Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
selle vöib ka vast lukku ää panna http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=48477 |
1. leht 1-st |
Autor: | gsi16v [ 25.08.2010 12:16 ] |
Teema pealkiri: | selle vöib ka vast lukku ää panna |
kuna kellelgi soovi antud masinale polnud, siis jätan endale ja teen korda. tegu siis 130 kw universaaliga, mis maal umbest paras kraami liigutamiseks. lisavarustus: konditsioneer, ühes suunas liigutatav roolisammas, soojendusega el. peeglid, el. katuseluuk, 2x el. aknad, tagumised udutuled, pagasikate, teisaldatav orig. kärukonks, tagumised peatoed, toonklaas taga, kohtvalgustid ees, valgustusega peeglid päikesesirmides. vigadest: juhipoolne peegliklaas puudu, konditsioneer tühi, salongivent ei tööta, küljekarbid ja tagumiste uste alumised ääred läbi roostetanud, salongipeegel puudu, esiistmed räbalad, kapotil maha koorunud laki laigud. bensiinipumba voolik katki, summutitripid läbi, tagaluugil klaasi ümber palju pindmist roostet, uste seest vahepeal el. akna mootorid pihta pandud. plussid: tutikas esiklaas, uued pidurid (kettad ja klotsid), mootor ülihea käiguga (kuigi üle aasta seisnud), all tutikas differ, ees omega 3000 vöre (kuigi ühest nurgast katki, aga seda lihtne parandada). plaan siis vaikselt audi körvalt nokitseda seda, paljud jupid endal kuuris olemas ja paljud jupid saab kommiraha eest. siiamaani juba peegel ja bensiinivoolik vahetatud ning paigaldasin maki. pisikene pildimaterjal ka: ![]() ![]() ![]() |
Autor: | gsi16v [ 26.08.2010 12:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
eilase nokkimise tulemusena sain tööle salongiventika (lüliti oli maha pölenud) ja selle tulemusena hakkas kont ka puhuma. ehk siis polnudki tühi. toodud sai ka sülega juppe- kompu koos lülitiga, esimesed udutuled, varuaju, igasuguseid lüliteid, varupihustid, el. akna mootorid koos kääridega, kapoti üleval hoidmise varras (vanal oli plastkinnitus pilbas), salongipeegel, esitulede körguse reg. mootorid ja soendusega esiistmed (ennem oli ka üks komplekt olemas, aga nende seest lähevad tagumise istme sisse, sest tagaistme all oli ka juhe olemas soenduse jaoks). istmed saavad veel mölemad körguse reguleerimise vöimaluse ja seljatoe jäikuse reguleerimise kahest kohast. nv lähen samasse kohta uuesti monima- ära jäi toomata veel LSD differ ja katalüsaatorid, vb jääb midagi veel näppu, eks siis paistab. |
Autor: | Birdshit [ 26.08.2010 21:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
Lahe, värv ka matiks ja ongi tahe! |
Autor: | siimk [ 26.08.2010 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
Kiikasin ise ka seda masinat, kui see oli Pesoo taga seisis. Potensiaali tundub asjal olevat, seega edu masinaga! |
Autor: | gsi16v [ 27.08.2010 12:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
välimusest nii palju, et ega värviga hetkel jamama ei hakka. keevitamist kuhjaga ja katsub talve üle elada, uuel aastal vaatab, mis edasi saab. ideaalis tahaks 3000 välimust natuke anda asjale (esipamper, liistud ja karbikatted). eks ta paras cruiser on, sleeperi jaoks liiga lahja. |
Autor: | Viljar. [ 28.08.2010 10:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
Mõned jupid võiksid facelifti küljest võtta, näiteks tagatuled ja esistange. Edu ehitamisel ![]() |
Autor: | gsi16v [ 29.08.2010 12:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
kuna 500 eeksu eest saan maha kiskuda nii palju juppe kui tahan, siis miks mitte ka katid maha kiskuda? kui muud teha ei saa, siis elemendid saab maha müüa ja flantsidest saab decat torud teha nendeks puhkudeks kui natukest lisajöudu vaja on... vahepeal sai siis 3 komplektist istmetest tehtud üks korralik. nüüd on esiistmetes mölemal pool körguse reguleerimine, seljatoe jäikuse reguleerimine kahest kohast, soendused ja istmete seljatugedes vörktaskud. tagaistmetes ka soojendused sees. probleem tekkis el. akendega- nimelt miskipärast uste sisse ei jöua vool, kaitsmetes on olemas. peab elektrikku mängima hakkama ja eks siis näis, mis saivat. üks esituli oli ka niiskust täis. lähemal uurimisel selgus, et tulekorpus katki. sai siis kuurist terve korpus vöetud ja klaas ära vahetatud. nüüd nagu uus. udutuled ka puhastatud ja ees. |
Autor: | Iff [ 29.08.2010 12:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
O3000 võre maha ei taha ärida või Omega juppide vastu vahetada ![]() El akende viga otsisin ise ka pikalt taga. Viga peitus juhi jalge juures põranda mati all. Lisaks ära kõdunenud juhtmetele käis seal vilgas sipelgapesa ehitus. Tüüp koht kuhu omegatel niiskus koguneb ja juhtmed jooksevad seal lolli kohapealt. |
Autor: | gsi16v [ 30.08.2010 12:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
vöret maha ärida ei taha kahjuks, sobib ikka sigailusti sinna ette. aga juhtmete koha pealt suur tänu vihje eest. |
Autor: | gsi16v [ 26.09.2010 16:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
kümnendamal oktoobril peaks kätte saama ka ökonoomsema mootori- c30se ja sinna vahele on irmscheri chip ka oma aega ootamas. samuti ka omega 3000 rool. tagumised istmesoendused on paigas ja küljes, keevitustööd ka enamvähem valmis. |
Autor: | oopc [ 26.09.2010 17:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
Mis moto see c30 on ja palju see irmcheri chipp juurde annab ning milliseks sa plaanid selle masina tulevikus saada ehk siis ideed. |
Autor: | gsi16v [ 26.09.2010 17:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Omega A 3,0 universaal gsi16v |
c30se on siis 3,0 dohc dual ram 150 kw, 270 nm ja keskmine kütusekulu 10 l/100 km c30ne on hetkel peal- 3,0 ohc 130 kw, 240 nm ja keskmine kütusekulu 11 l/100 km irmscheri chip lubab juurde väidetavalt 27 hp ja vist oli 39 nm, reaalsuses oleks hea kui pool sellest lubadusest täita suudab. ja ehk viskab maanteesöidul pool liitrikest kütusekulust ka alla. plaanid tulevikuks on sellised et söita tahaks. ja kui ära lagub siis uuesti korda teha ja edasi söita ja siis millasgi maha müüa. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |