Audi esinduset leidsin enda jaoks huvitava isendi ning pikalt mõtlemata veeres koduõuele:
Hõbedane 2009a B8 A4 Avant Quattro 2.0T FSI. Võimsuseks 155kw ning käigukastiks s-tronic. Lisadega just väga kiidelda pole, kuid minujaoks hetkel piisavalt: suurematest asjadest kiirusetundlik rool, istmesoojendused, vihmasensor, 2 tsooniline kliima, püsikiirusehoidja, kreemjas alcantara sisu, xenon tuled ja muu pudi padi. Kuna täna alles sain auto kätte, siis väga pole jõudnud veel kõikide featuuridega tutvuda ning avastamisrõõmu veel on

Ahjaa, päeval sõites LED tuled ja miskine äge automaatika ise lülitab pimenedes tuled ümber. Müügimees luges sõnad peale ja ütles, et tulede reziimi automaatse reziimi peal hoiaks. Ju siis peab.
Miks just see? Läbisõit 67 000 ja suhteliselt uus aastaarv ning üks omanik ja Eestist ostetud ja täis hooldusajalooga.
bensukas - olen väga väga pikalt sõitnud diislitega ning tahtsin proovida midagi muud. Üks minu viimased bemme, e36 328 142kw jättis üsna kustumatu mulje mulle ning selles ajast saati olen tahtnud uuesti mõnda bensukat omada. Hetke emotsioonide najal võiks küll öelda, et minujaoks on diislid ajalugu

Kütusekulu? liiga vara öelda. Tänase päeva sõitsin linnas ringi ja keskmine hetkel 10.4, aga eks näis milliseks see kuu lõikes kujuneb.
Minu esimene 4wd auto ja see vajab harjumist. Pidamist on ikka tohutult võrreldes võimsate esi- ja tagaveolistega. Maja juures on suhteliselt rõvedd rööpad ja lumesopine tee ning fw'dg seal pidevalt hädas aga see läks jumala tuimalt läbi. Ehk lühidalt, väga rahul hetkel. Eks näis mis tulevik toob. Kuidas auto vastu peab ja kas ka mootori poolele uuendusi tekib. Silmapiiril on APRi k04 conversion kit aga hetkel veel kaalukauss kõigub siia ja sinna poole.



