Tervist kõigile. Olen siin foorumis pikka aega ingi vaadanud ja nüüd siis otsustasin teema ära teha.
Et kõik ausalt ära, pean ma alustama sellisest saatuslikust kuupäevast, mis on 27/10/09. Sel päeval veeres minu maja ette minu elu esimene auto, milleks on 1988 a. VW Golf II Tour CL. Maksin ma selle eest 8500 krooni, mis oli minu, kui tol ajal 14. aastase jaoks kõva summa. Eriti, kui ma olin selle raha ise teeninud. Peaaegu.
Igatahes, sel ajal nägi ta välja selline.



Autol oli siis all uued amordid, ning tulid kaasa suve-ja talverehvid velgedel. Piltidel all talvekad. Siis oli veel uus käigukast ja tahhokas, mis oli minu jaoks tähtis. Vigasid tal palju ei olnud. Õrnalt roostet, 40 kW, 4 käiku, äravajunud juhiiste ja tagurpidi lastud juhiuks, mis oli mõlkis ja mis omakorda mõlkis ära poritiiva.. Need olid vead tol ajal.
Igatahes, esimene asi, mis ma autole tegin, oli see, et ma hakkasin teda lammutama. Sõita sain ainult tänavas edasi-tagasi.
Sama päeva õhtuks oli auto selline:

Kui asi niikaugel oli, tuli välja üks roosteauk, mis oli tingitud valesti vahetatud akualusest. Ühtlasi, keevitusõmblus roostetas kõvasti.

Selline oli auto järgmisel päeval peale mõnda tundi. Siis tuli välja, et juhiuks ja kõrvalistujapoolne poritiib olid värvitud miskipärast. Rulliga veel pealekauba. Miks? Ei tea. Siis tulid veel välja katuses 2 lohku, uksepostide juures. Üks isa sõber ütles selle peale, et auto oli ilmselt täislastis kiiresti sõitnud üle lamavast politseinikust. Arvatavasti oli tal õigus.
Siis lammutasime edasi. Põrandal olevate viltide alt tuli välja selline põrand:


Alguses vaatasin, et jumala roostevaba põrand. Aga siis tuli välja juhipoolt üks auk mastiksikihi alt. Aga õnneks on väike. Aga see polnud ainus auk. Golf II-tede tüüpviga on, et esiklaasi koha rant roostetab. Ja see auto polnud mingi erand. Sellel tuli veel välja üks auk väga nõmedas kohas, aga isa ütles, et seda annab parandada.
Aga auto juures oli ka üllatusmomente. Arvestades seda, et ma pole esimene omanik ning eelmised omanikud pole olnud vanamammide omad, kes kasutasid seda kirikusse sõiduks, siis leidsin väikese juhtme- ja kõlarimaiuse.
Nimelt: twiitrite asemel olid topitud arvutikõlarid. Nendest mul kahjuks pilte pole.

Sellise juhtmega, mis on vaieldamatult veneaegse laualambi oma, oli ühendatud isetehtud riiulisse pandud kõlarid.

Ning selliste "suhkrukuubikutega" oli ühendatud raadio. Ning arvestades seda, et raadio oli keskkonsoolis, siis oli see rikutud, ning raadio asemele ülesse oli pandud väga odava väljanägemisega plastik, mis polnud täpselt mõõdus.
See oli siis esimese 2-e päeva töö, arvestades ka kojutoomispäeva.
Siis projekt seisis mõned nädalad, sest koolis oli ka vaja käia. Aga üks nädalavahetus sai mootor maha tõstetud.
Siis tuli aga talvevaheaeg, millal sai autot edasi lammutatud. Küljest sai siis võetud armatuur. Sellel olid pooled kinnituskohad murtud, niiet see tuleb uus muretseda. Siis sai veel toodud mõned jupid, mis isa muretses mulle. Ma sain siis tutikad Jetta esituled, Hella omad, iluvõre, laiad stanged ja originaal laiendite ringi. Siis sai aga auto peaaegu lammutatud. Oli vaja teha keretöid, aga garaažis oli nii jahe, et pahtel ei kuivanud isegi mitte päevaga, niiet jäi auto ootama soojemaid aegu. Ning projekt jäi seisma aprillini.
Kui saabusid soojad ilmad, hakkas pihta pahteldamine. Tänaseks on krundi all katus ja kapott. Seest on värvitud esipõll. Pahteldatud on kõrvalisuja uks, küljed, tagumine põll. Juhiuks on veel vaja ära teha.
Asjadest on autole uued ostetud esipõll, Jetta tulede jaoks tulederaam ja mõlemad esitiivad on uued.
Siis leidsin garaažist sellise asjanduse, koos kõige vajalikuda.

See rändab siis ka autosse.
Ühtlasi sai ära toodud raadio:

See parempoolne, Transporteri "Alpha" makk. See makk oli mu isa vanas bussis ja ma mõtlesin, et lasen tal edasi elada.
Nüüd siis plaanidest natuke. Arvestades seda, et ma ehitan ta esialgselt enda jaoks, siis ta ei tule originaal. Kavas on muretseda uus mootor, mis on võimsam, kui 1.3. Aga mitte väga võimas, sest selle mootoriga on mul juba kindlustuse aastamakse 3800 krooni

. Siis on veel plaanis sisse panna elektriaknad ja muretseda elektripeeglid. Aga, nende lüliti tuleb Transporter T4-jast, sest see lüliti mulle meeldib. Ühtlasi, tahaks ka veel sisse aretada kliima, mille juhtpaneel oleks samuti Transporter T4-ja oma. Sest see samuti meeldib mulle. Sisse on veel kavas panna seesama autotelefon, ning kui isa annab mulle, siis ka arvuti. Aga, arvestades seda, et ma ajan seest taga seda, et jupid oleks nagu tehases külge pandud, on vaja ise teha keskkonsool. Kindlasti peavad selles olema topsihoidjad. Ühtlasi on ka kavas sisse muretseda Corrado istmed. Ning kindlasti on vaja ära teha mürasummutus.
Ja nüüd siis värv. Arvestades seda, et ma tahan erineda, valisin ma värvi, mida teistel Golfidel pole. Nimelt: Azzuro Nuvola Mica met. 1997. aasta Alfa Romeo värv. Ning nüüd väike vävi sneak-peek:

Olgu, ma loodan, et jutt oli ülevaatlik, ning praeguseks kõik.