Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E34 525 Tda 95a Harri_K MÜÜDUD, LUKKU. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=53207 |
1. leht 2-st |
Autor: | Harri_K [ 30.10.2010 15:15 ] |
Teema pealkiri: | BMW E34 525 Tda 95a Harri_K MÜÜDUD, LUKKU. |
Tere jälle. Otsisin Golf3-le asendajat, sai käidud bemme vaatamas nii bensukaid kui diisleid 17-35k hinnavahemikus kuid midagi polnud osta, põhjused erinevad, tihtipeale liiga otsas tehnika ja/või kere või lahja lisavarustusega. Polnud vahet kas diisel või bensiin. Nüüd siis ostsingi oma vana E34 tagasi ![]() Vahepeal on maha kärutanud ca 23000km, natuke üle poole aastaga, praegu ls 307900km. Lisadest:konditsioneer, püsikiiruse hoidja, 2x el aken, 2x airbag, 4x peatoed, kärukonks, signalisatsioon jms. Mootor 2.5TD R6 85kw 222NM, 0-100 13.9s. Tühimass passis 1500kg, Autoweek andmetel 1533kg. Plaane on palju kuid võtaks seekord rahulikult. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jOnts [ 30.10.2010 15:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
auto on küll kena aga mina pole kunagi sellest enda vana auto tagasiostmisest aru saanud ![]() |
Autor: | 01tuner [ 30.10.2010 15:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
milkogreen kirjutas: auto on küll kena aga mina pole kunagi sellest enda vana auto tagasiostmisest aru saanud ![]() Mõte on äkki selles, et tead juba, mis vead sind ees võivad oodata, masin on tuttav. Võib-olla on mõned head mälestused ka sellega seoses. Või lihtsalt oli olnud hea masin, vahepeal teisi masinaid proovides aru saanud, et ikka see on sobiv. Variante on erinevaid ![]() Tundub küll väga viis välimus olema, praktilisust annab kindlasti ka kärukonks seal taga ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Harri_K [ 30.10.2010 16:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
01tuner kirjutas: milkogreen kirjutas: auto on küll kena aga mina pole kunagi sellest enda vana auto tagasiostmisest aru saanud ![]() Mõte on äkki selles, et tead juba, mis vead sind ees võivad oodata, masin on tuttav. Võib-olla on mõned head mälestused ka sellega seoses. Või lihtsalt oli olnud hea masin, vahepeal teisi masinaid proovides aru saanud, et ikka see on sobiv. Variante on erinevaid ![]() Tundub küll väga viis välimus olema, praktilisust annab kindlasti ka kärukonks seal taga ![]() ![]() ![]() ![]() Just täpselt naelapea pihta ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ökosohver [ 30.10.2010 21:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
ah ikka juhtub... pildi pealt ple autol viga midagi... suht tagasihoidlik, eks omanik ise oma käe järgi teeb ja kasib... pea asi et pakaste ilmadega tõrkuma syda ei hakka. |
Autor: | printer [ 31.10.2010 02:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
Harri_K kirjutas: 01tuner kirjutas: milkogreen kirjutas: auto on küll kena aga mina pole kunagi sellest enda vana auto tagasiostmisest aru saanud ![]() Mõte on äkki selles, et tead juba, mis vead sind ees võivad oodata, masin on tuttav. Võib-olla on mõned head mälestused ka sellega seoses. Või lihtsalt oli olnud hea masin, vahepeal teisi masinaid proovides aru saanud, et ikka see on sobiv. Variante on erinevaid ![]() Tundub küll väga viis välimus olema, praktilisust annab kindlasti ka kärukonks seal taga ![]() ![]() ![]() ![]() Just täpselt naelapea pihta ![]() ![]() ![]() Samamoodi nagu naistega, vana arm ei roosteta ![]() |
