Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

MÜÜDUD
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=54677
1. leht 1-st

Autor:  ruukki [ 18.11.2010 17:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

ilus , soliidne. Peaasi, et rattad all on ja liigub.

Autor:  Jaou [ 18.11.2010 18:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

Kui tohib lisan ka ühe pildi, mis on minu enda tehtud sellest
Pilt

Autor:  fordipede [ 18.11.2010 18:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

Roostet nagu fordil..

Autor:  Killer666 [ 18.11.2010 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

Soliidne peldik.

Autor:  Heigo [ 18.11.2010 18:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

Vasest pidurikettad? :D

Autor:  oskaja [ 18.11.2010 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

palju kütet võtab?

Autor:  teet001 [ 18.11.2010 22:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

See on ikka metsik tallamine kui sellise kulu saad :rokib

Autor:  oskaja [ 18.11.2010 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

betoonploki aerodünaamikaga objekti kohta on see 4l sajale ikka natuke palju ju... 10aastat uuem ja kergem auto võtab mingi 2 sajale, niiet see peaks max 3 ainult võtma ju nii suure mootori kohta. ma arvan, et sa peaksid parema külje veljed teistpidi keerama, sest praegu keerlevad need "propellerid" ju vastutuult ja see ilmselt suurendabki seda kulu nii palju.

1 variant on veel, et keera salongi vent 1 asemel 4 peale. 1astme peal liigub vent aeglaselt ja tekitab ka takistust õhuvoolule aga kui 4 peale keerad siis peaks juba peaaegu turbo efekt tekkima... vent puhub ju räigelt peale ja hoopis kiirendab õhuvoolu liikumist ning tuuletakistus väheneb märgatavalt ja minek on 3 korda parem.

Autor:  hardstyler [ 20.11.2010 01:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

Tsiteeri:
Mingiaeg plaanisin, et oh võtan ikka ette ja ostan uued tiivad, sisemised koopaservad, küljekarbid ja muud jutud, aga kui numbrid kokku lõin ja sealt vaatas vastu ~12-13tuh. kroonine summa, lõin kohe käega. Mujalegi seda raha investeerida.


Milleks nii palju? Ma sain umbes sama raha eest põhimõtteliselt uue põhja, uued karbid ja uued tagumised koopad. Kogu keevitustöö valmis "custom" stiilis, kuna karpe ja muid keredetaile poodides ei olnud. Ahjaa, hinnas oli veel värvimine ja põhja katmine sobiva möginaga.
Tegelikult on ju tegemist täiesti talutava välimusega Opeliga, kui roostest mööda vaadata. Kõike paremat.

Autor:  Tõnis_S [ 20.11.2010 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

Vanade masinate roostega kipubki sedasi minema, et tööde summa läheb sinna 1/2 või 1/3 auto turuhinna kanti ja siis tekibki küsumus kas seda kõike on vaja kui ülejäänud auto ka süsti tahab, gsi on jällegi mitte nii väga tavaline masin ja selle puhul otsus veelgi raskem :) . Mis aga hindu, siis tervet tiiba pole tarvis osta ja piisab tiivakaarest ja need on autoosad.ee's 340kr tk, koos sisemistega siis korda neli (1360 on terake vähem kui 6280). Tööraha ei kao muidugi kuhugi.

Autor:  OldCars [ 20.11.2010 16:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

AntiL kirjutas:
Hetkel maadlengi väikse probleemiga, miks pöörded vahepeal kõikuma kipuvad ja sõites natuke nõksutab.

Sisselaskesüsteemides lekked puuduvad, tühikäiguklapp on ilusti puhastatud, veakoodid õhulugeja probleeme ei näita, küünlad vahetatud, lambda peaks samuti viimase tüv järgi korras olema.

Omal sama probleem, küll aga 1.6L mootoriga. :waah Uued küünlajuhtmed ei toonud ka lahendust. :(

Auto kui selline iseenesest vägev, GSI Astrad on alati meeldinud. :)

Autor:  old-timer [ 21.11.2010 03:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

seda jõnksutamist ja muud peaks tekitama komutaator . Sõbra astral oli viga vähemalt selles .

Autor:  OldCars [ 21.11.2010 16:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Astra 1992 - AntiL

AntiL kirjutas:
Ei saanudki probleemile jälile? Mõtlesin samuti, et peaks küünlejuhtmed ära vahetama. Esmaspäeval peaksi vist ära ostma ja proovima.

Samas võib ka mõne anduri viga olla. Kurat seda nüüd teab...

Just vahetasin ära endal küttefiltri, hetkel tundub, et probleem kadunud. :) (täiesti kindel veel pole, sest sõitma pole jõudnud, täiendan õhtul oma postitust :wink: )

EDIT: Ja ongi too jama kadunud, enne hakkas jõnksama kui liiga kõrge käik sisse jäi (20 pealt 3 käik nt), nüüd aga liigub ühtlaselt edasi. Samuti pole pöörded kõikunud. :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/