Ostetud: 20.07.2009Olles omanud palju Audisid, mõtlesin seekord diislit proovida ja ei kahetsegi otsust.
Eelmine oli C5 A6 1.8T Tiptronic, tegemist oli väga vastupidava, ökonoomse(keskmine ~9l/100km Tallinnas) autoga. Ainukese miinusena saab selle tuua, et C4 on minu arvates mugavam.
Olin omanud C5`e ~ aasta, kui naisega sai kütuse tarbeks minevad summad kokku löödud ja oh üllatust, summad olid päris mehised...liigagi mehised ainult tööl käimiseks.
Sai hakatud diisleid piiluma. Vaatasin ka Bemme, kuid mu elukaaslasele see variant ei istunud eriti.
Kord käisime ka Saksa Autos üht B5`e vaatamas, mille hinnasildil ilutses 36 000.- . Lähemal uurimisel selgus, et see vajab tõsist tööd.
Hiljem seadsin piiriks selle, et B5 puhul peab vähemalt viimane facelift olema...oh õudust, need maksavad päris palju ju, rohkem kui odavama otsa B6`d.
Sai paar nädalat B6 kerega masinaid piilutud, kuni BRC`sse ilmus müüki sobilik.
BRC auto bronnisime põhimõtteliselt juba esimesel päeval.
Nädala pärast sõitsin sellega juba koju ning paari päeva pärast sõitsis C5 Paidesse, naise vanavanemate kätte, kes seda nüüd oma tarbeks kasutavad.
Esimesed päevad ei viitsinud ma käike vahetada, seega surin ristmikel pidevalt...sorry

Aga autost lähemalt, tegemist siis B6 kerel A4 Avant`ga, mis tehasest veerenud 2002 lõpp. Edasi veab 96kw (Käigukast: GBQ, mootori kw / tähis: 96 / AWX), manuaalkast ja 2 ratast.
Värvus: sinine pärla.
Läbisõit ostes 247 000km, hetkel 311 000km ja rihmavahetusele minek 280 000km peal.
Keskmine kütusekulu: 4-6l/100km (üle 6l/100km mina välja võluda ei oska)
Lisadeks: sportsisu, navi, xenon, autom. tulede reguleering, tulede pesurid, ESP, veojõukontroll, orig. kardinad, orig cd-stereo, orig subwoofer, kliima, lisaimmo, udutuled, soendustega peeglid, 4* el. aknad, käetoed ees ja taga, 5* peatoed, parkimisandurid taga, värviline kompuuter, püsikiirusehoidja, nahkkattega rool, istmesoojendused, Nokia handsfree.
A6 alt võtsin ka 17" valuveljed ja 15" läksid A4 alt A6 alla, kuna arvatavasti neil nendega mugavam sõita



Koheselt sai vahetatud järgnevad asjad:
1 jahutusvedeliku lõdvik, jahutusvedelik, filtrid, mootoriõli, kojamehekummid.
Samuti sai tehtud sillastend, kuna tagsild sõi rehvid ära.
Sillastendis tuli ilmsiks, et vahetust vajavad asjad on 1 eesmine rattalaager, tagumised kondid, mootoripadi ja pidurivoolikud.
Vahetasin ka park- ning numbritulepirnid ledide vastu, numbrituledepirnide ette sai ka takisti lisatud, et kompuuter veateadet ei annaks.
Ja üldse tehtud asjad omatud aja jooksul (~aasta ja 3 kuud):
08/10/09 Vahetatud vasakpoolne esimene rattalaager Topran toodangu vastu. Ostetud Forss`st ja paigaldatud Flamenkos.
Letihind oli ~950.- ja klubikaardiga tuli 15% alla.

Samuti sai klubiliikme lunatic`u käest talveratastekomplekt ostetud, mis kohe alla keerasin, kuna suvekad juba liialt slikid.
Veljed said ka uue värvi ja laki.
16"
205/55 M+S

Mingi aeg viskasin ka esimese numbrialuse minema, varjab ju pool nina ära.

09.11.09Täna vahetasin termostaadi. Sellel mootoril seda vägagi lihtne teha, ei ole kanalit ega midagi vaja. Pealt poolt tuleb läheneda.
Kümnese võtme olemasolu on vajalik, muud pole vaja.
Nüüd temperatuur ilusti 90.
Samuti vahetasin taas kojamehekummid.
Mõni kuu tagasi sain teada, et Forss`s sellele autole kojamehe tüki hind 300.-. Suundusin Automaailma ja ostsin lihtsalt kummid.
Paigaldades selgus, et siini paksusest jäi väheseks, seega läksin ja ostsin järgmise komplekti, mis sobib varte külge nagu valatult.
Kui kellegil veel plaanis kummid osta, siis osta tuleb 8,1mm siini paksusega komplekt, mitte 6,1mm. Forss`s sellise mööduga ei müüda.
Termostaat Forss`st AC soodukaga: 164.-
Kojamehekummid Automaailmast: 30.-
29.01.2010Ostetud ka AutoGauge rõhunäidik, mille tarvis tuleb vooliku väljavõtu jaoks kuhugile auk puurida, millesse istutan nippli ja selle külge voolik (pd tdi`l pole originaalis ühtki voolikut, kust rõhk läbi käib ning kuhu saaks kolmiku paigaldada).
Samuti on takistuseks hetkel vooliku vedamine salongi. Algne plaan oli releekarbi kaudu viia, aga b6`l ei pääse kuidagi ligi kahele kruvile, mis jäävad kojamehehoovastiku alla, seega releekarbikaane saab maha ainult väga suure töö tulemusena.
10.02.2010Vaja veel kapoti all voolik ära ühendada.
Samuti mõtlen kella asetsemise üle keskkonsoolis, peab vist vähe lõikuma hakkama.
Vabandan piltide kvaliteedi pärast, telefoniga tehtud.

