Copipasten siia siis juttu bmw clubist,noh nii päeviku mõttes igaks petteks.Ja noh eks võibolla on teil ka huvitav lugeda.

Nüüd siis üks huvitav nädala vahetuse seiklus ka siia:
No nii!
Said siis kokku reedel peale tööd 2 autohaiget.
Autohaiget selles mõttes, et mõlemal on Jaguarid.Ja kes Jaguari omand, teab seda, et remontida saab seal rohkem kui küll.
Ok, said siis kaks inglise auto fänni kokku, vaatasid, et näe, natsi auto katki, vaatame mis karul kõhus. Teeme korda!Mõeldud tehtud.
Kell 22.00 reedel oli auto lõpuks tõstukil,kell 00.00 oli kast maas.Siis asjatati natuke, uuriti siit-sealt,tehti suitsu,mõeldi natuke ja siis edasi, lahingusse...
lõpuks kell 04.20 oli uus kast all.Lahe.Natuke röömu ja siis masendus.
Selgus see, et kasti trossi rüüs oli totaalselt mäda ja enam ei liikunud kang üldse.
Siis lõime käega, läksime suitsu järgi, sõime,võtsime teise auto, läksime garaazi tagasi vaatasime ja mõtlesime natuke ja läksime koju.
Kell 9.00 hakkasin kohe uurima ja helistama inimestele bmw foorumis, et leida uus tross.
Sellega ka minupoolsed vabanduse kõigi ees keda tol hommikul vara üles ajasin.
Sõber läks koju magama,mina uurisin kuni kella 12-ni netis trossi.
Siis vajusin jalapealt unne.
kell 14.40 oli äratus.Kiire kõne ja siis tallinna trossi järele.
Siis garaazi tagasi, ja uuesti tegutsema.
Nii,kell 00.00 oli eeltöö tehtud ja hakkasin tagumist pauna keevitama, see võttis aega 4 tundi, kuna pauna mõlemad küljed ja pool ülemisest poolest sai uue pleki.Ja muidugi oli veel vaja seal näppida summi klambreid jms..., siis vahepeal sai korra kõrini kogi jamast aga see kadus varsti ja tegin ikka lõpuni.Vahepeal muidugi sai pitsa tellitud ja söödud.
Siis vahepeal sai ka ilma summita v12 käima aetud ja naabritele äratust tehtud.
Siis summ alla ja testsõitu tegema.
Sai siis selgeks, et auto liigub omal jõul aga kastiga mingi jama,aga ikkagi liikus.Siis sai mingised 2 tundi lennuväljal täiega minna antud ja proovitud erinevaid asju, et saaks kasti ok-ks.
Siis millalgi kell 12 midagi sai lõpuks pikali kukutud voodisse ja enne kella 20 ei tõusnud.
Rahu-rahu rahvas.Nii hull ma ikka ei ole.
Selles mõttes ei paarutanud,et koguaeg ei andnud lapats põrandas minna ja ega siis päris 2 tundi ka ei kimanud,vahepeal ikka jätsin seisma auto ja nuputasime et mis edasi proovida.Ja kimatud sai vaid 2-3 korda ühest otsast teise,proovitud kickdowni.Sai erinevaid ajusi proovitud ja pistikuid jms..katsetatud,et pistik külge ja küljest ära,siis andis vahepeal muid käike ka.Õliga ei juhtund midagi,seda sai ikka pidevalt vaadatud.
Asi siis selline,et auto liigub täitsa omal jõul.Hetkel küll mitte koguaeg(vaja veel näppida teist),aga liigub.
Ja trossimure sai ka hetkel lahendatud,kuigi peab ilmselt ikka uue tellima.
Uus tross maksab esinduses miskised 3-400 eek,aga kahjuks kohapeal seda pole ja siis peab ootama 2-3 nädalat.
Näppida vaja siis sellesmõttes, et kast hetkel avarii reziimis, st. sõidab ainult 3-nda käiguga.
Avarii reziimis sõidab sellepärast, et kastid pole ühe aasta masinate pealt.
Minul siis 92a auto a kast 87 või 88a pealt, nüüd oleks vaja kast uuesti maha võtta, vana kasti sisu kõik minema peale juhtploki, uue kasti sisu vana kesta sisse ja vana juhtplokk külge ja siis peaks ok olema.
Sellised lood siis siinpool sood!