Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Sierra GT, 1992, rau1 (müüdud)
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=54210
1. leht 3-st

Autor:  rau1 [ 12.11.2010 19:23 ]
Teema pealkiri:  Ford Sierra GT, 1992, rau1 (müüdud)

Terve

Kuna mul kripeldas alates eelmise Sierra viimasest sõidust saati hinges soov uuesti sellisega sõita, siis täna olin sunnitud oma tungile alla andma ja maailma parima auto - sierra - uuesti soetama.
Tegu on 92 aasta pilliga, mis on viisakalt roostes, natuke kolksub, põhimõtteliselt ühtegi arvestatavat lisa ei oma, AGA sõites on nägu naerul ja tuju hea.

Tõenäoliselt on see igast rullnokkade käest ka läbi käinud ja pool eestit teab teda, aga lühiiseloomustus oleks - LSD, 4xketaspidur, kroom klaasipesuvedeliku düüsid, sport käigukanginupp ja tagaaknal DRIFTIME.EE kleepekas.
Pilt

Minu esimese sõiduga tiksus ka odomeeter uuele ringile, et tegu on uue autoga! :)

Head talve algust.

Autor:  20vT [ 12.11.2010 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

2.0 8v mootoriga või?

Autor:  offline [ 12.11.2010 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Ja, kuulutuses oli kirjas et midagi näpitud ka vist.

Autor:  kaups001 [ 12.11.2010 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Hah, sõber just vaatas seda, tuleb homme tallinna, tahtis vaatama minna :)
Aga tundub sierra kohta enamvähem.

Autor:  rau1 [ 12.11.2010 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

2.0 dohc mootor peal jah, kas midagi näpitud ei tea. Eelmine omanik rääkis mingitest lisa kilowattidest, ei oska kommenteerida.
Esimesed 50km läbitud ja võiks öelda, et uskumatult ebamugav auto on sierra ikka küll :D pedaalid on ebaloogiliselt imeliku momendiga, käigulülitus mõnusalt puine ja kang ise käib pilla-palla, istumisasend on nii kõrge, et allakeritud aknaga sõita ei julge jne :D
Aga nüüd küsimus sierrakunnidele: Käigukang käib liiga vedelalt, teine käik läheb sisse siis kui kang on vastu plastikut. Kas mingid hoovastiku puksid on läbi või mis? Saab piirduda mingi kiire ja lihtsa remondiga või mis seal tegema peab?

Sierra varuosad on muidugi naljaka hinnaga, lasin praegu silmad üle :D

Ja teisi rattaid on ka vaja. 195/65/15 on liiga suured. Keegi äkki tahab vahetada mingite 14" talveratastega? Olemasolevate velgede peal on Nankangi M+S rehvid, mille kohta võiks öelda pigem kruusa- kui talverehvid. Mustrit on palju. Veljed on ise korralikud.

Autor:  urki [ 12.11.2010 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Tahtsin kommenteerida, et Sierraga sõitmine viib auto omamise tunde hoopis teisele tasandile. Isegi sai 1 kuu tagasi universaalne "võsaniiduk" soetatud. Olenemata sellest, et käis ja läbis ametliku ülevaatuse, ning liigub vaid linnasiseseid otsi, tulleks sellised elukad praegust aastaarvu arvestades, liiklusest ellimineerida :D :D
ABS.i puudumine tuletab meelde vana "kopikat" VA3 2101.
Linnas august üle- läbi sõitmine ei pane kiruma, vaid toob naeratuse näole, eriti kui kõrvu hellitab paras kolin, mis auto vanust ja iseärasusi arvestades kõrvu kostab.

Veidi narr oleks maha surra ilma Sierrat omamata, seda eriti vastu- talve perioodil.
Raudselt parim huumor, mis selle raha eest saadaval- vigurivänt.

Edu

Autor:  vallo [ 13.11.2010 01:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Käigukasti tala padi pehme, lihtne vahetus, aga jupp on sirtsu kohta kallis, ~400 eeku tuuris. , või hoovastikus ka üks puks mis läbi läheb.

