Tere!
Puhtalt sportlikust huvist panen ka siia oma auto teema yles kuna ehk saan siit veel h2id ideid mida autoga teha vms.
Siit tuleb siis mu esimene autoteema streetrace foorumis.
Autoks on vanahea bmw keremudelil e32 735ila. Tegemist siis pikendatud kerega variandiga mida t2histab t2ht L.
Mootoriks on vanakooli pommikindel R6 3,5 ja 12 klappi 155kw!
K2ike vahetab masin ise...nagu vanakooli luks pillile kohane.
L2bis6ittu masinal hetkel odomeetril ca 500 000km mis on ka originaal l2bis6it.
Autoga sain hooldus raamatu kaasa mis on saksast t2idetud kuni 375 000km-ni ja sealt edasi on hunnik UM tsekke millel seisab ilusti ka auto reg. number kirjas.
Algselt oli autol lisavarustuses sisuliselt vaid pysikiiruse hoidja ning mustav2rvi manuaalne nahksisu.
Seda nimekirja on nyyd t2naseks p2evaks ''natuke'' t2iendatud.
Vahetatud on manuaalne nahk sisu siis elektrilise (juhiiste m2ludega) musta nahksisu vastu.
Samuti on autol t2is ring kardinaid lisatud, tagumine suur kardin elektriline!
J2rgmiseks on vahetatud mingi pioneeri vms makk mis ei sobinud salongiga kokku absoluutselt bmw originaal maki + bmw 6 cd boxi vastu ja yldiselt olen ka rohkem originaaliaustaja.
Siis m6ned pisiasjad nagu keskkonsool vahetatud uuema tyybi vastu mis on tunduvalt ilusam ja samuti ka puit liistud salongis vahetatud 93a masina omadega ja samuti r2ndasid sealt autosse ka salongi poolsed kroom ukse lingid.
Siis lisatud e39 isetumenev peegel ja t2is peegeltooni ring auto klaasidele.
Ees siis home-made hella bl2ckid plus xenonid 4300k, samuti on suunatuled tehtud Us-Spec stiili ja udukaid kh bl2kitatud natuke.
J2rgmiseks on nina allapoole lastud suts (-40mm) mis on v2ga piisav ja mugav ka eestis liiklemiseks.
Algselt autol olid 15'' originaal veljed...need asendusid siis mu enda taastatud 17'' RH velgedega - poleeritud randid ja keskosad mustaks v2rvitud. Kuid needki j2id v2ikeseks

siis muretsesin autole bmw originaal toodangust veljed mis peaks olema siis algselt e65 kerele m6eldud ja tolle on neil siis 19

ees on 9'' lai ja taga 10''. Velgedel ka originaal varuosa koodid peal.
veljed ilusti sirged ja tiptop...
Asume siis hetkel k2sil olevate asjade juurde.
Momendil auto puhkab 6ndsat talve und ja mina samal ajal opereerin talle pagasnikusse natuke helit2iendusi
Nimelt siis pagasnik ja sai tehtud 4,6mm paksu STP pigimatiga plus lisaks sinna peale STP helisummutus matti. Kui see tehtud siis t6stsin sisse juba varem valmis ehitatud bassik6lari kasti tykid mis nyyd t2naseks p2evaks ka juba ajutises seades m2ngivad ja Momendil v6ib rahul olla

Samuti on tehtud ka tagumised uksed STP 2,2mm pigimatiga ja j22nud veel esiuksed teha.
Tehnika poolest on siis k6lariks ajutiselt Deuzeri 12'' ja max 1200w ja rms 100w bassielement

...k6lar maksis soomes uuest peast 39eur ja selle raha eest m2ngib kyll
Hetkel v6imendab seda k6larit siis Audisoni D klassi mono v6im millel rms/i 450w @ 4ohm

siiani pole k6lar l2bi l2inud veel
V6imendi toite ahelasse lisan ka juba olemas oleva 2 faradise kondeka, et s22sta geneka eluiga kuigi genekas on 140 amprine, aga you never know!
K6rgetele helidele mida on autos kokku 12tk (k6ik tehase originaal katete all) on mul m6eldud siis yx vedelev boschmanni 800w 4ch v6imendi. Parem ikka kui mitte midagi
Kogu systeem toimib originaal maki tagant ja mina olen rahul asjaga.
Veermikust on autol t2naseks p2evaks vahetamatta veel tagasillast v2ikesed kaheksad ja 66tsade puksid.
Esisillas on vahetatud k6ik detailid v2lja arvatud amordid mis kevadel asenduvad siis koni reguleeritavatega ilmselt.
Kere poolepealt on vaja vahetada taga koopaservad ja k6ik 4 ust (mis on ka juba olemas, ilusad roostest puutumatta) kuna praegused uksed on rooste kahjustusi saanud, hermeetiku vahelt roostetab ja valsitud kohtadest samuti.
Auto plaanis v2rvida e65 toonis mustaks...mis asendaks siis hetkel peal oleva halli teraga musta mis ei meeldi mulle absoluutselt. Selle k6igega saab siin talvel nyyd tegelema hakata kui auto seisab ja saab vabalt m8llata
Kahjuks polee mul auto salongist v2rskeid pilte peale yhe pool viltuse pildi
Lisan siia ka paar pilti aastast 2007 ja siis praegusest seisust
Aastal 2007 siis


Aastal 2009 suvi






Talvel salongist paar kl6psu kh


Suve l6pp 2010







Bassi autosse ehitamisest kh natuke l2hemalt.
Siin veel pigimatte n2ha pole ja n2ha vaid esialgne lahenduste tegemine ja yldine m66tmine/aretamine.
Kuna kunagi olen asjaga l2hemalt kursis ja tegelen ka praegu siis v6tsingi selle kiire kohustuse omale, et teen enda autosse kh miski projekti pooleldi igavuse peletamiseks.
Lisan hulga pilte , juurde ei viici trykkida kuna l2heks jube tyytuks :roll: ehk igayx ise oskab j2reldada mis ja millega tegu.
Kasti materjaliks sai 30mm paksusega saepuruplaat.




Et v2hendada mtetuid vibratsioone keresse sai kasutatud tavalist v2lisukse tihendit


Sinna tyhimikku paigutan kondeka, V6imu ja kogu juhtme kimbu

Lae ja kasti vahele j22nud pragu sis

ei ole see asi mitte niisma lampi lahmimine.

Parempoolne amordikann

Vasak amordi kann...see vahe siis varuga, et vedada kogu juhtmestik jms.







Terv Tanel!