Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=54278
1. leht 2-st

Autor:  face [ 13.11.2010 20:49 ]
Teema pealkiri:  BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Foorumi uuenduste tõttu oli teema kadunud, alustan siis uuesti.
Masina tõin ise saksast 2006a. Värvuseks ütles sakslane Porsche RS blue, netist leidsin värvi õige nime kah, ehk siis Maritime blue.
Saksast tuues oli see 325i 125KW, ja nägi välja selline
Pilt

Keremudel: BMW E30 1988a kabriolett, tagavedu, kaal 1340kg
Mootor: AC Schnitzer 2,7(S3), Sebring'u torukollektor, Schnitzer aju, tehaseandmetel 154Kw
Sisu: König sport sisu tumedast nahast,Auto Gauge lisanäidikud, käigukang RF, käigud lühemaks tehtud
Tuled: taga Startec toontuled, esilaternad on Depo toodang
Muu:facelifti stanged,ees IS spoiler, külgmised on BMW enda toodang(pandi vist originaalis touringutele neid),tagastange lisa tellisin DB-HP'st ja ehitasin ise ümber(algselt oli seal taga keskel suur ava võrgu jaoks),kulmud Kamei, strutbar RF Tuning, koonusfilter, FK summuti, LSD 3.91 differ, madaldus vedrud, 4x el. aken, katus manuaalne, tuulevõrk,
Muusika: Kõlarid MAC, Alpine stereo.
AC Schnitzeri mootori ostsin sõbralt,mootor on kapremonditud ja väga hea :) .

Vahepeal masin seisis 2 aastat, kui ise Austraalias olin, ennem minekut nägi välja selline:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

tagasi tulles sai ta sõna otseses mõttes välja kaevatud

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

värvimis töö tegin seekord ise, esimest korda elus ja tulemusega olen rahul.

Veljed sai välja vahetatud Brock B1 vastu, tagumised 17" x 10" ja ees 17" x 8,5"
Pilt
Pilt
Pilt

praeguse seisuga olen auto niiöelda valmis saanud, jääb vaid kevadet nüüd oodata et ta uuesti tänavatele tuua.
Pilt
Pilt

Talvituma peab ta kahjuks sedasi, selleks tellisin autokatte(pidi olema hingav kate), et värvkatet kaitsta linnusita eest, talveks tuleb siia sein ka ette.
Pilt

Autor:  dust [ 13.11.2010 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Vot see on ilus E30! :rokib

Autor:  Scorpio Ghia [ 13.11.2010 21:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

v2ga kena AcS, need Brockid sobivad nagu rusikas silmaauku..

Autor:  Harry_R [ 13.11.2010 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Hea mees, ise kiimleb fotokaga ümber auto ja laseb naisel autot välja kaevata. :D
Ilus E30. Valel ajal said auto välja, see suvi poleks katust pidanud peale panemagi. Loodame, et järgmine suvi samasugune.

Autor:  Randoj [ 13.11.2010 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

sellega hea suvel tsillida :)

Autor:  face [ 13.11.2010 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

korra oli mõte suve lõpus ta veel välja tuua, kuid parem oli et ei toonud, ilmad läksid kohe vastikuks
ja Pärnu tänavad on ka kõik nii ülesse kaevatud et suht võimatu oleks olnud mingit sõidurõõmu saada.

Autor:  JunZuu1991 [ 13.11.2010 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

asukohaks sul siiani märgitud Australia :D

Autor:  Birdshit [ 13.11.2010 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Lahe! Viska tagant numbrialus ka ära :P

Autor:  face [ 16.11.2010 00:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

numbrialused tuleb välja vahetada küll jah, kuna need nii rabedad ja õrnakesed.
Päris ilma aluseta ma ka numbrit panema ei hakka,sedasi ei püsi ta kaua seal.

Autor:  Anthrax [ 16.11.2010 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Minu kõikidel autodel on olnud number liimitud. IMHO väga kena ja clean näeb niimoodi välja.