Autor: | taurtz [ 31.10.2010 12:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
Pildi pealt tundub küll väga kobe pill olema! ![]() |
Autor: | Harri_K [ 31.10.2010 12:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
Hääl on täpselt selline nagu kompressor oleks peal, vana omanik ütles et geneka laagrid on läbi, vaikselt hakkab tunduma, et nii ta on, algul kahtlesin kuna õli sisse lastes hääl ei muutunud grammi võrragi.. Pildil on juhipoolne kojamees tagurpidi, nüüd õigetpidi, kojameeste hoovastikus pole pea üldse loksu mis on väga meeldiv ning sillad täiesti vaiksed, eelmine omanik oli ka amorditestis käinud kus tunnistati kõik korras olema. No eks nende vanade autodega olegi nii, et väheseid leidub millel pole roostet(va tsingitud kerega autod), minu oma on palju kivitäkkeid saanud. |
Autor: | kj [ 31.10.2010 12:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
Pump korras jah ? ![]() Muidu täitsa kena, blackid sobivad hästi ![]() edit: vaatasin, et Sul ka TD.... Mis radikas neerude taga on ? Alguses vaatasin, et TDS... |
Autor: | Harri_K [ 31.10.2010 12:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
kj kirjutas: Pump korras jah ? ![]() Muidu täitsa kena, blackid sobivad hästi ![]() edit: vaatasin, et Sul ka TD.... Mis radikas neerude taga on ? Alguses vaatasin, et TDS... Lihtsalt saab selle TDS-ks teha ![]() ![]() Pump ei ole kõige parem, soojalt peab ketrama ca 1-3 sekundit(oleneb vist kui soe, kaua ootan ja vb ta tujust ka ![]() |
Autor: | -lost- [ 31.10.2010 14:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
Harri_K kirjutas: kj kirjutas: Pump korras jah ? ![]() Muidu täitsa kena, blackid sobivad hästi ![]() edit: vaatasin, et Sul ka TD.... Mis radikas neerude taga on ? Alguses vaatasin, et TDS... Lihtsalt saab selle TDS-ks teha ![]() ![]() Pump ei ole kõige parem, soojalt peab ketrama ca 1-3 sekundit(oleneb vist kui soe, kaua ootan ja vb ta tujust ka ![]() nii lihtsalt seda TDS-iks ei tee. Õliradikas on üks väike komponent selles. TDS-iks saamiseks tuleb 2 asja veel lisaks välja vahetada. Aju ja paigaldada intercoooler. 85 kw autot on odavam kindlustada kui 105 kw autot. Soojalt käivitumise viga võib otsida kõrgsurve pumba kehvas mehaanikas. On võimalik et seda saab pumba reguleerimisega korrekteerida. Juhul kui pole väga kulunud. |
Autor: | Harri_K [ 31.10.2010 14:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
-lost- kirjutas: nii lihtsalt seda TDS-iks ei tee. Õliradikas on üks väike komponent selles. TDS-iks saamiseks tuleb 2 asja veel lisaks välja vahetada. Aju ja paigaldada intercoooler. 85 kw autot on odavam kindlustada kui 105 kw autot. Soojalt käivitumise viga võib otsida kõrgsurve pumba kehvas mehaanikas. On võimalik et seda saab pumba reguleerimisega korrekteerida. Juhul kui pole väga kulunud. Ma olen juba teinud ühe TD TDS-ks, vahetada tuleb aju, turbo ning intercooler. Õliradikat minu teada ei pea neil vahetama. ![]() |
Autor: | McRicco [ 31.10.2010 21:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
Kuhu sa intercooleri paned siis?...see läheb täpselt sinna kus on TD-l mootoriõli radikas. |
Autor: | 4wd [ 31.10.2010 21:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
aga kas chippiga driftida saab vää? ![]() ![]() |
Autor: | McRicco [ 31.10.2010 21:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E34 525 Tda 95a Harri_K |
...lisaks driftimisele saab chipiga ka naisi...iga 4-liitrisega samas mitte ![]() |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |