Nii teen ka siis väikese teema oma igapäeva liikurist.Kuna eelmine auto oli 96a. Primera 1,6 mootoriga,aga hing ihkas ikka midagi võimsamat ja suuremat siis sai vaadatud igasugu autosid.Kuna saatus mängis sõbrale käru,siis ta ei jõudnud enam seda Audit ülalpidada ja me vahetasime masiinad ära.Minu kätte rändas ta siis 2008a. alguses.
Üldised andmed ja olud:
Mootor V6 2.8 128kw mis plaanis tsippida 140kw-ks
Käike tuleb vahetada manuaalselt ja edasi veavad kahjuks esimesed rattad.
Sisu on must nahk,mis on väga hästi säilinud,siis aknad on kõik 4x elektriga.Millest veidi puudust tunnen on kliima,kuid selle teeb hästi tasa ka kahes suunas avanev katuseluuk.
Vigadest oli nii palju,et akust imeti ööga vool ära ja jahutusventika andur oli ära.Andur sai uus ja voolu kadumise vastu aitas süütelukupõhja vahetus.
Selline nägi/näeb ta välja soojal ajal.




Kuna mulle meeldib puhas ja jõuline muusika siis sai ka veidi heliisüsteemi tehtud.Kõike seda juhib Alpine CDE-9871RR(miks just see,sest sellel oli punane valgus,tagasihoidlik ja 2 rca väljundit,millel üks eraldi juhitav) siis esimesi kõlareid ei ole suutnud veel välja valida,aga tagumised on vahetatud DLS R6A-de vastu ning taga müdistab HERTZ'i ES 300.Kuna raha kulub igale poole siis ei ole jõudnud osta korraliku võimendit ja seega subwoofer peab leppima lahjema võimuga mis on mõeldud 4x uste toitmisteks.
Armatuuri valgus sai kõik kokku viidud maki valgusega,kuna mulle meeldib,kui kõik on ühtlast värvi(sai siis pandud vähe võimsamad pirnid vastavate punaste luttidega).
Nii,2008 suve algul sai ettevõetud sildade remont.Selle käigus sai tagumine sild uued amordid,puksid,piduriklotsid ja sadulad said uuendus kuuri.Ees sai vahetatud õõtsad,stabika puksid,amordid(üks oli gaasikas,teine õli

)rooliotsad,tugilaagrid said lahti võetud,ära pestud ja uue määrdega kokku,ning ka pidurid said uuenduse ja uued klotsid.Roolivõimu süsteem sai läbi uhatud ning sisse löödud õige õli(keegi pani sinna ennem tavalist mootori õli).
Väga kaua ei saanudgi sõita kui üks õhtu ei tahtnud enam käigud sisse lülituda?? Nii sai siis auto jälle pukkidele lükatud ja käima alt ära.Siduri poldid lahti ja tee mis tahad ei tule hooratta otsast ära.Sai seal siis pikatl mässatud ja ära ta tuli,põhjus:siduri ketas oli väga kõvasti kinni jäänud hooratta külge ja korvi külge kah.Kui kast maas juba siis pesin mitu korda õliga kasti läbi ja uus korralik õli sisse ning kõik uued tihendid/simmerid.Uus siduri kompl. sai kah alla lükatud.Kuna oli juba oli aeg käes rihma vahetada sai ka see nikerdus ette võetud.Kõik katted maha ja laiali.Vahetusse läksid: termokas,veepump(vana ajas juba võlli juurest läbi),2x rullikud,hammasrihm.Sisse läks uus jahutusvedelik(ennem oli solk) ja uus õli.Lamerihma ja rullikut ei hakand veel vahetama kuna oli heas korras veel.
Vahepeal siis sai veel nipet näpet tehtud ja halli andur vahetatud.Ette said tuled uued klaasid(Hella omad(vana üks sai kivi klaasi)) ja ka uued suunatuled kuna pakuti väga väga odava hinnaga.
Talvises kuues on ta selline,aga enam ilukilpe ei ole


Kõik oli ilus ja tore kuni selle aasta jaanuari lõpuni kui see suvel vahetatud veepump otsustas laiali minna ja tulemus oli selline:

Ega ei midagi kui auto jälle laiali:

Väga viga ei olnudgi kui juhipoolsel kaanel olid kõik 3 väljalaske klappi muutnud enda kuju märgatavalt

Sai siis tehtud nimekiri ja tellitud vähe kvaliteetsemad jupid.Vahetusse läksid viga saanud klapid, 12x klapisääre tihendid,kõik mootori ülemise otsa tihendid ja jälle kohu hammasrihma möll ja seekord ka lamerihm,hüdrotõukurid sai ka vahetatud,nüüd päris vaikne teine.Kaaned said kerge lihvi igaksjuhuks. Nii ja valmis ta jälle oligi.

Peale mootori remonti vähenes kütusekulu 14-15 liitrilt 10-11 liitrile.Ennem olid siis väljalaske tihendid ja ühendused ära ning osad klapid olid läbi pussanud.
Nüüd ootan millal me oma töökoja valmis saame,siis saan masina tõstukile ajada ja poolteljed ära vahetada.Sisemised kolisevad juba algusest peale ja varsti lõpetab oma töö kõrvalistuja poolne.Kui need saavad kõik ära vahetatud siis ei ole autol ühteegi asja vist mida ma ei oleks ära vahetanud
Plaanidest on nii palju veel,et kui rohkem raha hakkab järgi jääma(2 auto pidamine ei ole odav õpilasele

)siis sudi saab pagassi uue ja korraliku kasti,võibolla ka teise samasuguse elemendi juurde ja ja korraliku võimu ning ette uued kompod ja uksed olemasoleva võimu taha.
Ahjaa see kevad peaks tulema teised valukad alla ning taha uued vedrud kuna keedi jopsik on sinna alla sedaani vedrud pannud ja seega on tagaots mööda maad,eriti veel kiirendades
Aga seniks jutu lõpp ja viimane pilt