Autor:  DAV [ 16.11.2010 12:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

welcome back ;)

ikka siia maani oma kättega kõik tööd ära teed :beer

Autor:  vihmabuss [ 17.11.2010 09:51 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Kas salong seal katte all hallitama ei või minna?

Autor:  face [ 30.04.2011 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Tere üle pika aja!
Novembris sai taaskord Eesti seljataha jäetud ja uueks siht punktiks sai Inglismaa.
Nüüd Aprillis tulin vahepeal nädalaks koju, et auto sõidukorda seada ja temaga Inglismaale tagasi sõita.
Selleks oli vaja autole TÜV teha..probleem tekkis kuna passis oli KAT kirjas, autol pole seda ammugi enam all. ARK tahtsin sõiduki andmete muudatuse teha..ei saanud...saadeti UM et ma tooks paberi et on E30 ka ilma Kat toodetud. UM rääkisin loo ära, vana trükkis auto andmed mul arvutisse ja printis lehe välja, täpsete tehasest tuldud lisadega. Seal kirjas Engine: M20 Power 141kw. Ütlesin et ei ole sellist mootorit elusees E30le tehases peale pandud, pealegi see 141kw ju 24v. Nemad vaidlevad vastu, et järelikult ikka on, kuna nendel saksa programm ja nii näitab. Ühesõnaga nad ei tea seal UM mitte midagi vanematest BMWdest. Võisingi vaidlema jääda nendega. võtsin selle paberi ja läksin ARK, ütlesin et UM andis sellise paberi, millel on valed andmed. Ühesõnaga ARK vana sai mu jutust lõpuks aru ja otsis enda andmebaasist ikkagi 126kw(ilma kat.)mootoriga varjandi välja ja kirjutas uue dok. välja kus kirjas nüüd 126kw. Ennem siis oli 125kw ja kat. ÜV läbis masin puhtalt, ilma ühegi probleemita!

Pilt
Pilt
Pilt

Sõidu ettevalmistus hakkas. Tõstsin nii eest kui tagant veidi kõrgemaks,
kuna eest keerates hakkas rehv vastu koopa äärt käima, tagant jällegi käis vastu amorti..panin 5mm flantsi vahele ja siis hakkas vastu koopa äärt käima.
Sai siis vaadatud tagavedrud üle ja tundub, et tegemist oli vist -80mm vedruga
Pilt

Nüüd on sõita palju mõnusam ja ei pea enne igast pisikest lohku pidurdama :)

Pilt

Praeguseks olen jõudnud autoga õnnelikult Inglismaale. Kokku sai maha sõidetud 2300km pea-aegu jutti, (2h Poolas magasime autos esi istmetel- mis ei olnud kuigi mõnus). Sõit oli muidugi väga väsitav, ja elu sees ei taha enam sellisel kujul sellist trippi ette võtta.
Auto pidas aga selle nii öelda kestvus sõidu ilma viperusteta vastu. Kerge klapi klõbin tekkis mootorile juurde, see on nüüdseks juba eemaldatud.
Kütust võttis oodatust isegi vähem, maanteel sai u. 9L/100km isegi hakkama...Sakasas bahnil muidugi sõites seda väita ei saa...kui mootoripöörded juba üle 3000 on siis näeb kütuse seierit ikka tunduvalt kiiremini langemas.
Leedu ja osa Poolat sai ilma katusetta isegi sõita ja kiire pikniku isegi pidada :)
Pilt
Pilt

Saksas oli ilm tunduvalt külmem.
Pilt

Klapid on nüüdseks reguleeritud ja masin reisist puhtaks pestud.
Pilt
Pilt
Pilt

mõni töökoha ees tehtud pilt kah 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ilusat kevadet! :)
Gristo.

Autor:  striiter [ 30.04.2011 22:31 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

väga-väga ilus :hail Edu.

Autor:  corbe [ 30.04.2011 23:00 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 325i (2,7 S3) E30 cabrio '88 - face -

Sai vahepeal teie Austraalia seiklusel silm peal hoitud, kas tuleb taoline blogi ka UK kohta?

Auto on vägagi silmatorkav ja huvitav :)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/