Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mazda 626 coupe 88a djhokey
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=53764
1. leht 6-st

Autor:  djhokey [ 07.11.2010 19:48 ]
Teema pealkiri:  Mazda 626 coupe 88a djhokey

Kuna Nissan Silvia läheb talveunne oli vaja teist autot talvel sõitmiseks ja sülle sadas Mazda 626 coupe 88a 2.2l 89kw(pooldan ikkagi vanakooli pille). Plaanis on talv ära sõita nii nagu ta on präegu ja siis kevadel auto üleni ära värvida. Silla osad on korras ja mootorile on eelmise omaniku poolt tehtud kap remont nii värskelt, et pole veel sissesõitugi tehtud.
Eks ma hakkan siis siia vaikselt päevikut pidama tehtud töödest.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  PoweredByMazda [ 08.11.2010 00:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Kust see 89kw tekkis, peaks 85 olema ? muidu väga viis 8)

Autor:  EnricoN [ 08.11.2010 00:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Üü, tuning, miski normal velg ka alla? :rokib

Autor:  djhokey [ 09.11.2010 00:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

ei valukaid ei tule. ja jah 85 kw on õigem. Täna vahetasin tagumise sumpa püti ära ja likvideerisin muud sumpa lekked. homme plaanis pidureid timmida ja pihustite tihendid vahetada ja siis ÜV ära teha.

Autor:  1tegija [ 09.11.2010 11:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Üks tuttav ostis hiljuti endale sama isendi aastast 89. Esmapilgul suhteliselt korralik, roostet esineb aga muidu pole viga. http://www.aareautod.ee/auto.php?id=202 mis sellise isendi kohta öelda oskad/te ?

Autor:  kj [ 09.11.2010 12:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Tsiteeri:
mis sellise isendi kohta öelda oskad/te


Ainult seda, et sinna Aare autoaeda ma ei saadaks vihavaenlast kah :kill

Autor:  djhokey [ 12.11.2010 12:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

No nii, eila sai jebitud liialt rikka seguga ehk siis juba tühikäigul oli must suits taga ja gaasi andes veel hullem. pool päeva otsides ja mootori ajuga juttu puhudes selgus, et viga on õhulugejas. Eelmine omanik oli yhe juhtme õhulugejast eemaldanud, kuna see läks kuskil lühisesse ja võtis ta ka õhulugeja lahti et uurida kas seal on kõik ok. Kokku panemisega ei läinud tal hästi sest seal sees on üks vedru mis hoiab laba pinge all ja see vedru pingutus süsteem oli valesti. Nii selle sain korda siis puhusin veel ajuga paar sõna juttu ja oligi korras veakoode enam ei näidanud ja kõik tundus ok olevat. Läksin siis ülevaatusele ja seal selgus, et CO on lubatud 3,5% asemel 9,7% ja sellega ilmselgelt läbi ei saanud(korduv) ma ise kahtlustan, et on lamdaandur. Muidu katalüsaator on täiesti ok sest sai sinna ka sisse piilutud. Küünlad on ka uued. Eks vaatab proovin täna selle vea üles leida ja peale seda teen salongile keemilise sest see ikka haiseb korralikult seisnud auto järele.

Autor:  madis23 [ 12.11.2010 12:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

minu endine auto:) muidugi minukäes oli ta 2.0 liitrise karpa mootoriga ja originaal seisus. Hea auto oli, teenis mind hästi ja siga mugavad istmed on tal. Minu käes nägi ta välja midagi sellist:
Pilt

peaks mõnipäev su garaažist läbi tulema ja pilgu peale heitma. :D

Autor:  djhokey [ 13.11.2010 10:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Helista ikka ette, kui tuled sest ei pruugi alati garaažis olla. Aga eile sain lamda ka korda viga oli selles, et lamda juhe oli katki ja käis vastu korpust, parandasin juhtme ära ja kõik peaks toimima. Vast esmaspäeval saan CO üle kontrollida ja uuesti ÜL minna. Eile tegin keemilise ka salongile ära ja tundub, et sai inimlikum.

Autor:  djhokey [ 20.11.2010 15:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Eile vahetasin termostaadi ja dosooli ära. Põhjus miks ma seda tegin oli see, et pill läheb ebamaiselt kaua soojaks. Dosool oli täpselt sama värvi nagu väga kange kohvi vähese piimaga :D Sai siis kogu süsteem veega läbi loputatud. Tulemus on selline, et mootori töötemp tõuseb sutsu kiiremini aga salongi tuleb ikkagi jahe õhk (salongiradiaator ei ole kinni ega umbes) imelik on veel see, et mootori jahutus radikas läheb korralikult soojaks juba enne seda, kui mootori töötemp üleval on selline tunne nagu polekski sellel mootoril väikest väikest jahutus ringlust ja on ainult suur. Äkki teab keegi öelda,kui kiirelt seelline mootor soojaks läheb ja kuhuni peaks tempertuuri näidik jõudma et mootor oleks töösoe. Või hoopis on sellel mootoril mingine väikese ringi sirkulatsiooni pump?

Autor:  Carrera [ 20.11.2010 17:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Salongiradikas võib umbes olla isegi siis, kui jahutusvedelik ühest torust sisse läheb ja teisest välja tuleb. Sel juhul käib vedelik läbi ainult radika torude poolsest otsast ning ülejäänud radika kärjeosa on umbes ning jääb külmaks.

Autor:  djhokey [ 20.11.2010 17:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

salongi radikas töötab ideaalselt siis kui mootor oma töötempi kätte saab, lihtsalt sinna ei jõua kuuma dosooli ennem, kui kogu süsteem on juba soe.

Autor:  Harri_K [ 20.11.2010 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Minu vana rullikatki näha viimasel pildil :D

Autor:  djhokey [ 22.11.2010 19:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

Nii minu mõistus on täiesti otsas. Täna käis heitgaase mõõtmas ja tulemus on 10X üle normi. Müstika on sellepärast, et diagnosti ajule tehes ei näita ta ühtegi veakoodi. Ma ise kahtlustan ikkagi lamda andurit.

näitajad on siis järgmised, äkki keegi targem oskab kommenteerida miskit.

CO 8,57 %

CO2 08,6 %

HC 0874 ppm

O2 1,26 %

co lask 8,57 %

lambda 0,780

Autor:  JAWAmees [ 23.11.2010 01:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda 626 coupe 88a djhokey

See, et katalüsaatoril on kärjed terved ja ta näeb tahmavaba välja ei tähenda, et ta on ok. Arvatavasti on katalüsaator otsas. Kui mul golfil kunagi juhe taha visati, siis oli mitte töötava lambda puhul graafikul näha, et aju võtab lambda näitu sisseprogrammeeritud tabelist, mitte andurilt(lambda graafik oli sirge, peaks aga muutuma). See aga ei takistanud mul ülevaatuselt läbisaamist gaaside poolest, sest autol oli korralik katalüsaator.

1. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/