11.02.2010Täna sai Audihoolduses sildasid kohendatud ja kokkujooks paika aetud. Tuli välja, et auto tegelikult päris hea juhitavusega ning maanteel libedaga ei peagi kramplikult roolist kinni hoidma.
Maksma läksid jupid + töö 2600.-
Läbisõit: 277 000km
11.03.2010Läbisõit: 281 000km
Täna sai vähe hooldust tehtud.
Samuti tehti täielik kontroll, selgus, et esisillas vajavad 2 detaili vahetust, tagumise kojamehe vedelikuvoolik vahetust ja pidurikettad/klotsid.
Vahetatud osad:
HAMMASRIHM OPT /Y+
PINGUTI 038109243M
RULL 038109244J INA
VEEPUMP 7 laba!
ÕLIFILTER
KÜT.FIL.1J0127401/A;2D0127399
ÕHUFILTER /PL 1,00
SALONGIFILTER 1,00
JAHUTUSVEDELIK -36 PUNANE
MOB.SHC FORM.V 5W-30 504/507.0
TIHEND>õlikork
TIHENDSEIB>õlikork
Tellimisel ka hüdropadi, ehk saab järgmise nädala jooksul asendatud.
Täna teostatud tööde maksumus koos varuosadega tuli 6300.-.
15.03.2010Nii, kasutaja jyrisoo käest uus soft saadud, mille ta ka ise "paigaldas".
Lühidalt...emotsioonid on laes, auto liigub ikka väga hästi võrreldes varasemaga, mõõdasõidud käivad 2* kiiremini.
~117kw ja 400nm mootorist.
25.03.2010Niih, Forss`s käidud.
Tea kas Audihooldus `es pole mutrivõtmeid või muud probleemid.
Igaljuhul kolksu põhjustas tagumise stabikakondi poldi puudumine. Stabika pukse vahetas nimelt Audihooldus 11.02.10, ju siis ei keeratud korralikult kinni, nii nagu mõni aeg tagasi tahtis 1 esiratas alt ära kaduda (samuti poldid lahti, mis AH`s "kinni" keeratud).
Aga jah, Forss`s paigaldatud täna uus stabikakondi polt, hüdropadi, garantii korras tagasivooluklapitihend, stangetüübel.
1788.- võrra vaesem.
27.04.2010Väike vahatamine tehtud igapäevatoimetuste vahele.
Protseduuri peaks 2 korda kordama, siis saab ideaalse tulemuse.



28.04.2010Jyrisoo näppis nüüd vähe autot vag-com`ga.
Sai EGR kinni pandud.
Turbo puhub 1,6bar ja softi lubatud +70nm asemel tuli tegelikkuses hoopis +90nm, seega default 310nm asemel tuleb nüüd mootorist mõõdetult 400nm.
Järgmise etapina kati asemele otsetoru ja siis peaks asi ammendatud olema, kuna edasi tehes peaks juba suuremad rahasummad appi võtma ja samuti kaoks diiselsõiduki mõte.
Keskmine kütusekulu hetkel 5,5-6,0l/100km vahel arvutuslikult.
Läbisõit 290 000km
05.05.2010Kahjuks ei suuda fotoaparaat jäädvustada hetke, mil seier 2.0bari peal.

19.05.2010Täna hommikul sai auto uue esiklaasi.
2723.-
On.: 292 000km
07.06.2010TÜV kaheks aastaks tehtud.
Õli taset kontrollisin eelneval nädalal, oli poolel teel miinimumile maksimumilt.
Nüüd ÜV`le minnes unustasin taset kontrollida, kuid ÕNNEKS küsis ülevaataja, kas suksu on karmiks diislitestiks valma.
Ütlesin, et vb isegi pole seoses õli tasemega. Kontrollides selgus, et tase oli alla miinimumi. :s
Tõin siis liitri juurde ja korras.
Kas 15t.km peale on see liiter normaalne või peab turbo pärast muretsema hakkama?
ÜV`l selgusid ka mõningad vead, nimelt on pidurivoolikud surnud, 1 rattalaager läbi, tagasillas mingid "suured puksid" läbi, esisild vajab kohendamist.
16.07.2010Mis siis vahepeal juhtunud...midagi.
Auto on "kalla ja talla".
Vahepeal vahetusid veljed/rattad, nüüd siis 16" all, et mugavamalt kilomeetreid mõõta, samas on asi nüüd väga mannetu...peab midagi ette võtma, ilu nõuab ohvreid.

Samuti oleks soov mõne 1.8T bensukaga joonel kohtuda.
Kuna naine sai load kätte ja tema töökohta päris pikk tee, siis läheb auto temale...millega mina sõitma hakkan, ei tea veel.
On. 299700km20.07.2010Niih, kliimasüsteemis vahetatud kõrgsurveandur ja freooniga täidetud.
Asi töötab nüüd peale aastat või enamat aega.
Kliimavent vähe kriuksub, aga ehk toibub ajaga, siiski oli ta ju pikalt koomas.
Peaaegu oleks juba pumpa vahetama hakanud.
Andur+täitmine: 1200.-
28. juuliks Forssi aeg kinni pandud pidurivoolikute ja vedeliku vahetuseks.
28.07.2010Täna vahetati Forss`s piduriõli ja -voolikud.
1460.-