Autor:  GTO [ 13.11.2010 02:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

vallo kirjutas:
Käigukasti tala padi pehme, lihtne vahetus, aga jupp on sirtsu kohta kallis, ~400 eeku tuuris. , või hoovastikus ka üks puks mis läbi läheb.




misasja 400eek :o pärnus raunexis sama jupp 90eek ja on sama kõikidel tagaveolistel sierradel ja scorpadel kuni 94a vahet pole mis käigukasti ja mootoriga...

Autor:  foxtrot [ 13.11.2010 05:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Kole auto. Mis see GT stand for?

Autor:  kaups001 [ 13.11.2010 10:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Tumedamat sorti sisu (must armatuur ja tumehallid polstrid etc.) Sedaanidel on ka huvitavam tagatiib.

Autor:  vallo [ 13.11.2010 10:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Mustamäe fixuses küsiti minult aasta tagasi küll rahuliku näoga 390 vms selle käimari padja eest :D Ladu24 annab ka praegu 346.- hinnaks.

Autor:  alar64 [ 13.11.2010 15:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

rau1 kirjutas:
Ja teisi rattaid on ka vaja. 195/65/15 on liiga suured. Keegi äkki tahab vahetada mingite 14" talveratastega? Olemasolevate velgede peal on Nankangi M+S rehvid, mille kohta võiks öelda pigem kruusa- kui talverehvid. Mustrit on palju. Veljed on ise korralikud.


185/65/r15 on parajad,sest enda omal on samasuguste velgedega talvekat all.vastu pole veel kuhugi käinud.
Mul on sama mure käigukangiga.seal kasti pool üks plastikpuks kulub ära,olen uut otsinud aga pole leidnud,mõte oli et lasek treialil uue teha

Sierraga talvele vastu :rokib

Autor:  rau1 [ 13.11.2010 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

Käigukangi asi korras. Oli varem kinnitatud see kangi alusraam juhtmevitsaga kere külge ja sai ka praegu nii. Tõneäoliselt ongi mingid puksid sellel raamil läbi, suht vedelalt liigub. Aga käib nii küll.
Tuledes ka jama, parempoolne näitab ilusti taevasse, kaugtulede märgulamp ei põle ja üks kaugtule pirn läbi. Panen kordategemisjärjekorda.
Avastasin, et esimesed kettad on ventileeritavad. Pole kindel, aga minuarust mu kunagisel, sama aastakäigu, sierral küll polnud.

Kusjuures sisu on jama. Kui kellegi vedeleb recarosid ja rs rooli, siis kanditeerin nendele.

Autor:  tamar99 [ 13.11.2010 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

20vT kirjutas:
2.0 8v mootoriga või?


Vaevalt et jah 2,0 16v mootoriga ehk siis Cosworth on.

Sierradel peaks kõikidel ventileeritavad kettad olema. Polegi ilma näinud.

Kui siin kõik kurdavad, et nii sitt, ebamugav, kole, paha, vastik auto siis miks ostate ?

Autor:  20vT [ 13.11.2010 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra GT, 1992, rau1

tamar99 kirjutas:
Vaevalt et jah 2,0 16v mootoriga ehk siis Cosworth on.


2.0 dohc on siis ka 8 klapiga mitte cosworthidel või?

tamar99 kirjutas:
Sierradel peaks kõikidel ventileeritavad kettad olema. Polegi ilma näinud.


Selles paned küll puusse, diislitel ja lahjematel bensumootoritel võid ventileeritavatest ainult unenägu näha.

tamar99 kirjutas:
Kui siin kõik kurdavad, et nii sitt, ebamugav, kole, paha, vastik auto siis miks ostate ?


Vaata, asi on selles, et ostetakse auto talvel või mingil (jää)rajal funnimiseks, mitte ei olda sierra tulised patrioodid ja igapäevaselt sellega liikluses, muid autosid omamata, nagu su avatarist võib järeldada :kill Kui kunagi paremat/mugavamat autot omanud pole, siis ei saa muidugi sellest vahelduse/nostalgia värgist aru..

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/