Sai siis uus pill võetud, kuna kool tulemas ja ökolooma vaja.
juhuse läbi pakuti täiesti siledat ja korralikku saksa autot.
toodud on ta 2007 aasta, ja täielik hooldusajalugu on koos saksa TüV paberitega kaasas:P
Lisasi väga ei ole, aga kõik vajalik on siiski olemas. ehk siis 4 el aknad:D
konti cabriole väga vaja pole.
katus on käsitsi peale pandav. meie kliimas on se plussiks, sest meie talve kliimas minestavad need el juhtajud ära ja see pole enam odav lõbu.
aga noh mis siin ikka erilist.
Aastaks on tal 09/1994
mootoriks 2.0 85 kw
all on miskised 17 tolli veljed.
värskelt on kõik sillaosad vahetatud, samuti terve pidurimajandus.
niiet äärmiselt vaikne ja stabiilne asi:P




kuna autol oli 100ga sõites räige vibra sees, siis sai täna uurima hakatud. nimelt keskava on velgedel ikka kõvasti suurem kui ratta rummul endal.
sai siis garagest mingid vanad rattalaagrid otsitud ja nendest õiged asjad välja voolitud.
tagarehvid peab uued sebima. ja kuna tuled on sitad siis mõtlen hetkel 4300k ksenoni peale(selline värvus jääb kukkedele ka vähe silma)
muidugi õigem oleks enne ühepoole tuli uus sebida, sest reflektor on perses.



ahjaa, avastasin et ühe poole kässar ei võta, selle teen ka homme korda, tross liigub, seega raha auto ei nõua:P
audidel lõbus süsteem, tross tõmbab suppordi küljes hooba ja kässariks on tavalised piduriklotsid.
opelitel ja bemmidel ja asjadel on trummli sees eraldi klotsid, mis on äärmiselt nõme süsteem.
veel paar pilti:








ärge piltide rohkuse pärast pahandage.