Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=41184 |
1. leht 2-st |
Autor: | bls [ 26.04.2010 18:19 ] |
Teema pealkiri: | Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
Tervist! Sai mitmete kaalutluste ja arupidamiste lõpptulemuseks koju veetud selline auto. Fordi tehas otsustas nimeks panna Bronco II. Tehasest veeres ta välja muidugi automaadina, kuid on ümber ehitatud manuaaliks. Loomulikult väga "osavalt" . Välimuse eest on hoolt kandnud erinevad peremehed ning 4 aastane seismine. Antenne on topitud kõikvõimalikesse kohtadesse, lisatulesid on ka miskine 5 paari vist läbi käinud, sest kronsade auke on liigagi palju. Ja noh, sammalt ja hallitust võib ka leida lademetes. Sisu on veel enam-vähem, põhjamatt vajab tegemist, istmed on üllatavalt korras. Kuigi kassid või koerad on salongi vist öömajana kasutanud, sellepärast et istmed on karvu paksult täis. Aga üldjoontes on korralik sisu. Mootor on 2.9 L V6, mis arendab vist 103 kW? Keegi võiks täpsustada, kui teab. Imekombel läks mootor käima, peale 4 aastast seismist, üpris hästi. Kohati jättis vahele, aga peale 15 min. käimist hakkas ühtlaselt käima. Sõita pole saanud, sest kardaan on vigane, vajab ristide vahetust. Plaanis on korda teha, et saaks teedel liigelda ning vajadusel kasutada teda koduses majapidamises. A´la prügivedu, puude vedu + ülejäänud. Kahjuks on ta RWD, kuid ega ma suuresti mudakoll polegi. Nii, alustaks nõu küsimisega. Kus võiks asetseda bensiini pumba relee? Või kaitse? Sest mõnel korral jõuab taha pistikusse vool, mõnel korral mitte, kahtlustan, et relee klemmid on ajahamba poolt räsitud. Ning kui kellegil on vedelemas töökorras Fordi 2.3D või 1.8D, andke teada! Loomulikult võib keegi minult endale osta 2.9L V6 mootori, koos manuaal käigukastiga. Igasugune info Bronco tehniliste lahenduste kohta teretulnud! Lisan pilte ka, eest saab siis pilti, kui olen stange ning rauad ette saanud. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | saarlane [ 26.04.2010 18:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
Minuarust ei ole see originaalmootor seal peal? Oleneb, kui eest pilti näen, siis vist sama mis mu Ranger oli. Minu 2.9 oli hoopis teisem. |
Autor: | bls [ 26.04.2010 20:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
Ei pruugi muidugi olla, jumal teab kes ja mis mootori siia peale aretanud on. Kiskusin täna põhjamati välja, et vaadata rooste hulka ja kahjustusi. Õnneks oli vaid pindmine rooste, läbivaid auke ei olnud, lapitud ka ei paistnud olevat, et lasen rooste minema, krundin ära, pigitan ning saabki jälle hea. |
Autor: | Viljar. [ 26.04.2010 21:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
See ikka originaal seal vahel. Tegemist Fordi Cologne V6-ga, samad mootorid olid ka Scorpiotel/Sierradel. |
Autor: | saarlane [ 26.04.2010 21:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
Ei ole ju päris scorpa-sierra mootor, vähemalt sisselaske järgi. Sierradel ja ka bronco-rangeril oli kandiline sisselase ja triibuline, Scorpa 2.9 on sisselaske otsad juhipoole keeratud ja 2 torujat otsa. VÖi ma panen pange? EDIT: Ma ajan praegu 2.8 motoga sassi jah. Aga sierrale ei ole 2.9 pandud ikkagi mu arust. 2.8 aint. |
Autor: | Viljar. [ 26.04.2010 21:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cologne_V6_engine#2.9 siin natuke juttu Colognede kohta. |
Autor: | noottaur [ 26.04.2010 21:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
See voolu peale tulemine ei pruugi olla relee viga just. Enda Renaultil oli sama viga enne maha müümist, et ei tahtnud esmapilgul bensupumba pistikusse vool jõuda kuid pärast klemmide puhtaks tegemist ja nõelaga kokku suramist tuli imekombel ka sinna vool tagasi. Oli pistiku emane pool lihtsalt oksüdeerunud seest, et ei andnud õiget ühendust. |
Autor: | bls [ 26.04.2010 21:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
Sel juhul on see masin ka -90a väljalase, müüja ajas BS-i. Aga pean vaatama pistiku + juhtmed korralikult üle, äkki on viga tõesti nendes. Aga aitäh Viljarile lingi eest ![]() |
Autor: | Scorpio Ghia [ 26.04.2010 23:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1992a, 2.9L, bls |
Viljar. kirjutas: See ikka originaal seal vahel. Tegemist Fordi Cologne V6-ga, samad mootorid olid ka Scorpiotel/Sierradel. vähemalt keegi jagab asjas ![]() tegu jah "saksa" mootoriga, koos kõigide tüüpvigadega ![]() ![]() |
Autor: | bls [ 27.04.2010 00:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
Mis lüliti rooli peal asetseb? Väidetavalt pidi olema piiratud libisemisega sild, et äkki seda? Või on püsikiirus sealt lülitatav? Seal on ON ja OFF nupud. ![]() |
Autor: | Scorpio Ghia [ 27.04.2010 09:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
hm, kui oleks autopiloot, siis peaksid olema teisel pool nuppud pluss ja miinus, coast jne.. |
Autor: | bls [ 28.04.2010 13:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
Njah, seda küll. Ilmselt ikkagi tagasillaga seotud. See selleks, aga oskab keegi öelda, kus ja kes pakub sellist teenust, et lõikaks/keevitaks/tasakaalustaks kardaane? |
Autor: | risto626 [ 28.04.2010 13:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic12792.html |
Autor: | 100cc [ 28.04.2010 15:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
Lähemalt kui lätist saab ka ikka. http://www.ttautoteenindus.ee/?teema=hinnakiri Pärnus näiteks. |
Autor: | bls [ 21.08.2010 00:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Ford Bronco II, 1990a, 2.9L, bls |
Kuna u. 4 kuud on möödas, siis näitaks natukene progressi. Kuna ühel Sierral polnud oma mootorit enam vaja, krahmasin ta sealt omale. ![]() ![]() Kuna igasugused pudinad segasid mootori maha võtmist, sai need eelnevalt eemaldatud. Kõik 3 radikat olid isegi terved, niiet see on hea näitaja. Nina vajab nagunii siit-sealt sirutamist, rooste eemaldamist, niiet nii on seda ka parem teha. ![]() Mingil hetkel võtsin endal perssest kinni ja kiskusin V6 kasti maha, suht ajude nöökimine oli, sest keegi oli seal omavoli teinud ning erinevaid tehnoloogilisi lahendusi kasutanud, mis ei olnud üldse vajalikud. Aga noh, kätte ma ta sain. Üpris korralik korv ja ketas, ilmselt uued pandud, kui automaadist manuaal tehti. ![]() ![]() Kuna diisel oli aegade jooksul oma kehamahlasid eritanud ning need omakorda tolmuga segunenud, oli tekkinud üpris tore kiht huumust. Sai väheke loputatud teda, isegi kaalikas hakkas läikima. ![]() ![]() See orgia mis pildil on, sain täna õhtuks korda, kõik mttevajalikud juhtmed ning voolikud eemaldasin, pesin mootoriruumi üle ning sai täitsa normaalne. ![]() Nii, nüüd küsimus suurele ringile. Sirjel ei olnud roolivõimu, Broncol aga on, kas ma pean roolivõimu pumba aretama külge, või võib torudele pimedad ette panna ja ilma sõita? Ses suhtes, mul kätes veel jõudu on, jaksan seda barankat keerata küll. Ahjaa, kahest kardaanist pean ühe tegema, aga see ei ole eriti suur ülesanne, vähemalt üks "spetsialist" seletas mulle. Ja kus müüakse Broncole esimeste pid. supportite rem. komplekte? |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |