Paneks siis enda masina ka siia.
Minust sai siis Calibra omanik 11.veebruaril. 2007.a Auto sai ostetud Tartust. Auto oli esmaselt registreeritud Eestis 2006.okt.
All olid siis sport vedrude ring, Remuse sumps, R16 valuveljed ja tuning esistange.
*Mootor: 2.0 (85kw)
*Väljalaskeaasta: 1993
*Käigukast: manual
Värvus: roheline, aga eri valguses ja eri nurga alt vaadates moonutab värvi
Lisad: 2x elektriaknad,2x el. peeglid (soojendusega), el. katuseluuk, esitulede regulaator.
http://fotoalbum.ee/photos/intel/sets/702513 Kohe kui auto endale olin saanud, siis ka hakkasid vead välja tulema. Oli vaja eemaldada tagumine madaldus, kuna rattad jäid lääpa ja hakkasid rehve sööma. Mootori tööga olid suured jamad. Peale seda kui esistange puru sõitsin, vaatasin, et eest ka liiga madal ja sai seegi alt võetud
2007-2008.aasta mis sai kohe vahetatud: tagumised kettad 4x4, esimesed kettad, Lambda, sidurikomplekt, aku, rool, vedrustus, õhukululugeja, tühipöörde regulaator, õõtshoob esi vasak, rihmad, esimesed rattalaagrid, süütejuhtmed, käsipidur, kõik klotsid ja mahlad. Kuna auto oli tegelikult väga nutuses seisus.
Märts 2009
Sai siis ostetud tagumine lisa ja küljelaiendid.
Tagumine lisa hetkel klaasiliimi ja neetitega kinni pandud. Külgesi veel ei tea millal aretama hakkan. Plaanis muidu tagumine lisa stangega kokku ajada ja samas ka küljed kerega.
Aug2009
Sai siis üle pika aja jälle autoga tegeletud. Sai peale pandud reguleeritav roolisammas ja kondi süsteem (salongis).Vahetatud ka esiklaas kuna eelmisele sain kahjuks õnnetult kivi rekkaalt Vahetatud ka mõlemad pooltelje simmerid ja õnneks enam õli ei leki. Vahetatud ka istme svammid ja paigaltadud istmesoendused.
Sai ka soetatud juppe mis ootavad vahetust, 2 amortisaatori tugilaagrit, tagumised abiraami puksid ja klapikambrikaane tihend.
Sept2009
Sai toodud calile uus süda 110kw ja kast.
http://fotoalbum.ee/photos/intel/sets/868751 Okt2009
Asi vaikselt edeneb. Tekkis vahepeal mõte panna mootori tiivikud eest puhkuma. Selleks sai siis kasutatud kondi varjandiga nina. Asi lihtne relakas ja keevitus kaks abilist.
Sai ka vahetatud tagumised abiraami puksid. Need olid nii läbi, et kukkusid ise pesast välja. Eest läheb vahetusse kõik puksid, rooliotsad, stabika otsad, stabika puksid tagumised, tagumised õõtsapuksid ja veel 2 puksi, alumised sarniirid.
Hetkel veel mis vaja on on 110 süütepool, õlijahutusele vaja midagi väljamõelda kuna ees on automaat cali radikas siis õlijahutus oleks teostav. Kütte süsteemile puuduvad veel üleminekud.
Dets2009
Minu cali siis nüüd tänasest ametlikult teedel Vahepeal sai katt vahetatud ja ülevaatusele mindud. Siis tuli uus üllatus. Tagumine pidurivoolik lekkis Kordus üv. Käsipidurit ei olnud üldse. Jõulud vahepeal, poed kinni ja toru ei saanud. Jõulude ajal sai terves pikkuses vana toru eemaldatud ja möllatud ka käsipiduriga. Täna hommikul, linna toru tooma. Sai seal all möllatud ja märkasin, et üks kütuse voolik lekkib See ajas juba kurjaks. Ei jäänudki muud üle kui uusti linna ja kütuse voolikut tooma. Kui asjad lõpuks tehtud sai, sai masin välja aetud ja proovitud kuidas siis käsipidur võtab. Väga hästi võttis. Vaatasin, et aega isegi niipalju, et jõuan ülevaatusele minna.
Seal siis selgus kurb asi, et käsipidur ikka ei võta nii nagu peaks
Lubasin asja korda teha ja sain läbitud.
2010
Sai väga pikalt oodatud ühte pakki ehk salongi filtri alus+filter ise. Külelaiendid eemaldatud mis olid kerega kokku viidud. Uued küljed sebitud, mida enam ei hakka kerega üheks ajama. Tagumine stange koos lisaga hakkab ka vaikselt valmis saama. Uste külge sai pandud el akende tõstuki nupud. Sai toodud stange koos lisaga. Stanget vaja tiba mõnest kohast ka remontida. Ja viimaks sai ka sebitud 110kw spidoplok.
Selline on siis calil salongifiltri alus , ilma filtrita varjant on alumine.
Vahetusele kulus max 30minutit.
http://fotoalbum.ee/photos/intel/67688449 Ja rohkem pilte nii stangest, spidost, ja filtri paigaldusest.
http://fotoalbum.ee/photos/intel/sets/868751Sai siis tiir jälle poes käidud ja hulgaliselt asju ostetud. Nüüd vahetatud rattarumm koos ratta laagriga. Loodan, et jääb pidama.
Sai võetud risk ja ostetud Volkswageni stabikaotsa puksid, need on õnneks metallist ja loodan, et neid ei lähe nii nagu calil neid plastikust. Üllatuseks istusid ilusti
Tehtud on palju ja tundub, et tegemistel veel lõppu ei paista:D Vahepeal siis tehtud sillastend, vahetatud rihm ja rullikud (kuigi pinguti ja juhtrull olid tiptop korras, aga kui vahetada siis juba kõik). Õlivahetus (seekord siis täisünt). Rattalaager. Sebitud kapot kulmuga, mida vaja uuesti tegema hakata. Led salongi ja- numbrituledesse. Nimelt warm white led. Sellise lahendusega ei hakka ka politseionud väga virisema, kuna tegemist pole nn. "sinise" valgusega. Sai koonusfilter mõneks ajaks ajutiselt paigaldatud nii nagu ta umbes peaks olema. Eks oli midagi veel, aga kõik ei meenu
Natuke ka pilte
Kapot kulmuga
http://fotoalbum.ee/photos/intel/76737077LED
http://fotoalbum.ee/photos/intel/76737079http://fotoalbum.ee/photos/intel/76737081/Koonus
http://fotoalbum.ee/photos/intel/76737175http://fotoalbum.ee/photos/intel/76737173/Nov 2010
Hetkel siis masin garaasis ja ootab hoorata vahetust.Hetkel hooratas kaalub ca10kg ja tuleb kergem ca 6,5kg.
Tean, et tegemist on Opeliga nii et jah...