Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Golf II 1988/Golf II 1991 - Tuunikala http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=45473 |
1. leht 20-st |
Autor: | Tuunikala [ 01.07.2010 23:26 ] |
Teema pealkiri: | Golf II 1988/Golf II 1991 - Tuunikala |
Tervist kõigile. Olen siin foorumis pikka aega ingi vaadanud ja nüüd siis otsustasin teema ära teha. Et kõik ausalt ära, pean ma alustama sellisest saatuslikust kuupäevast, mis on 27/10/09. Sel päeval veeres minu maja ette minu elu esimene auto, milleks on 1988 a. VW Golf II Tour CL. Maksin ma selle eest 8500 krooni, mis oli minu, kui tol ajal 14. aastase jaoks kõva summa. Eriti, kui ma olin selle raha ise teeninud. Peaaegu. Igatahes, sel ajal nägi ta välja selline. ![]() ![]() ![]() Autol oli siis all uued amordid, ning tulid kaasa suve-ja talverehvid velgedel. Piltidel all talvekad. Siis oli veel uus käigukast ja tahhokas, mis oli minu jaoks tähtis. Vigasid tal palju ei olnud. Õrnalt roostet, 40 kW, 4 käiku, äravajunud juhiiste ja tagurpidi lastud juhiuks, mis oli mõlkis ja mis omakorda mõlkis ära poritiiva.. Need olid vead tol ajal. Igatahes, esimene asi, mis ma autole tegin, oli see, et ma hakkasin teda lammutama. Sõita sain ainult tänavas edasi-tagasi. Sama päeva õhtuks oli auto selline: ![]() Kui asi niikaugel oli, tuli välja üks roosteauk, mis oli tingitud valesti vahetatud akualusest. Ühtlasi, keevitusõmblus roostetas kõvasti. ![]() Selline oli auto järgmisel päeval peale mõnda tundi. Siis tuli välja, et juhiuks ja kõrvalistujapoolne poritiib olid värvitud miskipärast. Rulliga veel pealekauba. Miks? Ei tea. Siis tulid veel välja katuses 2 lohku, uksepostide juures. Üks isa sõber ütles selle peale, et auto oli ilmselt täislastis kiiresti sõitnud üle lamavast politseinikust. Arvatavasti oli tal õigus. Siis lammutasime edasi. Põrandal olevate viltide alt tuli välja selline põrand: ![]() ![]() Alguses vaatasin, et jumala roostevaba põrand. Aga siis tuli välja juhipoolt üks auk mastiksikihi alt. Aga õnneks on väike. Aga see polnud ainus auk. Golf II-tede tüüpviga on, et esiklaasi koha rant roostetab. Ja see auto polnud mingi erand. Sellel tuli veel välja üks auk väga nõmedas kohas, aga isa ütles, et seda annab parandada. Aga auto juures oli ka üllatusmomente. Arvestades seda, et ma pole esimene omanik ning eelmised omanikud pole olnud vanamammide omad, kes kasutasid seda kirikusse sõiduks, siis leidsin väikese juhtme- ja kõlarimaiuse. Nimelt: twiitrite asemel olid topitud arvutikõlarid. Nendest mul kahjuks pilte pole. ![]() Sellise juhtmega, mis on vaieldamatult veneaegse laualambi oma, oli ühendatud isetehtud riiulisse pandud kõlarid. ![]() Ning selliste "suhkrukuubikutega" oli ühendatud raadio. Ning arvestades seda, et raadio oli keskkonsoolis, siis oli see rikutud, ning raadio asemele ülesse oli pandud väga odava väljanägemisega plastik, mis polnud täpselt mõõdus. See oli siis esimese 2-e päeva töö, arvestades ka kojutoomispäeva. Siis projekt seisis mõned nädalad, sest koolis oli ka vaja käia. Aga üks nädalavahetus sai mootor maha tõstetud. Siis tuli aga talvevaheaeg, millal sai autot edasi lammutatud. Küljest sai siis võetud armatuur. Sellel olid pooled kinnituskohad murtud, niiet see tuleb uus muretseda. Siis sai veel toodud mõned jupid, mis isa muretses mulle. Ma sain siis tutikad Jetta esituled, Hella omad, iluvõre, laiad stanged ja originaal laiendite ringi. Siis sai aga auto peaaegu lammutatud. Oli vaja teha keretöid, aga garaažis oli nii jahe, et pahtel ei kuivanud isegi mitte päevaga, niiet jäi auto ootama soojemaid aegu. Ning projekt jäi seisma aprillini. Kui saabusid soojad ilmad, hakkas pihta pahteldamine. Tänaseks on krundi all katus ja kapott. Seest on värvitud esipõll. Pahteldatud on kõrvalisuja uks, küljed, tagumine põll. Juhiuks on veel vaja ära teha. Asjadest on autole uued ostetud esipõll, Jetta tulede jaoks tulederaam ja mõlemad esitiivad on uued. Siis leidsin garaažist sellise asjanduse, koos kõige vajalikuda. ![]() See rändab siis ka autosse. Ühtlasi sai ära toodud raadio: ![]() See parempoolne, Transporteri "Alpha" makk. See makk oli mu isa vanas bussis ja ma mõtlesin, et lasen tal edasi elada. Nüüd siis plaanidest natuke. Arvestades seda, et ma ehitan ta esialgselt enda jaoks, siis ta ei tule originaal. Kavas on muretseda uus mootor, mis on võimsam, kui 1.3. Aga mitte väga võimas, sest selle mootoriga on mul juba kindlustuse aastamakse 3800 krooni ![]() Ja nüüd siis värv. Arvestades seda, et ma tahan erineda, valisin ma värvi, mida teistel Golfidel pole. Nimelt: Azzuro Nuvola Mica met. 1997. aasta Alfa Romeo värv. Ning nüüd väike vävi sneak-peek: ![]() Olgu, ma loodan, et jutt oli ülevaatlik, ning praeguseks kõik. |
