Tere jälle! Mõtlesin, et kirjutan oma "uuest" tutikast Opelist teema. Ostetud sai ta 17.10 siinse kasutaja Usku käest kes oli omegaga palju vaeva näinud ning hoidnud teda. Minukätte jõudes oli ta mootori veaga nimelt kahtlustati plokikaanetihendit kuna õli oli ühinenud jahutusvedelikuga kuid selgusid sellised pisiasjad, et enne Usku kätte jõudmist oli tal kaan maha võetud mingi vea tõttu oli keegi tark põlemiskambris mingid pisiasjad kinni neetiunud ning plokikaane kermetsiga kokku ladunud. Kuid lahkamisel selgus, et kolmas plokikaane kõlemiskamber läbi põlenud ning üllatuseks veel kolmel kolvil praod sees. Kuigi omega sõitis veel ilusti Uku juurest miskit 10km eemale ning täitsa töötava mootoriga. Niisiis sai ostetud talle toonor sama mootoriga ning paljude lisadega mida punasel peal polnud mis on muidugi kasuks. Laupäeval sai siis omega omale uue mootori peale mis polnud 2 aastat käinud ning mis läks uue akuga paari pöördega käima

Nüüdseks siis radikad, plokk läbi leotatud õlist ja muust kräpist. Tänaseks kõik vedelikud,filtrid vahetatud ning omega on sõidukõlbulik kui välja arvata väiksesed pisiasjad nimelt kere. Kere välimuselt nagu uus kuid vead siis: Vasak karp,Ukse äär ning tagumised suurel poolraamid mis on isegi hullemad kui mustal 3000-ndel, kuid muidu täitsa vinks-vonks auto ei kolise ega logise, sõida nagu uue autoga

. Niisiis plaanidest siis niipalju, et kuna olemas terve ring 3000-nde stanged siis lähevad need sellele omegale käiku nimelt tuleb 3000 replica. ning kui suvel aega saab siis likvideerib need ussitanud kohad ära. See omega sai siis ostetud kuna ta on öko, suur ning konksuga ning peaaegu tasuta

Kuid ega siis midagi kui midagi tarka teen eks siis annan teada
Mõni pilt ka meelde tuletamiseks mis Omega kuigi need vanad pildid (proovin lähiajal uued teha) ning loodan, et Uku ei pahanda kui need üles riputan.
:
.JPG)
.JPG)