Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 525 TD 85 kw 1993 -lost- MÜÜDUD
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=53613
1. leht 12-st

Autor:  -lost- [ 05.11.2010 01:53 ]
Teema pealkiri:  BMW 525 TD 85 kw 1993 -lost- MÜÜDUD

sai siis mõned päevad tagasi soetatud antud isend.
Hakkame siis paugupilli ehitama.

tehnilised andmed on
85 kw universaal
manuaal ja diisel

värvus roheline , oxfordgreen

eks ta paras raibe oli kah.
Aga projektikaks paras doonor.

Mis kõik autol persses oli.

vända rihmaratas
paagi etteande pump
mootori juhtmestik maha põlenud
mootori aju maha põlenud
body moodulid maha põlenud
mingi ebard signalisatsioon , juba välja lõigatud vahelt
põhjamatt sai välja lõigatud, kuna kogu põhjamatt oli paksult vettinud.
tagaluugi amordid olid ka muidugi sellised et nii kui luugi ülesse tõstad siis kukub kohe pähe lahti lastes.
piduriklotsid ka kogu ring oli metallplaate ketta vastu toetamas
muidugi 2a vana mootoriõli , kuna auto seisnud nii kaua oli.
All olid ka mingid ülihaiged 15" borbet veljed mis kiiresti rahaks sai vahetatud


Mis ma siis esimese ehmatusega ära teinud olen juba siis...

kuna 85 kw td mootori aju oli maha põlenud siis sai usinalt asemele pandud 105 kw tdsi chipitud aju .
vända rihmaratas sai kasutatud uus
mootorijuhtmesik jäi suvel ühest doonorist üle , see sai asendatud
sama saatus tabas ka body mooduleid
põhjamatt sai täismahus uus pandud kui põhi sai kuivatatud.
Minu üllatuseks oli põhi vägagi viisakas, rooste puudus
borbet velg rahaks vahetatud
tagaluugi amordid said uued
Piduritele sai täishooldus tehtud
Lisaks sai paigaldatud uus etteande pump
starterit sai ka tuunitud uute juppidega. Üks kulunud detail jäi, aga selle uuendab tulevikus ära
lisaks sai ka paigaldatud püsikiiruse hoidja
ajutiselt sai alla pandud ka 17" BBS originaal kärgveljed
Vahetusse läks ka mootori õhufilter
Käsipiduri klotsid

Kuna nüüd baashooldusega sai ühele poole siis nurgas ootavad rohelist välku järgmised detailid

LSD differ type 188, ülekanne 2,65 , diffri õli saabub ca. 2 nädala pärast kahjuks. tootjaks Xado
3 liitrise diisel bmw reguleeritav sidurikorv
pidurimeistri poolt valmistatud karmimate katetega siduriketas
Opel vectra c intecooler, mõõtudelt peaaegu samasuur kui mootoriradikas
rohelised tuuninglõdvikud intercooleri ja mootori ja turbo vahelisteks ühendusteks


Esialgu üritaks siis viimased 5 asja edukalt külge kruvida siis vaadata kui kiiresti see jalgratas ära tüütab.
Lisaks mainin ära et viimased nimetatud detailid ootasid juba nädalaid ,et saada autot kuhu need jupid külge keerata.


fotot kah....

Pilt

Autor:  -lost- [ 05.11.2010 02:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

InterFace kirjutas:
ja kui sõitma saad siis vutvut dynomaxi !
se on käsk.


teeme grupika vä

mis seades ma oma rohelise välguga dynosse peaks ilmuma ?
Kuna hetkel on ainult aju vahele pandud.
Isegi summuti veel originaalse poole kilomeetrise resonaatoriga all.

Autor:  eivoe [ 05.11.2010 10:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

Kas sul on sis kõvem püss peale neid MOD-e kui mul? :D

Autor:  -lost- [ 05.11.2010 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

InterFace kirjutas:
on. aga ma hetkel ei näe ta nimekirjas seda 3.0i turbot. kuhu see kadunud on ?


hea jobu :D

see pidi üllatuseks jääma. ja tuleb nähtavasti 3.0d custom turbiin. Geomeetriline.
Aga sellega tegeleb kunagi hiljem. Kõigepealt vaja need pisiasjad külge kruvida.
Krdi Xado pood tarnib LSD õli 2 nädalat veel eestisse.


eivoe kirjutas:
Kas sul on sis kõvem püss peale neid MOD-e kui mul? :D


Krt seda teab. Ma ei saa enda rohelisel välgul aktiveerida full loadi. liiga vana sara
Aga tundub et mootoriga on jopanud, asi tiksub ikka ülitihedalt.

Autor:  -lost- [ 05.11.2010 20:24 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

Tänase päeva saagiks oli kindlustuslepingu sõlmimine pooleks aastaks , siis sai väike tripp tehtud statoili pesulasse , siis natuke naftat ka paaki ja sammud sai seatud ülevaatusele.

Auto läbis pmst puhta lehega ülevaatuse.
Esimesed pidurid kulumata klotsidega näitasid 62% efektiivsust ja seisupidur näitas 24% efektiivsust

Lisaks selgus ka tõsiasi et ainsad läbiolevad silladetailid on tagasilla puksid. Egas midagi , need ei maksa sittagi paneb varsti uued.

Ja siin paar udust pilti puhta autoga.

Pilt

Pilt

Kuna nüüd peaaegu baashooldusetega on kõik siis peab aega leidma et kangem kraam külge leida.

Autor:  4wd [ 06.11.2010 13:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

Tõotab huvitav teema tulla , :hail

Autor:  -lost- [ 06.11.2010 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

auto sihtotstarbeline kasutamine.

Pilt

Pilt

Autor:  -lost- [ 10.11.2010 01:14 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

Hetkel tahaks siis lausuda kasutajale Interface suured kiidu ja tänusõnad.

Esiteks selle eest et kiirelt ja soodsalt kõik vajalikud varuosad tarninud rohelisele välgule

Teiseks selle eest et mind täna 6 tundi kannatas ja aitas oma touringuga mulle väga vajaliku osa autole tarida pealinna võrtsjärve äärest. Kilomeetreid sigines väikse tripiga ligi 400. Aga kütust nagu ei kulunudki . Lisaks mahutas see väike auto väga suure koguse kraami ära. Viis pluss talle.

Autor:  -lost- [ 13.11.2010 02:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

Viimase 3 päeva kokkuvõte

kõigepealt siis sai autost nahhui saadetud niiske,vettinud ja hallitavad istmed ja uksepolstrid.
Alguses nägi välja siuke sisu

Pilt

Pilt

Seejärel sai hakkatud paigaldama uut sisu.
Õnne oli palju ja sain Facelift sportsisu. Uksepolstrid olid ka facelift versioon, iluliistuga

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja siis eluliselt vajalik kraam jõudis kohale

Pilt

Ja siis väike kompott mis ootab külge panemist.

Pilt

Tordi põhjaks on siis 2,5 tds 2 massiline hooratas
tordi südameks on 2,5 tds siduriketta kest kuhu on pidurimeistrite poolt pandud kõvemad katted
Kirss tordi otsas on reguleeritav 3 liitrise diisli sidurikorv
Kuna tegu siiski säästu projektiga siis kulukamaid juppe uuetena ei osta.

Autor:  -lost- [ 19.11.2010 02:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

LSD differ paigaldatud, Typ 188, 2,65 ülekanne
Lisaks sai ka turbol wastegate varrast peale reguleeritud rohkem kui peaks.
Samas sai ootamatu väljaminekuna vahetatud väljalaske tihendid ja 3 murdnud polti välja puuritud.
Poldid lihtsalt ei pidanud vist vastu kui eelmine nädal sai väljalaset hoolikalt linnaliikluses kuumutatud.

Uus väljalase ootab ka modifitseerimist. Eks siis selle kohta tekitab pildimaterjali, midagi erilist siiski pole.
Siduriga ka mingi kamm, ikka veel ei libise. Peab vist ikka intercooleri kiiremas korras vahele viskama.

Autor:  stoky78 [ 19.11.2010 13:36 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

Kui ma Lehol enda 525td-le chipi lasin panna andis sidur esimesel ristmikul saba xD

Autor:  eivoe [ 19.11.2010 19:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

stoky78 kirjutas:
Kui ma Lehol enda 525td-le chipi lasin panna andis sidur esimesel ristmikul saba xD



See sidur pidi ikka väga otsakorral olema sis :P mul pidas sidur esimese lumeni vastu :P


Aga sellest LSD-st :D Ikka kurja vaeva nägid ja pea ka kindlasti muhke täis :D Leidsid mingi poldi sinna asemele ka ?

Autor:  -lost- [ 19.11.2010 19:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

no ikka, poldikast meil ju päris vihane laua peal.

Autor:  McRicco [ 20.11.2010 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

suht värske sidur siis...või sai chip lahja :D...cooler annab ka muidu palju juurde

Autor:  Toivoku [ 20.11.2010 01:01 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 525 TD 85 kw 1993

McRicco kirjutas:
suht värske sidur siis...või sai chip lahja :D...cooler annab ka muidu palju juurde


Pigem on teil kõigil sidurid lahjad.

1. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/