Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 MÜÜDUD - LUKKU http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=42114 |
1. leht 1-st |
Autor: | soots05 [ 08.05.2010 21:08 ] |
Teema pealkiri: | BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 MÜÜDUD - LUKKU |
Niisiis sai omale uus bumer toodud. Üpris mõnus masin võrreldes eelmisega ja kere on ka isegi parem. Pmst rooste on peaaegu olematu. Auto ise tahab väheke nokitsemist kuna järgmine kuu on ülevaatuse aeg, selleks ajaks ikka tips tops korda teha. Ainuke suurim mure on pregu see, et mootoris tühikäigul on vahepeal selline kolks sees nagu metall vastu metalli käiks ja kuskil 2000+ pööretel on see kolks koguaeg . tühikäigumootor tahab vahetust, see on sinna mingi isearetus pandud. pole üldse originaal selle moto oma minu arust. proovisin sõbra vana 525i oma ja jõnksutamine kadus ära sõidu ajal aga tühikäik oli kole madalal, kuskil 500-550 oli. Muidu oleks selle peale jätnud, aga äkki aitab sellel sõbra õhulugejal kui teda brake cleaneriga puhastada vms. Muu nagu polegi väga oluline hetkel, ees veermikus ka mõni kolks, lähevad siis alla uued kondid kindlasti ning plaanis ka mootoril kõik tihendid korraga ära vahetada kui saab teada mis kolks seal on ja kuidas sellest lahti saab. Käisin kohaliku remondimehe juures, vaatasime, et klapivedrud on korras, klapid tundusid ka ok, klapitiks oleks ka hoopis teistsugune kui see mis mul hetkel on. Sõber kes on õppinud mehhaanikuks ütles, et saaled on ära. tundub küll saalekolksuna, aga see poel samas kindel, kaks kogenud remondimeest ütlesid enne, et see pole saale kolks, ega enne ei tea kui lahti kakkuda ja siis vaadata. Sõbra jutu järgi oleks remont 15k ringi. Kuigi ma seda kohe kuidagi ei taha uskuda, teistel autodel olen saanud saalte vahetamisega hakkama. et pole nagu edasi rohkem miskit lõhkunud, aga eks näis kuidas sellel on kui saab lahti võetud ja järgi vaadatud, muud üle ei jää siis tuleb uus moto alumine osa osta. Parem ikka kui oleks hakanud vanal bemmul mootorit ja juhtmeid ning aju vahetama ja muud jama tegema veel. Üldiselt olen isegi suht rahul masinaga. Mõned pildid ka siis pika jutu lõpuks: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | soots05 [ 09.05.2010 01:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Ma mõtlengi, t palju lihtsam ja odavam pool mootorit välja vahetada. ja selles suhtes sellega lihtsam kui eelmisega - et oleks pidanud juhtmed ja aju ja silla ja bla bla bla tegema ringi. et üldiselt olen rahul, aga eks näis mis sellega saab. aga kas ei või jopata ja ainult saalte vahetusega pääseda? Ma bemmi ei tea sedasi, audil on küll selline juhus olnud, et ainult saaltega pääsenud, kepsud ja muu olid kõik ok. ![]() |
Autor: | soots05 [ 10.05.2010 11:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Küsimus teadjamatele, et kas pean tähelepanu rohkem sellele pöörama või on need teated spidobloki kompus ebalulised: 1. coolant level 2. coolant level 3. owner's handbook Need siis lööb ette kui süüde sisse panna või auto käima panna. Kas pean midagi kontrollima või miskit mäda? Muidugi vana auto, ei tea üldse kas neid veateateid võib tõepähe võttagi ![]() Aga targem kontrollida kui mitte midagi teha. ![]() |
Autor: | O_o [ 10.05.2010 12:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
soots05 kirjutas: Küsimus teadjamatele, et kas pean tähelepanu rohkem sellele pöörama või on need teated spidobloki kompus ebalulised: 1. coolant level 2. coolant level 3. owner's handbook Need siis lööb ette kui süüde sisse panna või auto käima panna. Kas pean midagi kontrollima või miskit mäda? Muidugi vana auto, ei tea üldse kas neid veateateid võib tõepähe võttagi ![]() Aga targem kontrollida kui mitte midagi teha. ![]() Coolant level on küll oluline. Ei tasu vähese jahutusvedelikuga sõita.Kalla kohe juurde. owner's handbook - see teade ilmub tavaliselt siis kui on hooldus vaja teha (vastavalt läbisõidule peaks manualis kirjas olema, mis kontrollida / vahetada tuleb) või siis on see seotud selle coolant leveliga. See on võimalik ära nullida /st edasi lükata, nii et piiksu ei käi kui süüte sisse paned. Edit: Neid teateid spidoblokis tasub jälgida. Kuidas nullida: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=5&t=27102 |
Autor: | soots05 [ 11.05.2010 00:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Tänud sulle O_o ![]() Igatahes, enam autot hetkel ei käivita enne kui köie otsas garaaši vean ja seal siis saab selgeks kas läheb lihvitud vänt ja remontsaaled sisse või muud jama saab tehtud. ühesõaga see nädal tuleb kõvem remont alates õhtuti kella viiest ja hommikuni suht välja, siis saab juba motost asja kindlalt. edasi juba huinamuina kodune nokitsemise vaev. lihvitud väna ja saaled saan sigaodava hinnaga kui neid kindlalt vaja, ehk siis 1,5k eest ainult. Odavam ikka kui 15k alla panna ![]() Seega masinast saab asja kohe kindlalt. kui asja ei saa nendega siis samast garaasist kohe olemas võtta ka teine mootor, seega see nädal saab asjades selgusele ja masina korralikult liikvele. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | soots05 [ 11.05.2010 13:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
heh ![]() ![]() |
Autor: | soots05 [ 19.05.2010 23:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
No sai siis üleeile lõpuks pihta asjale ja mootor maha võetud masinal. Kakkusime ka laiali, siis avastasime, et kolvidel pole pmst rõngastest midagi järel, käisid sees nagu oleks väikesed tead teised. ![]() Täna sai siis vaadatud ka karterikaane alla, saaled oli ringi visanud ühel ja veel kaks kolksusid päris julmalt lisaks sellele mis oli ringi käinud. Imestati, et see masin üldse käis. ![]() ![]() Igatahes täna panime uuele plokile vidinad külge veel ja muudki nokitsesime. Homme saab siis peale ja prõnndada prõnndada. ![]() |
Autor: | soots05 [ 20.05.2010 00:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Eks ta ole jah. ![]() Igatahes homme siis loodame ka põrra põrra teha sellega. ![]() |
Autor: | soots05 [ 20.05.2010 08:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Me ei pidanud niipaljugi lammutama ![]() ![]() |
Autor: | soots05 [ 30.05.2010 12:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Nonii siis. Auto sai garaašist ära toodud ja nüüd juba pikemat aega sõidan ringi sellega, erilisi komplikatsioone pole, aga klaid vajavad ülereguleerimist veel. Masin on nagu masin ikka, natuke tahab veel nokitsemist, kuna juunis on ülevaatus ja see on vaja ära teha ju. ![]() Viskan siis mõned pildid ka mis sai tehtud sõbra ja enda omast, samad masinad aga üks automaat lihtsalt. ![]() ![]() ![]() ![]() Madaldusvedru versus orig. vedru ![]() ![]() ![]() |
Autor: | soots05 [ 06.06.2010 23:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Täna sai siis klapid ära regullitud. No ennast kiitmast ma siis ei väsi, ise tehtud - hästi tehtud, teine asi ikka kohe. Aga no õõtsad teevad hirmsat häält juba, ei tahagi enam kiusata, tuleb sammuda poodi ja siis sealt käruga juppe tooma hakata ja vahetama. ![]() Saab lõpuks inimese moodi kruiisida =) |
Autor: | soots05 [ 20.07.2010 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525i 125kW 1989 Soots05 |
Nii, vahepeal sis saanud radikaga mässatud, teine oli lõpuk vigane ja pidin slepis koju saama täna. Saan kohe teise ka homme päris odavalt. Lisaks vahetatud parem õõts, kondid, küünlad ning amordid tellitud ja peaks nüüd mingi päev jõudma kohale, olemas ka tagasilla suured puksid mis lähevad ka see nädal vast vahetuse. Ning plaanis ka käimari ja difri õlid ära vahetada ja mõned simmerid sealhulgas. Siis juba hakkab vaikselt looma. Peale seda võiks veel nipet näpet tehnika poolt teha, näiteks kondi võiks käima saada ning juhile võiks ka külma puhuda kui puhur käima panna. lisaks siis veel kapott varst vahetada ning samas ka tagaluuk. Need on olemas saada kohe kui vaja õnneks, samat värvi ka veel. Siis juba võiks mõelda plastikutele ja uutele istmetele. Nahka ei taha kuna nendega suvel üks paras piin hetkel nahast istmekatted ja no üldse ei taha olla nende peal. Aga no pole nende alla vaadanud ka mis need pruunid istmed endast kujutavad seal. ![]() No ütleme nii, et tegevust ikka jagub ![]() ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |