Mõtlesin, et teeks ka lõpuks siia teema ära. Sõber juba ammu ütles, et teeksin aga siis polnud viitsimist ega tahtmist. Pikalt ei hakka kirjutama, vaid panen lühidalt kirja paar tähtsamat asja.
Eelnevalt oli siis peal tal 1.8 66kw karpa millel karpa juperdas. Peale panin siis 1.6TD mille sain üsna hea raha eest. Kütet ei võta ka nagu midagi, sõidaks nagu õhust ja armastusest. Keskmine küttekulu umbkaudu 5.2l sajale äärmiselt raske jalaga.
Ok aitab mootorist. Salongis midagi kena ei ole. Ees passati istmed, taga tavaline CL golfi iste. Laepolster puudub ja paar vidinat veel puudu. Mussi poole pealt niipalju, et juhtseadmeks on luts Denver ja võimudeks on vanakooli Kenwood ja Gas Aplha. Kõrgemaid noote mängivad Hertz dieci dsk165 ja madalamat poolt Type-r 12". Salongivalgus puudub, on ainult spidoka ploki valgus mis on punane ning makivalgus mis on sinine.
Väljastpoolt autost ka natuke. Algselt oli siis 86. aasta kere mis oli äärmiselt mäda. Sai ta eelmine sügis välja vahetatud 91. aasta kere vastu mis on ainult paar aastat eestis olnud. Toodud siis Saksast. Uus kere oli tumepunane metallik. See sai värvitud tagasi valgeks. Eelnevalt oli tal all 14x6" veljed mis said välja vahetatud 15x7" bbs kärgede vastu. All on tal ka FK Street seeria coilid mis on 3/4 alla keeratud. Vahepeal olid ka täiesti all, aga kuna uued veljed ei mahtunud muidu alla, kui pidin autot tõstma siis sai üles poole keritud natukene.
Ei oska eriti muud kirjutada siia. Midagi on siis küsige.
Andmed ka siis siia kirja.
Mootor: 1.6TD 51kw millel otsas 4T käigukast, 1.8 bensuka väljalase alates pükstest, sport reso.
Veermik: Fk Street coilid, 15x7" 13et BBS kärjed, 195/50r15 rehvid.
Kere: Stock, ei mingeid tuuning tilulilusi.
Hunnik pilte ka siis algusest kuni praeguseni.
Ostes oli selline:




Siis said uued stanged, pikaklaasiga uksed ja sport sumpa. Seda siis järgneva poole aasta jooksul

2009 kevadel sai auto madalamaks lastud ja talve jooksul natukene putitatud välimust.






Suvejooksul midagi uut nagu ei olnud peale selle, et panin ustele liistud külge.

2009 sügis kuni 2010 kevad sai jällegi autot tehtud ja kere vahetatud.













Odav värv ja krunt.






Ülevaatus ja muud asjad tehtud. Auto madalaks



Custom iluvõre.


Vahepeal sai veel madalamaks. Rohkem ei saanud.



Ütlesin kat'ile head aega ja vahetasin ka resonaatori välja.

Paar niisama.





Sai siis uus muusika ostetud.

Siiani poolik veel. Valmis tagumistest pilti pole aga panen pooliku.


Pasad kastid aga nüüd juba uued tehtud.

Sai siis 16V põllelisa soetatud.


Nonii, oleme nüüd juba mootori vahetuseni jõudnud.





Sai originaal tulesi toonitud ja laiad stanged külge kruvitud.



Uued veljed siis.






Ikka juhtub. Madala auto võlud.

Oli juba enne õline ja siis oli ka veel sirge.

Kuna originaali ei ole siis on tükike riisi.

Hetkel rohkem ei ole. Ootan ühte velge sirgendamisest tagasi ning peale seda mootorit ümber regama ja ülevaatust tegema.
Sorry, et osad pildid udused ja kehva kvaliga. Telefoniga tehtud.
Edasistest plaanidest niipalju, et seetalv tuleb mootorile täisremont ja uus kerevärvimine. Plaanis on ka 98. aasta passati istmed sisse panna aga seda juhul kui leian kuskilt mõõdud ja nad ära mahuvad.