Autor: | DeLaBig [ 01.07.2010 23:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Väga asjalik teema, enamik täisealisi liikmeid peaks siit midagi õppima. Plaanid on vähe ulmelised, aga samas need jõuavad sul veel kapitaalselt muutuda iga aastaga. Seega sellest punktist vaatan mõõda, kuna sa vaid 14 aastane. ![]() Edu ja paksu rahakotti! Kindlasti soovin ka külma närvi, sest siinsed on aastatelt küll vanemad, aga mõistuselt seal kümne kandis. |
Autor: | devil02 [ 01.07.2010 23:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Vanust poole vähem kui paljudel, aga jutt poole asjalikum, kui enamusel. Edu ja jaksu igatahes. |
Autor: | Tuunikala [ 01.07.2010 23:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
@DeLaBig: Tegelt on aeg juba sealmaal, et olen 15 ja tänavu tiksub täis 16 ![]() @devil02: Tänud ![]() |
Autor: | hallscorpio [ 02.07.2010 00:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
väga asjalik (Y) keep going |
Autor: | woozh [ 02.07.2010 00:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
kui juba nii noorelt käed õlised, siis oled tulevane õlinäpp jah? Jõudu ja jaksu |
Autor: | Tuunikala [ 02.07.2010 00:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Noo, kui nüüd päris aus olla, siis pole veel näppe auto juures õliseks saanud ![]() |
Autor: | Tuunikala [ 17.04.2011 15:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
... Üle poole aasta on möödunud, kui autot ei kasutatud rohkemaks, kui taara hoidjaks. Aga, kuu aega tagasi umbes rääkis isa, et ta üritab auto vaheajaga värvimisse saata. Sel ajal olin ise Austrias. Aga, kui tagasi tulin, polnud auto kuskile läinud, seisis veel samamoodi all.. Järgmine päev oli Hollandisse ja Prantsusmaale minek. Ühel päeval välismaal kuulsin tuttavat piiks-piiksu. Isa saatis sõnumi, et ta oli uurinud värvimise kohta. Jorlas olid päris pikad järjekorrad, mistõttu jäi see plaan ära. Aga, mäletades oma vanadest Lada-remonditöökoja-aegadest, tuli isale meelde, et ühe mu klassivenna isa on päris hea värvija, oskab teha küll. See oli siis 2 nädalat tagasi. Eelmine nädal hakkasid asjad liikuma. Hakkasime tööle laupäeval samas seisus autoga, nagu see oli suvel. Ehk siis erinevat värvi kerepaneelide ja laikudega, osaliselt ka roostetooni. Aga, 2 päeva usinat tööd tõi selle: ![]() ![]() ![]() See oli laupäeva töö. Poltidega oli küljes ainult uksed, muud olid pandud lihtsalt pildi ajaks. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() See siis eelmise nädalavahetuse töö. Sai tehtud nii, mis mühiseb. Tagaluuk tekib alles see nädalavahetus, sellest natuke hiljem. Aga sellel pildil asjad, v.a. tagaluuk, on poltidega kinni. ![]() Isa tööloom. ![]() Ema poekäru. Eile ja täna sai ka tehtud autot. Tagaluuk sai lõpetatud, auto sai lihvitud, ülejäänud asjad krunditud, mis tegemata jäid jne. Auto on tänasega nii kaugel, et järgmine nädal värvija juurde minek. Lõpuks on see nii kaugel.. |
Autor: | Tuunikala [ 05.05.2011 19:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Nii. Natuke aega möödas ja siin värskemad updated. ![]() ![]() ![]() ![]() Värviks on siis Ipanema Brown Audi värvivalikust. Super värv minu arust. Esimest korda, kui ma sinna kambrisse astusin, pidin ma pikali kukkuma. See lõi mu tummaks. Ma olin sõnatu lihtsalt. 1.5 aastat läks selleni aega, ning ma ei kahetse seda üldse.. Nüüd on vaja hakata kokku panema. |
Autor: | ht99 [ 05.05.2011 20:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Super, korralikult tehtud. Mitte üle käte jalgade. Edu ![]() |
Autor: | FreeFaller [ 05.05.2011 20:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
![]() ![]() |
Autor: | bls [ 05.05.2011 20:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Hea! |
Autor: | Xen0n [ 05.05.2011 20:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Värvivalik on küll supper. ![]() |
Autor: | woozh [ 05.05.2011 20:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Tõsiselt kena värv.. ![]() |
Autor: | remain [ 05.05.2011 20:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Golf II 1.3 1988 (Tuunikala) |
Värv on küll tibenz tobenz ![]() |
1. leht 20-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |