m60/m62 projekt oleks ka päris kallis pigem siis kui projekti teha kasutada potensiaalset mootorit mitte mõttetut bemmi mootorit millest sittagi välja ei saa ja on kallis remontida. Algul võib see LS projekt veits kallim tunda aga kui selle oeld vahele pannud siis sellele on johhadii aftermarket juppe saad isegi vabalthingavast mootorist päris kõvad jõud välja võluda. Samas sa m60/m62 kui nõrgaks jääb siis selle mootori puhul on vaid võimalus ülelaadimisega jõudu saada ja lõpp kokkuvõttes tuleb ikka kallim kasutada bmw mootorit ehitamsiseks. Tuleb aju programmitav panna, ülelaadimine jne ja tuleb kõvasti kallim kui LSx mootorist vabalthingavana hobujõudu välja võludu ja see peab vastu kah mitte nagu mingi vana kulunud bemmimootor mille laed üle ja tulevad igasugused jamad jne ja ei saa korralikult sõitagi sellega. Kui tahtmist siis LS1 mootor mis stockis 253kw saab kergete nõkusdega nii 30kg sealt mootorist kätte vabalthigavana nii 360kw kanti(oleneb seadistamisest ja jupide kasutamisel) seda kõike samas mis tuleb isegi madalatel pööretel kätte ära ja ei ole mingi kõrgel pöördel see jõud.

Autor:  Harri_K [ 23.04.2010 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Kas see jutt ei võrdu näiteks sellega, et mees tahab omale saekaatrit teha, ning sa tuled ütled et kulla mees mis asja sa jamad selle saekaatriga, hakka parem pilvelõhkujaid ehitama, raha tuleb 1000000x rohkem sisse ja oled ikka tehtud mees, ei ole mingeid harimatuid jobusi sul ümber jne jne? :D liiga kõrgelennuline jutt ühesõnaga, selle koha pealt et bemmi mootoril pole jõudu ja täiesti mõttetu mootor? :)
(jube on vaadata küll mingi muud mootorit bemmil kui mitte ta enda oma).

Autor:  saarlane [ 23.04.2010 10:20 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Miks sul allkirjas mingi 344 210kw on kui m60b30 on 3.0 160midagi kw v8 ju.

Autor:  ck- [ 23.04.2010 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

saarlane kirjutas:
Miks sul allkirjas mingi 344 210kw on kui m60b30 on 3.0 160midagi kw v8 ju.


et tikutops laua peal kaugemale liiguks kui jäiga ihuliikmega lükata

Autor:  mental [ 23.04.2010 16:33 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Harri_K kirjutas:
Kas see jutt ei võrdu näiteks sellega, et mees tahab omale saekaatrit teha, ning sa tuled ütled et kulla mees mis asja sa jamad selle saekaatriga, hakka parem pilvelõhkujaid ehitama, raha tuleb 1000000x rohkem sisse ja oled ikka tehtud mees, ei ole mingeid harimatuid jobusi sul ümber jne jne? :D liiga kõrgelennuline jutt ühesõnaga, selle koha pealt et bemmi mootoril pole jõudu ja täiesti mõttetu mootor? :)
(jube on vaadata küll mingi muud mootorit bemmil kui mitte ta enda oma).


ma ei ehita yltse kiiresõidu pilli sellest see tuleb cruiser 3,0 v8 kytuse kulu maanteel 5kanti
kuna see ei ole mu ainuke auto ja olex vaja midagi mis ökonoomne ka oleks
linnas rahulikult sõites 8 l/100

4.4 linnas rahulikult sõites 17:D
et siis pisike vahe

Autor:  mental [ 23.04.2010 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

saarlane kirjutas:
Miks sul allkirjas mingi 344 210kw on kui m60b30 on 3.0 160midagi kw v8 ju.

kas on nyyd parem allkiri v :D
3.0 v8 on 160 täpselt see pole ainuke e30
see 3,0 tuleb cruisimiseks kuna see yllatavalt ökko, trassil

Autor:  O_o [ 23.04.2010 16:44 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

Tsiteeri:
ei ehita yltse kiiresõidu pilli sellest see tuleb cruiser 3,0 v8 kytuse kulu maanteel 5kanti
kuna see ei ole mu ainuke auto ja olex vaja midagi mis ökonoomne ka oleks
linnas rahulikult sõites 8 l/100

4.4 linnas rahulikult sõites 17:D
et siis pisike vahe


No kustotsast see võimalik on? :bs

Autor:  mental [ 23.04.2010 16:54 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e30 face cupee 1988

O_o kirjutas:
Tsiteeri:
ei ehita yltse kiiresõidu pilli sellest see tuleb cruiser 3,0 v8 kytuse kulu maanteel 5kanti
kuna see ei ole mu ainuke auto ja olex vaja midagi mis ökonoomne ka oleks
linnas rahulikult sõites 8 l/100

4.4 linnas rahulikult sõites 17:D
et siis pisike vahe


No kustotsast see võimalik on? :bs


aga on ,
3,0 v8 kui rahulikult sõita on päris öko :kill

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/