Niinii.... peaks kah oma tööhobusest rahvale teada andma. Sain oma kolmandaks liikuriks siis tumepunase Audi 80-ne. Kuna oli kiiresti vaja koolis käimiseks liikurit ja omal vana 80 õuel varuosadeks seismas, siis saigi valitud just audi 80, loomulikult sai määravaks ka küllaltki hea hind sellise auto kohta. Hiljuti avasasin ka hooldusajaloo märkmed.
Veidi autost siis... registrisse on ta kantud 1990-ndal aastal ja Eestisse jõudis ta aastal 2000. Autol südameks siis 2-liitrine kahenukaline, mis arendab koguni 101kw. Minekut ja jõudu jagub, õli ei võta ja töö on kah piisavalt ühtlane. Plussidena võib nimetada 4xventileeritud ketaspidurid, jäigem vedrustus,välimuse juures valged suunad ja piisavalt sile välimus arvestades auto vanust ja läbisõitu ~340000. Eelmine omanik vist väikse kõksu teinud sest esipamper ei ole kerevärvi vaid on mattmust.
Salong on veidi edevam kui baasmudelitel, sees on punased quattro istmed, sportrool ja lisanäidikud koos auto-check system-iga, mis isegi funkab 100% Lisaks veel klaasist webasto katuseluuk. Muusikat toodab mingi kenwoodi cd/mp3 makk, mis on ülihea FM suutlikkusega ja selle järel 4 kõlarit ja bagasnikus bassikas, mille inverterid siis aknalauale toodud.
Tehtud on auto juures vähe, ise olen vahetanud välja salongi ventika, maki, muusika ja sarniiri. Vaja veel vahetada salongi temp andur, veovõlli ots, mis omal olemas ja läheb homme vahetusse ja termostaat. Kaugemas tulevikus läheb alla ka uus summuti. Hiljuti vahetatud rihm ja õlid.
Plaanid autoga on tagasihoidlikud, veidi vaja teha värviparandusi, korralikud rehvid muretseda, süütesüsteemi näppida. Kui kunagi rikkaks saan, siis tulevad alla ka korralikud valukad ja võibolla ka toonklaas, siis vaja veel kuskilt sebida kerevärvi esipamper.
Tegin uudishimu rahuldamise mõttes mõne klõpsu kah, kus auto ilu iseenesest välja ei paista aga aimu saab. Kui päike kunagi välja tuleb ja vihm lakkab, siis pesen auto puhtaks. Aga eks ta selliseks tööloomaks jääb, et koolist tulles ja hommikuti ikka klaasid ja lukud terved ja rattad all oleksid


