Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.04.2024 03:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 19.11.2011 11:59 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Juhuslikult sattusin1994a. Mazda 626 GE 4x4 müügi kuulutuse peale ning peas käis kohe kõlks :D Bussiga läksin Tallinna ja autoga tagasi. Juhipoolne veovõlli ots keerates ragises aga see mind ei heidutanud, esialgu vähemalt mitte. Mäo ristis hakkas rool vibama ja veovõlli ots tegi meeletult kolinat :? jäin seisma ja katsusin seda võlli ning kolks oli suur, keerasin rooli vasakule ja paremale välja ja startisin üli rahulikult, sõit jätkus. Sellist situatsiooni juhtus 2x veel aga kolmaldal korral käis pauk ja oligi mu sõit sõidetud seda siis 7km kaugusel Tartust, seegord vedas ja risk tasus ennast ära. Nööri otsas lohisesin kodupoole ja järgmisel päeval vahetasin veovõlli otsa ära ja panin LSD õli kasti ning 4X4 hakkas normaalselt tööle. Präegu ootan lund, et lihtsalt proovida kuidas see auto lumel sõidab. Fakt on see, et kere on ehtne šveitsi JUUST ja sellega pole midagi teha. Mootori, käigukasti ja tagasilla jätan endale ning ülejäänud asjad mis terved on proovin maha parseldada.
Otsustasin, et präegune mootor lendab COUPE pealt minema ja asendub GE 2,0 FS mootoriga ning lisaks veel 4x4 süsteem. Mootorile tuleb kindlasti kapitaal remont ja käigukast saab ka uued laagrid ning kõik muud mida vaja, kahjuks seda kõike ei jõua ma selleks talveks valmis aga vähemalt on olemas kõik jupid mida vaja :thumbup:
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 07.12.2011 20:06 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Sain täna lõpuks coupel sabast kinni ja lohistasin ta garaaži, plaanis on vahetada plokikaas sest kuhugile kaob jahutusvedelik ja käivitumine peale pikemat seismist on vaevaline ja kui käima läheb siis 1 silinder natuke aega tagant ära. Kui jahutsusüsteemi vedelikku täis kallasin ja sõitma läksin siis tuli tagant valget suitsu, et olen enam, kui kindel plokikaane rikkes.
Uue vana kaane võtsin doonor mootorilt survestasin, kergelt portisin, sooveldasin klapid, uued sääretihendid ja ka lihvimises käis kaas ära.

Tekkis ka küsimus EGR ja SÖEFILTRISSE minevate vaakum voolikute osas, et kui ma need asjad eemaldan ja vaakumitele lihtsalt pimedad ette panen kas vaakumi poolepealt mingeid jamasid ei või ilmneda?

Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 08.12.2011 18:58 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Tõde selgus täna kell 15:00 nimelt kolmanda ja neljanda silidri vahel tihend ei pidanud, jõudsin veel täna nookurid uuele kaanele peale panna ja siis lakkas viitsimine. Käisin veel poes ja tõin uued plokikaane poldid :rokib Homme proovin uurida vana kaant ja selgust saada kui kõver ta on. Kindlasti tuleb ka pilte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 10.12.2011 02:55 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Ei lähe alati asjad nii kiirelt nagu soovin. Palju aega on kulunud asjade puhastamisele. See selleks, homme soovin juba mootorit tööle saada ja suurema osaga lõpetada. Kontrollisin plokki ja minu silmis see kõver ei ole, kaant veel kontrollida pole jõudnud. EGR-i süsteemile tegin lõpu sedasi , et lasin kollektori seest augukese kinni keevitada, ja muidugi eemaldasin üleliigsed vaakumvoolikud. Järele jäid vaid kütuserõhu regulaatori vaakuim ja süüteregullerimise vaakum. Vanade piltide pealt on ka näha millises eisus oli mootori juhtmestik, tegin korda ehk teipisin üle. Jäi ka mainimatta, et enne mootori lahti võtmist olid silindrite surved 11 bar :think: mõõtmise tegin külma mootoriga 17pluss kraadi.
ja nagu lubasin mõned pidid ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 12.12.2011 21:17 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Mootor koos ja asi toimib väga hsti. Vana probleem salongi jõudva soojusega on kadunud, mida muidugi oligi arvat. Ka ÜL tehtud ning asi toimib heitgaasid mahtusid piiridesse ja kõik muu samuti. Präegu ootan huviga tulevast kütusekulu enne seda vaja veel süüde lambiga paika panna. Paigaldasin ka plokisoenduse lootuses, et tuleb ka kunagi talv :lol: veel pean kindlasti välja vahetama roolivõimupumba kuna gaasi maha lastes läheb rool raskemaks ja kui gaasi anda siis läheb sutsu kergemaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 22.01.2012 01:10 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Tere, pole pika aega postitanud siia aga selle vea parandan ohe ära. Nimelt vedasi taas ühe Mazda enda hoovi, et sealt endale vajalik võtta. Autost siis lähemalt, Mazda mz6 2,2 USA varjant või lausa pärit sealt täpselt ei teagi. doonorilt enda auto külge poogin KONDITSIONEER, keskmisi salongi vendi ribisid liigutav seade ja äkki ka automaat turvavööd. Esialgu otsisin sellist pilli mille saaks pooleks lõigata ja siis tagumist auto osa kasutada šabloonina 4x4 tagasilla tegemise tarbeks. Nüüd võin öelda, et suurem osa juppe on projekti tegemiseks olemas ja võib alustada. Homme plaanin GE 4X4 mootori maha võtta ja kere pooleks lõigata. Väikene idee tekkis ka MX6 järele jääva tagumise osaga nimelt teha see käruks 8) seda siis, kui 4x4 coupe all töötab.

