Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi 80 b3 16v 1990 rixvill
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=49026
1. leht 2-st

Autor:  rixvill [ 03.09.2010 14:06 ]
Teema pealkiri:  Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Niinii.... peaks kah oma tööhobusest rahvale teada andma. Sain oma kolmandaks liikuriks siis tumepunase Audi 80-ne. Kuna oli kiiresti vaja koolis käimiseks liikurit ja omal vana 80 õuel varuosadeks seismas, siis saigi valitud just audi 80, loomulikult sai määravaks ka küllaltki hea hind sellise auto kohta. Hiljuti avasasin ka hooldusajaloo märkmed.

Veidi autost siis... registrisse on ta kantud 1990-ndal aastal ja Eestisse jõudis ta aastal 2000. Autol südameks siis 2-liitrine kahenukaline, mis arendab koguni 101kw. Minekut ja jõudu jagub, õli ei võta ja töö on kah piisavalt ühtlane. Plussidena võib nimetada 4xventileeritud ketaspidurid, jäigem vedrustus,välimuse juures valged suunad ja piisavalt sile välimus arvestades auto vanust ja läbisõitu ~340000. Eelmine omanik vist väikse kõksu teinud sest esipamper ei ole kerevärvi vaid on mattmust.

Salong on veidi edevam kui baasmudelitel, sees on punased quattro istmed, sportrool ja lisanäidikud koos auto-check system-iga, mis isegi funkab 100% Lisaks veel klaasist webasto katuseluuk. Muusikat toodab mingi kenwoodi cd/mp3 makk, mis on ülihea FM suutlikkusega ja selle järel 4 kõlarit ja bagasnikus bassikas, mille inverterid siis aknalauale toodud.

Tehtud on auto juures vähe, ise olen vahetanud välja salongi ventika, maki, muusika ja sarniiri. Vaja veel vahetada salongi temp andur, veovõlli ots, mis omal olemas ja läheb homme vahetusse ja termostaat. Kaugemas tulevikus läheb alla ka uus summuti. Hiljuti vahetatud rihm ja õlid.

Plaanid autoga on tagasihoidlikud, veidi vaja teha värviparandusi, korralikud rehvid muretseda, süütesüsteemi näppida. Kui kunagi rikkaks saan, siis tulevad alla ka korralikud valukad ja võibolla ka toonklaas, siis vaja veel kuskilt sebida kerevärvi esipamper.

Tegin uudishimu rahuldamise mõttes mõne klõpsu kah, kus auto ilu iseenesest välja ei paista aga aimu saab. Kui päike kunagi välja tuleb ja vihm lakkab, siis pesen auto puhtaks. Aga eks ta selliseks tööloomaks jääb, et koolist tulles ja hommikuti ikka klaasid ja lukud terved ja rattad all oleksid :D

Pilt


Pilt


Pilt

Autor:  LuckyOne [ 04.09.2010 08:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

sisu on ilus, ma tahaks ka sellist rooli :P mootor ka muidugi. pidavat väga vastupidav ja pommikindel mootor olevat :D jõudu ja jaksu.

Autor:  rixvill [ 04.09.2010 15:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Jõudu on ikka vaja :D , sai täna siis esisild paika ja võlli ots vahetatud.

Njah...fotode peal on sisu kuidagi hall ja luitunud, kuid päriselus on ikka sügavmust armatuur, eelmine omanik vist mingi vahendiga üle nühkinud, nagu uus tunduks armatuur. Rool on tõesti mõnus, istub hästi käes ja mis kõige tähtsam, on küllaltki täpne ja tundlik ehk siis puuduvad lõtkud ja nn tühikäik. Fotodelt jääb veel üks asi silma riivama aga mis on hoopis varjude ja kaamera kokkumäng, nimelt esituled tunduvad kuidagi "ligadi-logadi" kuid tegelikkuses on asi ikka sirge, mis sirge, tuled ilusti omal kohal. Võibolla mis ei sobi on see kummiriba mis seal kapoti küljes on ja lainetab ning see võõrkehana näiv esistange. Loomulikult on hetkel all kõige jubedamad rehvid üldse, nimelt 175/70 MS-id, mille oleks äravahetanud isegi 195/60 vastu, kuid teise audi rehvidest on üks katki ja pole olnud aega parandada :(

Küttekulu on kah täitsa vastuvõetav, maanteel saab isegi alla 8l/100km hakkama ilma ökotamata.

Kuid teha on ikkagi palju,palju... üritan lähiajal korraliku pildimasina hankida, sest telefon jäägu ikka telefoniks, ei suuda ikka asendada digipeeglit ja väikese shootingu teha, noh nii sellepärast, et näha, milline oli ta siis minu kätte jõudes ja mis tast siis lõpuks välja tuleb.

Ahjaa... kas keegi oskaks soovitada, et mida teha tagatuledega, kas tellida mingid replicad või toonida või jätta stock? Ei meeldi mulle eriti ned kriiskav oranzid suunakad.

Autor:  hallscorpio [ 04.09.2010 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Kus auto tõid :D?

Autor:  rixvill [ 04.09.2010 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

on tuttav ? :D Eks ikka põlvamaalt.

Autor:  hallscorpio [ 04.09.2010 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

rixvill kirjutas:
on tuttav ? :D Eks ikka põlvamaalt.

Miks ta ei ole siis :D
Kütte kulu oli viimati nii jube, tänu sellele ära ka müüdi.
402m astus hästi.
Kuhu maakonda nüüd auto läks?

Autor:  rixvill [ 04.09.2010 23:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Liigub Türi ja Tallinna vahet. Ega ta jah öko just ei ole, samas ülemõistuse kah see kulu ei ole.

Autor:  siim855 [ 05.09.2010 02:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

rixvill kirjutas:
Liigub Türi ja Tallinna vahet. Ega ta jah öko just ei ole, samas ülemõistuse kah see kulu ei ole.


Sõidumugavus maksab ka midagi. :D :D

Autor:  hallscorpio [ 05.09.2010 10:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

siim855 kirjutas:
rixvill kirjutas:
Liigub Türi ja Tallinna vahet. Ega ta jah öko just ei ole, samas ülemõistuse kah see kulu ei ole.


Sõidumugavus maksab ka midagi. :D :D

audi 80 b3 maksad veel sõidumugavuse eest :D siis mida sa mõne autotootja lipulaevaga teed? :D(okei sport/quattrovms sisu)

Autor:  Killer666 [ 05.09.2010 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Kolm aastat tagsi oli ees ka selline lisa nagu taga , aga mootor juba toona ei tahtnud päri käia.
Viimati nägin , siis oli 1 külg ka kahtlaselt ära lihvitud.
Et ühesõnaga suht rapeks muutunud.

Autor:  sild [ 05.09.2010 11:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Umbes 3 aastat tagasi oli see masin veel minu oma.Sai ainult talda.Hooldust ja remonti ei näinud praktiliselt ültse.Ainult käigukasti padi sai vahetatud ja mingi ratta laager vist.Kui mootorit järgi pole aidatud siis on tema parimad mineku päevad läbi. Veermik sai läbi aetud.Kõikvõimalikud loksud ja muu. Mootoril pöörded kõikusid kergelt.Käivitus siis kui ise heaks arvas mitte siis kui mina tahtsin.Pidevalt jooksis käivitaded täis.Küttekulu polnud kaa öko.Algul tuli kuskil 8L/100km. Viimases Lõpus kuskil 12.Ja seda kaa siis kui külmkäivitus pihusti tagant sai võetud.Siis oli ökom sõita.Ainukesed head asjad masina juures olid esi istmed ja rool.Ja kui õieti mäletan ei toiminud mootori õli tempi näidik kaa keskonsoolis.Originaal 90A kenekas sai vahetatud 50A vastu kuna eelmisel ütles laager ülesse ja kiirelt oli masinat vaja.Minult läks masin jõgevale kellegile töö autoks. Kui neid vigu kõrvaldatud pole siis ei saa eriti heast ostust rääkida ühegi hinna puhul. Kerest siis nii palju et kui tungiga esimese ratta maast lahti tõstisd siis sealt poolt kus tung oli uks lahti ei tulnud. Ei ütleks et mäda oli aga kuidagi läbi paindus.Kui viitsimist jännata siis edu taastamisel.

Autor:  LuckyOne [ 05.09.2010 11:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

auto suurimateks vaenlasteks on ajahammas ja omaniku ignorantsus !!!!

Autor:  Killer666 [ 05.09.2010 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

LuckyOne kirjutas:
auto suurimateks vaenlasteks on ajahammas ja omaniku ignorantsus !!!!

Pigem kasutati seda sihtotstartbeliselt talvel jäärajal ja suvel niisama kihutamiseks.

Autor:  rixvill [ 05.09.2010 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

Värvikas ajalugu :D . Sildade kohapealt niipalju, et sai eile jooks paika aetud ja vajalikud jupid vahetatud ja nüüd auto nii stabiilne ja vaikne veeremiku koha pealt.

Mootor....väga kohvi ta just olla ei saa, 1000km on sõidetud ja õli mina juurde valanud ei ole, suitsu kah ei aja tagant va käivitades veidi. Külmkäivituse jama sai likvideeritud, sai ajutiselt veetud uus juhe pihustini, nüüd käivitub juba päris rahuldavalt.
No minekut kah ikka jagub, ei ütleks et ta nii tuim või saan oleks, aga ega ma ei vaidlegi, et no uus auto ta ju ei ole ja ilmselgelt on jõudu ka vähemaks jäänud 20 aastaga. Ahjaa, jahutussüsteemi sai kah eile ja täna uuendatud, kõik uued lõdvikud ja uus veepump ja termostaat. Õli temp anduri sai kah toimima, seda juba samal päeval peale ostu.

Nagu juba alguses mainisin, et jääb ta mul tööloomaks ja kui kunagi rikkus majja tuleb, siis vaatab edasi mis saab. Kuid võrreldes mu eelmise audi 80-nega, siis see on nagu prillikivi :D Gpsi järgi sai taganttuulega 201kmh kätte isegi :D

Autor:  sild [ 05.09.2010 12:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 80 b3 16v 1990 rixvill

kepsu ei olnud peal kui mina katsetasin. aga minu tulemuseks on jäänud 230 või oli krammikene alla spidomeetri järgi. Kui masin minu käest minema läks liikus kaa veel enamvävem erksalt.Kuid mitte enam nii hästi kui ostes.Võimalik et keegi on kunagi klapisääre tihendid ära vahetanud.Sest minu käest oli õli kulu täiesti olemas.Mitte meeletu aga oli.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/