Kas püsikiirus hoidjat GD pealt on keegi mõnele teisele autole pannud ja kui keerulise skeemiga see süsteem on ehitatud, ise kahjuks elektri skeeme lugeda ei oska.
Kas konditsioneeri pealepanekuks on vaja palju juhtmetööd teha või piisab pumba ON OFF nupust?

MX6 on selline (üle jäävad bena paak ja valu veljed)
Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 11.02.2012 19:06 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Sai siiber sellest, et ustes lambid ja salongivalgustus ei tööta ja otsustasin uurida mis värk sellega on. probleem on siis selline, et uste sees valgustus põleb koguaeg aga lae valgusti ei põle üldse ja kui panin salongivalustus kaitsme pessa kärssas kohe see äbi.Avastasin siis seda et salongivalgustuse pistik ripub niisama kaitsme bloki juures ja otsisin kohta kuhu seda pista, leidsin aga seal oli mini pistik juba olemas tõmbasin tolle välja ja panin salongi valgustuse sinna sisse. Tulemuseks sain töötava laevalgusti, süütelukuvalgusti ja kaitse ei kõrbe läbi aga ei tööta uste sees olevad tuled ja armatuuri tuled samuti ei anna valgust enam. Kahjuks ei oska ise elektriskeeme lugeda ja seda olukorda on üsna raske seletada aga ma ise arvan, et viga võib olla kaitsmeblokis kuna üks pistik jääb lihtsalt üle. Parim lahendus oleks võrdlus teise samasuguse masinaga, proovin homme sellest kohast pilte teha siis saab asi puust ja punaselt. :lolno:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 24.02.2012 23:10 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Alustasin käigukasti puhastusega. Lähemal uurimisel selgus , et sellelt kastilt saan vist ainult tagasillale minevat nurkülekannet kasutada, kuna käiguvahetus hoovad on teise koha peal ja kahest kastist ühte ma esialgu vist ei saa teha.
Pilt
Pilt


kas keegi teab mida see hoob teeb?
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 25.02.2012 10:42 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Neliveolisel Civicul saab mingist hoovast ainult esiveoliseks lülitada. Äkki sama lahendus?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 25.02.2012 11:16 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Ma ise arvan ka, et see on midagi sellist. Huvitav, kui ma lähen esindusse ja küsin sealt repair manualist infot, kas ma saan seda? Hea oleks saada muidugi terve manual :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 25.02.2012 22:08 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Täna oli pesupäev ja pesin siis käigukasti juppe mõnusalt 4h :thumbup:
Pilt
Pilt
siin on näha seda hooba mille kohta ma ennist küsisin, lülitabki tagasilda sisse ja välja, hea uudis. :thumbup:
Pilt
selle asja sees on siis esisilla differ ja ülekanded tagasillale.
Pilt

Pesemise ajal tuli selline mõte, et teeksin GE pealt võetud käigukasti sidurikojale F2 mootori jaoks kinnitused kuna tundub loogilisem lahendus sest teine kast on ikka seest haiget saanud, see samune esisilla differ on käinud mingi nipiga käigukasti korpusesse arvan, et laagrid ära.
Neid juppe pestes vaatasin ja mõtlesin :idea: et pole neid laagreid ise nii hull midagi vahetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 25.02.2012 22:41 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Miks ta seest roostes on?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 25.02.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.12.2011 22:26
Postitusi: 131
seismise tagajärg äkki :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 25.02.2012 23:56 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Just sai niiskust ja selliseks ta läkski, seisnud ta mul 1a. muidu rooste tuleb ilusti punase karukeele ja õliga maha pole midagi hullu õrn kirme ainult :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey
PostitusPostitatud: 28.02.2012 23:57 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Uurisin käigukasti kodade kinnitusi ja tegin šablooni ja võrdlesin kastide erinevust ja selgus, et 12 kinnitusest 3 on vale kohapeal, see aga tähendab seda, et läheb F2 mootorile FS mootori kinnitustega. Peab natuke ümber tegema aga see kõigelihtsam varjant. Pean käigukastile laagrid muretsema aga seda hiljem kuna arvatavasti on see korraga suurem väljaminek. Mõtlesin, et lähen käin esinduses ja lasen neil hinnapakkumise teha laagritele ja semmeritele väga huvitab mis ulme numbrid sealt tulevad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 136 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7